ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Geen ZRX'en, maar voorouders daarvan. :+
Video gemaakt door huizebuys van de run tijdens de Classic Sprint in Eeklo op 1 september 2019 van mijzelf tegen Jonas Raeymakers. 2 dikke Zeds tegen elkaar. Wel is er meer dan 30 jaar leeftijdsverschil tussen de rijders. Toch is de het oudje eerder weg met een toch matige reactietijd van 0,177 sec. (haha) en ook eerder over de finish. De grip viel een beetje tegen.

 
Zo. gisteren na 34.000km, 190 dagen en 19 landen weer thuis gekomen met de zrx.
De complete reis heeft de zrx zich (zoals verwacht) goed gehouden! hij presteerde zelfs met octaan 80!

Uiteraard zijn er wel de nodige kleine valpartijen geweest. Eerst maar eens wat uitrusten en dan gaan bekijken wat ik met de zrx ga doen! hierover later meer!

Groeten,
 
Zo. gisteren na 34.000km, 190 dagen en 19 landen weer thuis gekomen met de zrx.
De complete reis heeft de zrx zich (zoals verwacht) goed gehouden! hij presteerde zelfs met octaan 80!

Uiteraard zijn er wel de nodige kleine valpartijen geweest. Eerst maar eens wat uitrusten en dan gaan bekijken wat ik met de zrx ga doen! hierover later meer!

Groeten,
:}:}:}
 
Zo. gisteren na 34.000km, 190 dagen en 19 landen weer thuis gekomen met de zrx.
De complete reis heeft de zrx zich (zoals verwacht) goed gehouden! hij presteerde zelfs met octaan 80!

Uiteraard zijn er wel de nodige kleine valpartijen geweest. Eerst maar eens wat uitrusten en dan gaan bekijken wat ik met de zrx ga doen! hierover later meer!

Groeten,
kanjer!
 
Is er hier iemand die nog een kerker uitlaat over heeft?

Zit te twijfelen tussen een black widow en een kerker.
 
Nou, het gaat lekker.
Trek de een de motor plots uit de verkoop als de deal rond is, de ander verkoopt hem lekker terwijl we een afspraak hebben voor komende week.
Wat is dat met die ZRX verkopers?
 
Morgen nog
Nou, het gaat lekker.
Trek de een de motor plots uit de verkoop als de deal rond is, de ander verkoopt hem lekker terwijl we een afspraak hebben voor komende week.
Wat is dat met die ZRX verkopers?


Tja man das mooi fuck van beiden , afspraken staan nergens meer voor , en waarom t.k aanbieden als je niet wil verkopen :?
 
9EC8A72E-7096-4816-8D23-C007C4CFE833.jpeg

Lekker stukje gereden weinig kawa rijders tegen gekomen wel een hele hoop Harley rijders....
 
Ben er ook heel blij mee zoals de zeteriks nu is. Nu alleen nog de niet zichtbare dingen doen en nog een paar kleine blokdelen polijsten en dan een 1100 opknapper zien te krijgen....
 
Weer kunnen genieten van de ZRXpower. Machtig. Gebutste akra klinkt lekker.
Op de snelweg even doorgetrokken, verliest bij 5000 toeren opeens koppel, jaagt hem hoog in de toeren pakt na een paar tellen weer op. Zowel in 3, 4 als 5.
Ik denk dan aan koppelingsplaten, maar las ook iets over cdi-unit, of zelfs verkeerde olie in het blok. Heb er Belray halfsynt in zitten. Voor de schuiver had ik er geen last van. Of ik heb toen erg rustig gereden....:Z
Iemand ervaring mee?
 
Ja, ik heb er ook aardig de tering in.
En dan schrijven 'nicht bose sein'.. dat bepaal ik zelf wel, kut.
Daar gaat mijn vooroordeel dat alles in Duitsland beter is.
Balen man. Hopelijk kom je wat moois tegen. Er wordt toch regelmatig weer wat aangeboden.
 
Weer kunnen genieten van de ZRXpower. Machtig. Gebutste akra klinkt lekker.
Op de snelweg even doorgetrokken, verliest bij 5000 toeren opeens koppel, jaagt hem hoog in de toeren pakt na een paar tellen weer op. Zowel in 3, 4 als 5.
Ik denk dan aan koppelingsplaten, maar las ook iets over cdi-unit, of zelfs verkeerde olie in het blok. Heb er Belray halfsynt in zitten. Voor de schuiver had ik er geen last van. Of ik heb toen erg rustig gereden....:Z
Iemand ervaring mee?
Wat doet de motor, in zijn vijf, rond de tweeduizend toeren naar volgas, houdt de motor dan ook in rond de vijfduizend toeren of loopt die dan wel door?
 
Alleen met doorschakelen in de 5 gereden, niet vanaf 2000 toeren. Ik zal dit nog uitproberen. Morgen geen tijd, hopelijk komende week wat droog weer om even te testen.
 
Alleen met doorschakelen in de 5 gereden, niet vanaf 2000 toeren. Ik zal dit nog uitproberen. Morgen geen tijd, hopelijk komende week wat droog weer om even te testen.
Ben benieuwd wat de motor dan doet, heb je iets gedaan aan je carburateur of uitlaat?
 
Carburatie niets, wat met de stationairknop zitten klooien. Uitlaat alleen de demper eraf gehad en er weer op gezet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan