ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Is ook mooi..... Wil eigenlijk nog de verhogers hebben voor de achterschokbrekers maar die gasten van Raspo reageren niet echt... Mocht je nog iets bestellen uit de states Coert Laat het me dan even weten als je wilt.
Wat is het voordeel van de verhogers , voor de looks moet je het niet doen want het ziet er niet uit.
 
grappig, 2 claxon stekkers, ik heb er echt maar 1.

verhogers zijn voor mij grondspeling en wat meer op de neus zetten.

Ik heb nog een accu liggen, 3 jaar oud. Heb ik vervangen voor een shido. 10,-?
 
Ik heb aan de rechterkant ook ongebruikte claxonstekkers zitten. Links zit wel gewoon de claxon. Misschien een verschil tussen 1100 en 1200? Of iemand heeft het er bij jou al af geknipt...
 
De verhogers wil ik hebben om de achterkant te verhogen, druk ik de voorvork iets hoger door de balhoofdplaten heen, stuurt die iets strakker door de kortere, krappe bochtjes...
 
Ik heb aan de rechterkant ook ongebruikte claxonstekkers zitten. Links zit wel gewoon de claxon. Misschien een verschil tussen 1100 en 1200? Of iemand heeft het er bij jou al af geknipt...
Bij mij zie ik in het kleine draadboompje naar de stekkers toe een verdikking, heb even gekeken maar daar is een aftakking verwijderd.
Eigenlijk hoor ik er dus 2 te hebben. Bij m'n 1100 heb ik er niet naar gekeken, maar misschien doe ik dat nog wel.
 
Bij mij zie ik in het kleine draadboompje naar de stekkers toe een verdikking, heb even gekeken maar daar is een aftakking verwijderd.
Eigenlijk hoor ik er dus 2 te hebben. Bij m'n 1100 heb ik er niet naar gekeken, maar misschien doe ik dat nog wel.


Ik heb beide tuuters tussen t blok en de bochten gebouwd ,past perfect !
Ik vond dat zo n foeilelijk gezicht onderaan de radiateur ,ze tuut nog best :t
 
Ik heb beide tuuters tussen t blok en de bochten gebouwd ,past perfect !
Ik vond dat zo n foeilelijk gezicht onderaan de radiateur ,ze tuut nog best :t
Johan vond dat blijkbaar ook, de punten waar ze eigenlijk horen te zitten, degene die Anton liet zien, zijn er af nu.
Maar waar ze nu zitten weet ik niet, heb er niet naar gekeken eigenlijk. Maar ze zijn er wel want ook zij tuuterd goed! *O*
 
Misschien onbenullige vraag. Knipperlicht verwisselen, moet ik een nieuw zwart stekkertje gebruiken om de groene/zwartgele draadjes aan te sluiten, of kun je de oude draadjes
IMG_20190918_204346659.jpg
eruit krijgen.
 
Ja, ik vind het eigenlijk wel een mooie kleurstelling.
Buiten dat zit ie nog heel goed in z'n lak dus ik hou het zo.
Alleen moet ik wat aan de wielen doen, het achterwiel is goud en het voorwiel anthraciet, ik twijfel nog om ze anthraciet, of goud te
laten poedercoaten. Ik denk nu vooral aan goud.
 
Ik heb mijn claxon onder de tank/zadel geplaatst, goed geluid en dat lelijke ding niet meer in het zicht.
Heb ook maar die rare beugeltjes weg gehaald bij de radiateur bescherming, net weer iets strakker....
En deze gisteren binnen gekregen (de aluminium kleur) weer even wat te doen van het weekend...

crankcase-cover-edit.jpg
 
Had die sticker niet gezien als lapmiddel. Scherp.

Heb 2 dagen nodig gehad om de blauw /paarse striping te beplakken met zelf gesneden carbon stickers ( wat een werk, mmetertje versnijden en je kunt alles weer opnieuw doen ) viel eigenlijk best wel tegen .
Wil eigenlijk , wat er nog over is van het achterspatbord ook nog beplakken.

En bij mij is het niet als lapmiddel bedoeld :N
 
Heb 2 dagen nodig gehad om de blauw /paarse striping te beplakken met zelf gesneden carbon stickers ( wat een werk, mmetertje versnijden en je kunt alles weer opnieuw doen ) viel eigenlijk best wel tegen .
Wil eigenlijk , wat er nog over is van het achterspatbord ook nog beplakken.

En bij mij is het niet als lapmiddel bedoeld :N
Dus dat ziet er nu anders uit dan op de profielfoto?
 
Ennnn, wat is het? :? :P
Oh ik dacht dat ik dat niet uit hoefde te leggen..
Het is carter ontluchter deksel, waar een slang van naar de standaard luchtfilter gaat.
Omdat ik de standaard luchtfilter box verwijderd heb wilde ik het wat netter maken, vandaar deze dus...
 
Terug
Bovenaan Onderaan