ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Als ik er met de hand aan beweeg dan gaat de hele motor heen en weer, dus ik weet niet of 't nu verstandig is om daar een mep met de hamer op te geven. :P
 
Als ik er met de hand aan beweeg dan gaat de hele motor heen en weer, dus ik weet niet of 't nu verstandig is om daar een mep met de hamer op te geven. :P
Dan ben je vrij sterk! Je kan ook je vriendin op je motor laten zitten en dan een grote Bahco op dat beugeltje zetten en dan die heen en weer bewegen. Net als @*Jan* zegt zou het dan af moeten breken, tenminste als je al over de helft bent.
 
Dan ben je vrij sterk!
Valt wel mee hoor, IT'ertje met bijbehorende slappe armpies. Zoveel is er toch niet voor nodig om een motor op z'n standaard een beetje heen en weer te bewegen? ;)

Ik bedoelde meer dit: als ik daarmee de hele motorfiets kan bewegen dan zit 't nog behoorlijk vast. Als ik daar dan bepaalde krachten op ga uitoefenen zijn de gevolgen misschien desastreus voor 't frame.
 
Dat frame kan meer krachten verwerken dan dat hoor. Maar misschien zit het nog wel te vast, dat is niet zo makkelijk te zien van een foto natuurlijk. :)
 
Goedemorgen Highking en Guntherrex, ik ben bang dat rijden op zaterdag niets gaat worden, moet de hele motor nog opbouwen, vandaag doorwerken tot een uurtje of 11 vanavond en zaterdag een dag overwerken m.a.w. ik heb gewoonweg de tijd niet.
Ik weet niet of het me zaterdag in de avonduren gaat lukken .....dan zou het zondag misschien nog kunnen.
Ik laat nog wel het een en ander weten....
 
@Bart: Naar om te horen! Hopelijk weten ze snel de oorzaak te vinden! Een oom van me heeft een soortgelijk probleem gehad, heeft wel even geduurd, maar hij is er weer helemaal bovenop! Veel sterkte met het herstel in ieder geval!

Jammer Anton. Weer ziet er ook niet geweldig uit maar dat moeten we maar even aanzien denk ik :) anders dan nemen we roeispanen mee :+
 
Nou, we zijn dus met z'n 2'en... want verder heeft volgens mij enkel @Coert65 gereageerd dat hij heeeeel misschien komt? Dan kunnen we beter een andere datum prikken denk ik.
 
Heb al maanden een maag probleem, ben 10kg afgevallen en eet al maanden alleen vloeibaar zkh voeding. Ze weten de oorzaak niet en kunnen dan niet behandelen. Mijn energielevel is extreem laag. Onderzoeken gaan door maar niets is nog zeker. Valt zwaar. Komt vast wel weer goed maar dat duurt dan ook wel weer even.

Hey Bart, ik kom zelf ook uit Zoetermeer, als er iets aan de ZRX gedaan moet worden, laat maar weten, ik wil je wel helpen.
 
Hey Bart, ik kom zelf ook uit Zoetermeer, als er iets aan de ZRX gedaan moet worden, laat maar weten, ik wil je wel helpen.
Staat nu nog overdekt voor en zit helemaal onder het stof. Ga 'm binnenkort schoonmaken, aftanken en in de schuur zitten. Zal het nog wel doen, hij heeft me nog nooit in de steek gelaten. Als ik hulp nodig heb meld ik me. Thanks voor het aanbieden.
 
Nou, we zijn dus met z'n 2'en... want verder heeft volgens mij enkel @Coert65 gereageerd dat hij heeeeel misschien komt? Dan kunnen we beter een andere datum prikken denk ik.


Dat had ik al wel verwacht , also known as ;*jan* de doemdenker :YY
de volgende meet op 1e kerstdag misschien dan...…….. :+
 
Flink aan de prijs inderdaad.
De verkoper zit volgens mij ook op MF, ik weet dat ie echt veel weet, en doet met Z900's.
En fraai spuitwerk en revisie's doet. Gek is ie niet, weet wat alles waard is.
Maar ook voor mij is het te duur, niet dat ik een tank zoek hoor.
 
Flink aan de prijs inderdaad.
De verkoper zit volgens mij ook op MF, ik weet dat ie echt veel weet, en doet met Z900's.
En fraai spuitwerk en revisie's doet. Gek is ie niet, weet wat alles waard is.
Maar ook voor mij is het te duur, niet dat ik een tank zoek hoor.
Dank je wel goed verwoord . als je geen tank zoekt ? dan is 50,00 nog te veel, ga er maar een in Nieuw staat zoeken
 
Victory! 🎉
IMG-20191011-WA0012.jpeg
 
Zo, ben vanavond weer aan de 12 bezig geweest. Allemaal klein spul gedaan, en aan de andere koplamp die ook bij de onderdelen zat die ik erbij kreeg.
Die is ook nieuw, en heeft E-keur maar had geen framepje erom heen nog.
Dat heb ik over gezet van de Led koplamp die ik eerder gepost heb. De koplamp heeft een volledig glad glas, de reflectie zooi zit in de spiegel verwerkt.
Eens kijken of het wat is, het proberen waard.
@kawa ted , vind inderdaad maar eens een nieuwe tank, ik heb meerdere mensen gezien die er 1 zochten, maar ze zijn bijna onvindbaar. Mijn tanks zijn alle 2 nog heel mooi maar ik heb geluk.
Hier wat foto's van de koplamp, ik ga, met dat witte achterlicht ook witte knippers plaatsen dus ik probeer hem. Het kuipje moet er toch af (weer).
Niet geschoten is altijd mis.
20191011_212526_resized.jpg

20191011_212134_resized.jpg

20191011_212121_resized.jpg

Het chromen randje heb ik over gezet van die Led koplamp, die de kliko ingaat morgen.
 
Ben op zoek naar goede tips om te carburateurs inbouwen 😩

Geduld en een beetje doorzettingsvermogen,
ik deed ze er van rechterkant en dan een beetje schuinhouden,
een beetje frotten en voilà ,heb je t luchtfilterhuis los?
T is geen makkelijk klusje ,maar wel goed te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan