ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ik heb alleen het halve bovenste oog er af zodat alles veilig past en ik ook nog terug kan naar S. Wat ik misschien ga doen. Mijn gezondheid is RUK op dit moment dus ga misschien ook al mijn carbon delen verkopen, ik heb al het "plastic" van een R inecht volledig carben.... alles.
 
Ik heb alleen het halve bovenste oog er af zodat alles veilig past en ik ook nog terug kan naar S. Wat ik misschien ga doen. Mijn gezondheid is RUK op dit moment dus ga misschien ook al mijn carbon delen verkopen, ik heb al het "plastic" van een R inecht volledig carben.... alles.


Bah ,dat is kloten Bart ,sterkte met je gezondheid !
 
Balen Bart! Niet eerst een hogere R-ruit proberen? Ik ben bst tevreden met de hogere MRA (?) en daar kan eventueel ook nog een spoilertje opgezet worden
 
Ruitjes :? ik heb er mra in de org. hoogte op gehad wat een rotding ,toen 1 uit Engeland nog beroerder ,
Dat had ik gedaan nadat ik op m n snuitje was gegaan met m n nieuwe org ruitje .
Dus ik denk t heeft geld genoeg gekost ga maar over op immi .
Daar heb ik spijt van als geen haar op m n kop ,wat een rotherrie en turbulentie ,ze zijn n.l iets hoger en anders van vorm.
Mijn lieve vrouw heeft gewoon weer een nieuw org Kawa ruitje besteld voor me :}.
nu nergens last meer van ,rij zonder oordoppen oid ,lang op hoge snelheid kruisen.perfect!
 
Mijn ervaring is ook dat je beter zo min mogelijk ruit voor je snuffert kan hebben. Maarja, dan heb je wel wat meer winddruk, dus misschien is dát nou juist waar @-Bart- hinder van ondervind. Met de S-kuip zit je best aardig uit de wind, da's een feit.
 
Mijn ervaring is ook dat je beter zo min mogelijk ruit voor je snuffert kan hebben. Maarja, dan heb je wel wat meer winddruk, dus misschien is dát nou juist waar @-Bart- hinder van ondervind. Met de S-kuip zit je best aardig uit de wind, da's een feit.


Winddruk heb ik op andere plekken O-)
 
Ik heb alleen het halve bovenste oog er af zodat alles veilig past en ik ook nog terug kan naar S. Wat ik misschien ga doen. Mijn gezondheid is RUK op dit moment dus ga misschien ook al mijn carbon delen verkopen, ik heb al het "plastic" van een R inecht volledig carben.... alles.

Sterkte Bart! Gewoon uit interesse het je foto van de carbon set?
 
Ik heb alleen het halve bovenste oog er af zodat alles veilig past en ik ook nog terug kan naar S. Wat ik misschien ga doen. Mijn gezondheid is RUK op dit moment dus ga misschien ook al mijn carbon delen verkopen, ik heb al het "plastic" van een R inecht volledig carben.... alles.
Ook van mij sterkte met je gezondheid Bart. Zelf ben ik ook wat kwakkelig maar dat komt goed.
 
Weet niet of ik nog kan, ga of wil rijden. Heb dit jaar misschien 100km gereden😞. Misschien ales wegdoen. Vind t wel jammer, heb m nieuw gekocht en altijd zelf onderhouden. Zit best veel geld en liefde in. Ik weet 't nu gewoon ff niet😢
 
Weet niet of ik nog kan, ga of wil rijden. Heb dit jaar misschien 100km gereden😞. Misschien ales wegdoen. Vind t wel jammer, heb m nieuw gekocht en altijd zelf onderhouden. Zit best veel geld en liefde in. Ik weet 't nu gewoon ff niet😢

Dat is dan goed waardeloos Bart , rustig over nadenken ,niets overhaast doen , sterkte man !!
 
Ik heb alleen het halve bovenste oog er af zodat alles veilig past en ik ook nog terug kan naar S. Wat ik misschien ga doen. Mijn gezondheid is RUK op dit moment dus ga misschien ook al mijn carbon delen verkopen, ik heb al het "plastic" van een R inecht volledig carben.... alles.
is schrikken bart, ik heb nog een hoog ruitje liggen, mag je proberen als dat helpt. in ieder geval het beste.
 
Weet niet of ik nog kan, ga of wil rijden. Heb dit jaar misschien 100km gereden😞. Misschien ales wegdoen. Vind t wel jammer, heb m nieuw gekocht en altijd zelf onderhouden. Zit best veel geld en liefde in. Ik weet 't nu gewoon ff niet😢

Ohhh dat is wel erg slecht nieuws! Wat mankeert er aan en is er geen kans op herstel?
 
Heb al maanden een maag probleem, ben 10kg afgevallen en eet al maanden alleen vloeibaar zkh voeding. Ze weten de oorzaak niet en kunnen dan niet behandelen. Mijn energielevel is extreem laag. Onderzoeken gaan door maar niets is nog zeker. Valt zwaar. Komt vast wel weer goed maar dat duurt dan ook wel weer even.
 
Heb al maanden een maag probleem, ben 10kg afgevallen en eet al maanden alleen vloeibaar zkh voeding. Ze weten de oorzaak niet en kunnen dan niet behandelen. Mijn energielevel is extreem laag. Onderzoeken gaan door maar niets is nog zeker. Valt zwaar. Komt vast wel weer goed maar dat duurt dan ook wel weer even.
Das klote Bart
Sterkte en een snel herstel

GREETZ
 
Heb al maanden een maag probleem, ben 10kg afgevallen en eet al maanden alleen vloeibaar zkh voeding. Ze weten de oorzaak niet en kunnen dan niet behandelen. Mijn energielevel is extreem laag. Onderzoeken gaan door maar niets is nog zeker. Valt zwaar. Komt vast wel weer goed maar dat duurt dan ook wel weer even.
Sterkte Bart!
 
Goedenavond Bart, ik ken je dan niet persoonlijk maar nooit leuk te lezen of te horen dat iemand ziek is en men niet weet waar het aan ligt. Via deze zeer onpersoonlijke weg veel sterkte gewenst en hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is. Groet, Anton
 
Nou, dat dremelen duurt toch best lang... en helaas zit 't er voor vanavond op want nadat de derde snijschijf kapot ging had ik geen nieuwe meer om erop te doen. Op een gegeven moment gaat zo'n ding een beetje happen op bepaalde punten, dat gaat met zo'n schok dat zo'n schijfje 't begeeft.

Ben wel over de helft volgens mij. Van bovenaf is 'ie zelfs al voor 1/3 helemaal door:
1570735900.jpg
 
Als je met een hamer dat beugeltje een paar keer naar links en naar rechts tikt denk ik dat ie er wel af gaat.
En anders helemaal naar rechts en dan met een nieuw schijfje de resterende resten eraf dremelen.
 
Nou, dat dremelen duurt toch best lang... en helaas zit 't er voor vanavond op want nadat de derde snijschijf kapot ging had ik geen nieuwe meer om erop te doen. Op een gegeven moment gaat zo'n ding een beetje happen op bepaalde punten, dat gaat met zo'n schok dat zo'n schijfje 't begeeft.

Ben wel over de helft volgens mij. Van bovenaf is 'ie zelfs al voor 1/3 helemaal door:
1570735900.jpg
Toch niet alleen 't bovenste oogje dus..... Da's wel werken voor de dremel😂😂
 
Nou, dat dremelen duurt toch best lang... en helaas zit 't er voor vanavond op want nadat de derde snijschijf kapot ging had ik geen nieuwe meer om erop te doen. Op een gegeven moment gaat zo'n ding een beetje happen op bepaalde punten, dat gaat met zo'n schok dat zo'n schijfje 't begeeft.

Ben wel over de helft volgens mij. Van bovenaf is 'ie zelfs al voor 1/3 helemaal door:
1570735900.jpg
Breken gaat nog niet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan