ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ziet er sterk uit en natuurlijk super mooi als het klaar is . kosten bij bakker ?
Ziet er sterk uit en natuurlijk super mooi als het klaar is . kosten bij bakker ?
Ik was 230 kwijt

Ik had er een foto bij gegeven,hij had er nog een extra pijpje bij gelast,nico dacht doe ik ook maar daar het op de foto ook stond, en een oog van de bobbins was af gebroken..dus ook weer gefixt.

Word zilvergrijs gepowdercoat

Ben echt benieuwd
 
nette prijs wel, is toch wel aardig wat laswerk :t

Jopie: geen idee, link staat er nog wel in maar blijkbaar werkt ie niet meer. Heb je een nieuw linkje? Zet ik em erin!
 
Zal bij mooi weer ook eens een knap fotootje proberen te maken. De mijne lijkt ook niet erg meer op 't ding in de OP. :P
 
Zal bij mooi weer ook eens een knap fotootje proberen te maken. De mijne lijkt ook niet erg meer op 't ding in de OP. :P
Eerst de andere achterbrug erin...

Ben daarna wel.klaar met de zrx denk ik.....heb dan alles wel zo een beetje verbouwed en aan gepast...
 
20200114_231910.jpg
 
er is altijd weer wat nieuws te bedenken om aan te passen. Zag dat kwick ook weer wat nieuwe spulletjes heft in de webshop :9 En er is nu ook een carbon tank in ontwikkeling voor de mensen die nog wat geld kwijt moeten :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan