ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Poets dag
 

Bijlagen

  • 427B5999-9564-4F9A-B337-89555FE4CA27.jpeg
    427B5999-9564-4F9A-B337-89555FE4CA27.jpeg
    302,3 KB · Weergaven: 8
Nou, ik heb d'r vanmorgen E10 in gekiepert. Zat nog wat in dus ik heb ongeveer E8 nu. :P
Wish me luck. :+
Ondertussen 3x E10 getankt. Ik had wel verwacht dat 't verbruik wat hoger zou worden maar dat blijkt niet zo te zijn. Normaal moet ik zo rond de 200km over op reserve, dat was afgelopen week nog steeds het geval (ondanks slecht weer, harde wind en een paar keer even stevig doortrekken). Heb ook niet het idee dat ik vermogen mis. Sterker nog: hij lijkt er zelfs iets mooier op te lopen.

We kijken 't nog even aan.
 
Ondertussen 3x E10 getankt. Ik had wel verwacht dat 't verbruik wat hoger zou worden maar dat blijkt niet zo te zijn. Normaal moet ik zo rond de 200km over op reserve, dat was afgelopen week nog steeds het geval (ondanks slecht weer, harde wind en een paar keer even stevig doortrekken). Heb ook niet het idee dat ik vermogen mis. Sterker nog: hij lijkt er zelfs iets mooier op te lopen.

We kijken 't nog even aan.

Deze ervaring heb ik nu ook na zo'n 6/7x E10 tanken. Vermogenverschil merk ik niets van. Op reserve ga ik pas na 260km dus dat is ook netjes (niets anders dan hiervoor met E5)
 
Wow. Hoeveel liter tank jij na die 260km als ik vragen mag?
Wordt toch eens tijd dat ik naar 't kraantje ga kijken denk ik. Er blijft bij mij minstens 5L in de tank zitten.
 
Deze ervaring heb ik nu ook na zo'n 6/7x E10 tanken. Vermogenverschil merk ik niets van. Op reserve ga ik pas na 260km dus dat is ook netjes (niets anders dan hiervoor met E5)

Is je bod nog geaccepteerd ?
 
Wow. Hoeveel liter tank jij na die 260km als ik vragen mag?
Wordt toch eens tijd dat ik naar 't kraantje ga kijken denk ik. Er blijft bij mij minstens 5L in de tank zitten.


Nu met de dynokit ook met 260/280 op res. daan gaat er een goeie 12l in .
en die e10 rotzooi gaat er bij mij niet meer in ,de carbs vinden dat niet echt prettig ,troep!
 
Zohee, dan doet 'ie 1:21,6. Weet je dat zeker? 😃
Bij mij gaat er zo'n 11L in na 200km.


jaja dat weet ik zeker _O- ik schakel dan ook altijd over bij 2000tpm ,m n max snelheid is 70 .:+
Nee hoor met de factory kit was t bij 220 op res, en nu gewoon raggen met die bak bij 260/280 op res
 
Wow. Hoeveel liter tank jij na die 260km als ik vragen mag?
Wordt toch eens tijd dat ik naar 't kraantje ga kijken denk ik. Er blijft bij mij minstens 5L in de tank zitten.

Uhmmm, kijk ik echt nooit naar maar zal 14/15 liter zijn denk. Ik moet elke morgen tanken en de reis is 260km per dag. Ik rij over de A15 is dan rij ik tussen de 100 en 130km/u. Alleen op de terugweg bij Gorinchem is het vaak filerijden, dat scheelt ook wel in verbruik denk ik.
 
Thanks! Wij komen er een geruime tijd (nou ja, Landal Coldenhove) maar het is echt een mooie omgeving. Niet zo lastig als je de Botlek als vergelijking hebt :+

Ik ben geboren in Loenen ,dus ik weet niet beter dan dat t er schitterend is . en toch ga ik er weg *O*ik wil t nog rustiger en een beetje meer grond .
mijn garage is nu maar 35 m2 -O-
 
Ik ben geboren in Loenen ,dus ik weet niet beter dan dat t er schitterend is . en toch ga ik er weg *O*ik wil t nog rustiger en een beetje meer grond .
mijn garage is nu maar 35 m2 -O-

Hahaha, ik ga van 5.5m2 naar 30 :+ Ga je verder naar het oosten? Wij keken ook richting Hengelo (Gelderland) en daar stond een huis met een hal ipv een garage en een inrit ipv oprit :9~ :9~ Maar geen scholen in de buurt voor de kids dus afgevallen.
 
Hahaha, ik ga van 5.5m2 naar 30 :+ Ga je verder naar het oosten? Wij keken ook richting Hengelo (Gelderland) en daar stond een huis met een hal ipv een garage en een inrit ipv oprit :9~ :9~ Maar geen scholen in de buurt voor de kids dus afgevallen.
ik ben nu aan t kijken naar een huis met een schuurtje van 125m2 :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan