ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Gaat toch niet altijd goed in de eifel...

Kom uit een haakspeldbocht...en hup...achterwiel weg....lig je zo op je smoel en je motor in de greppel

Valdoppen en tas achterop hebben alles gelukkig op gevangen...

Kras op het stuurkuipje...en stuur iets verbogen...maar kon gelukkig verder rijden en ik hen zelf niets gelukkig...
Gelukkig ben jij oke. Maarre, hoera voor valdoppen!!
Succes met herstel van de fiets.
 
Na mijn ongelukje ook niet , maar ik verrek t om die dingen erop te zetten })
 
Gaat toch niet altijd goed in de eifel...

Kom uit een haakspeldbocht...en hup...achterwiel weg....lig je zo op je smoel en je motor in de greppel

Valdoppen en tas achterop hebben alles gelukkig op gevangen...

Kras op het stuurkuipje...en stuur iets verbogen...maar kon gelukkig verder rijden en ik hen zelf niets gelukkig...
Ai ,dat is niet zo mooi.
Gelukkig heb je zelf niks
 
Vraagje zou een mikuni rs40 passend en werkend te krijgen zijn op een zrx1200r? Staat er een op marktplaats en lijkt me een leuk projectje voor de winter....

Met wat huisvlijt is het waarschijnlijk wel passend te maken. Grote kans dat je de afstanden tussen de carbs aan moet passen en dat is wel wat werk (andere benzinebuisjes, rails, etc) maar als het een lage prijs is en je kunt veel zelf dan is het wel te doen :Y
 
Edit: net even op MP gekeken en ze zien er redelijk universeel uit. Wellicht wat andere rubbere leidingen maar de rails zien er verstelbaar uit en ook de choke ziet er in lengte verstelbaar uit. Alleen de inlaat-diameter kan een uitdaging worden/zijn.
 
Edit: net even op MP gekeken en ze zien er redelijk universeel uit. Wellicht wat andere rubbere leidingen maar de rails zien er verstelbaar uit en ook de choke ziet er in lengte verstelbaar uit. Alleen de inlaat-diameter kan een uitdaging worden/zijn.
Oké dank je, het ging mij inderdaad ook om de diameter van de carburateur. Aanpassen van de afstanden is wel goed te doen denk ik....
 
Gewoon uit nieuwsgierigheid: verwacht je daar iets mee te winnen of is 't puur voor de fun?
Wel grappig, dat je zoiets wilt ondernemen maar hulp vraagt bij kleppen stellen. ;)
Ja het afstellen en aanpassen van techniek op de ZRX gaat me makkelijk af maar op een of andere manier gaat het kleppen stellen niet....
En waarom, gewoon omdat ik de motor naar nog meer pk's wil krijgen zonder andere nokkenassen, zuigers of iets anders. Vind dit net leuk om te doen....
 
Meer pk's is makkelijker met zzr nokken. Flatslides op een stock motor doen volgens mij niet veel.

Je wilde hem voor het circuit hebben toch?
 
Stock is de motor van mij niet echt meer en circuit is niet echt het doel maar zo af en toe het circuit op is dan voornamelijk recreatief..
ZZR1200 nokken zijn overigens nauwelijks te krijgen...
 
Zoiets...

ZRX1200 DEAG.jpg
 
da's injectie :+ iets meer werk

Balen om te horen Johan! Hopelijk krijg je het kuipje weer netjes, dikke mazzel dat de rest heel is gebleven, en jij ook natuurlijk!
 
Ja kan ik in plaats van de Dam tot Dam loop de Heerhugowaard naar Garderen en terug race, op de veel lichtere motor doen, scheelt toch weer brandstof *D*D_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan