ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Oké ik hoor wel wat de motor doet denk inderdaad dat het meer aan iets anders ligt dan de carburatie of iets dergelijks.
 
Aan alles komt een eind, ook aan mijn motor accu die na jaren trouwe dienst nu echt op is. Wat kunnen jullie aanbevelen aan motor accu's?
 
Kijk zo n Brock s dat vindt ik nou een mooi pijpje , de ZRX is ook wel erg mooi btw :9~
jammer dat ze dat plaatje ook groen gemaakt hebben.

7CB12C36-0589-4430-AF47-8B56D3F5CB29.jpeg.jpg
 
Gaat toch niet altijd goed in de eifel...

Kom uit een haakspeldbocht...en hup...achterwiel weg....lig je zo op je smoel en je motor in de greppel

Valdoppen en tas achterop hebben alles gelukkig op gevangen...

Kras op het stuurkuipje...en stuur iets verbogen...maar kon gelukkig verder rijden en ik hen zelf niets gelukkig...
 

Bijlagen

  • IMG-20190919-WA0006.jpeg
    IMG-20190919-WA0006.jpeg
    117,9 KB · Weergaven: 16
Goedemorgen,

Nog even en dan is het weer tijd voor de stalling.
Motor is helemaal nagekeken, carbs zijn ultrasoon schoongemaakt en nieuwe vlotternaalden er in. Tevens heb ik de tank laten coaten door Motopaint te Reeuwijk. Omdat er verschillende motorreinigers zijn (voor verschillende delen van het systeem) is er herhaaldelijk om een proefstuk gevraagd om dit te testen.
Dit om te zien of er afgifte van de coating is waardoor oplosmiddelen de carbs weer zouden kunnen verontreinigen. Helaas wordt er geen monstertje geleverd...
Om eventueel gezeur te voorkomen is er nog een optie en dat is om de carbs onder olie te zetten.
Iemand van jullie ervaring met coatings en hoe je het beste je motor kunt wegzetten?
 
Gaat toch niet altijd goed in de eifel...

Kom uit een haakspeldbocht...en hup...achterwiel weg....lig je zo op je smoel en je motor in de greppel

Valdoppen en tas achterop hebben alles gelukkig op gevangen...

Kras op het stuurkuipje...en stuur iets verbogen...maar kon gelukkig verder rijden en ik hen zelf niets gelukkig...
Kloten Johan ,jammer man. Sterkte met t op knappen!
 
Kuipje tip ik bij

Nieuwe valblokken en stuur en klaar

Ik heb echt mazzel gehad...
Meer geluk dan ik vorig jaar dus , dat is iig mooi :t,ik heb verdomd nog steeds een zere schouder
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit weekend de carbs ultrasoon gereinigd, wat kleine klusjes gedaan en een Dynojet kit stage 3 gemonteerd met DNA Pods. Staat hem goed en geluid valt me reuze mee bij weinig gas. Met gas erop klinkt het erg fijn. Nog wel met db-killer, vandeweek die er maar even uit schroeven.

Pakt goed op, maar mag nog wel op de bank voor de zekerheid. Moet alleen zo nog naar de gaskabels/handvat kijken, hij komt niet lekker terug. De kabels blijven wat hangen.

LRM_EXPORT_170367676280790_20190922_122153204.jpeg
 
Gaat toch niet altijd goed in de eifel...

Kom uit een haakspeldbocht...en hup...achterwiel weg....lig je zo op je smoel en je motor in de greppel

Valdoppen en tas achterop hebben alles gelukkig op gevangen...

Kras op het stuurkuipje...en stuur iets verbogen...maar kon gelukkig verder rijden en ik hen zelf niets gelukkig...

Wow, balen :( Enig idee waarom je opeens grip verloor?
 
Vraagje zou een mikuni rs40 passend en werkend te krijgen zijn op een zrx1200r? Staat er een op marktplaats en lijkt me een leuk projectje voor de winter....
 
Terug
Bovenaan Onderaan