ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Edit: 80 euro dus :Y Geen goedkoop onderdeel maar met je remmen wil je wel fatsoenlijk spul en niet volgend jaar alles weer uit elkaar moeten trekken.

Mee eens dat het goed moet zijn, maar duur wil niet altijd zeggen goed, kan ook meer marge zijn. Is toch leuk om even uit te zoeken.
Een set van Tourmax zit hier rond de €80 en €60 in Duitsland, Nippon €70, Kyoto net geen 40 euro.
Als dat alle drie oem leveranciers zijn dan is de Kyoto de beste deal, dus wie weet dat?
 
Paar tientjes per onderdeel loopt bij mij aardig in de papieren als je kijkt wat er weggesleuteld wordt aan auto's en motoren.. Effe een meijer voor wat olie, 400 voor een luchttoevoer klepje, 80 voor wat drijfstanglagers, 100 voor een pakkingset. En dat is deze week 😂
 
Paar tientjes per onderdeel loopt bij mij aardig in de papieren als je kijkt wat er weggesleuteld wordt aan auto's en motoren.. Effe een meijer voor wat olie, 400 voor een luchttoevoer klepje, 80 voor wat drijfstanglagers, 100 voor een pakkingset. En dat is deze week 😂
Ja maar dat is niet voor de ZRX van je meisje he´ ,das anders!
 
Nou las ik pas iets over een voordeliger rem revisie set voor de ZRX, maar kan het niet meer vinden.
Zijn er andere opties, of is 70 euro normaal voor wat rubberen ringetjes?
Paar tientjes per onderdeel loopt bij mij aardig in de papieren als je kijkt wat er weggesleuteld wordt aan auto's en motoren.. Effe een meijer voor wat olie, 400 voor een luchttoevoer klepje, 80 voor wat drijfstanglagers, 100 voor een pakkingset. En dat is deze week 😂
Mannen...geld moet rollen...
 
Door de twee groene ZRX-en wil ik m'n meissie ook een bellypan, een Gimbel is inmiddels ook unterwegs 8-).

1569571464101.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan