ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

De MRA is inderdaad niet meer te krijgen...


hier kun je je geen deuk aan vallen , ff carbon wrappen en :t *O*
een mooie gladde kont
1583661567140.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:N
Dat is toch mooi Huib ? Er word tenminste wat georganiseerd 👍,t hoeft niet het enige "evenement"te zijn hé,t jaar is nog lang.
Ik kom iig dit jaar een vlaai bij je eten👍

Nee hier word niks georganiseerd :N
Heb net binnen een paar minuten met een mede Limburger ( bekend hier op ons forum ) en evt een paar collega motorrijders een bloesem rit geregeld in onze mooie provincie .
Geen gedoe maar gewoon lekker motorrijden . hier doen we niet zo moeilijk en pakken er een dag vrij voor.

Je bent welkom maar vlaai ? kweet het zo net niet :o
GREETZ
 
Zijn de omgedraaide strepen (wit-zwart--zwart-wit)op het kuipje origineel of heb je dit zo laten spuiten?
Bij de een zijn ze allemaal hetzelfde bij de andere zoals op die van mij, ik heb hem zo gekocht dus laat het maar zo...stickers zijn sowieso moeilijk te krijgen
 
Bij de een zijn ze allemaal hetzelfde bij de andere zoals op die van mij, ik heb hem zo gekocht dus laat het maar zo...stickers zijn sowieso moeilijk te krijgen

Inderdaad, op geen enkele site zijn die stickers nog te vinden.
Op mijn ZRX mis ik de stickers van het kuipje, ook in mijn niet niet meer aan te komen.
Ik ga het nog proberen bij een bedrijf dat wrapt!
 
Inderdaad, op geen enkele site zijn die stickers nog te vinden.
Op mijn ZRX mis ik de stickers van het kuipje, ook in mijn niet niet meer aan te komen.
Ik ga het nog proberen bij een bedrijf dat wrapt!
een autobeletterings bedrijf kan t ook
 
Ik heb m ook weer ff uit z n hoekje getrokken,t weekend is zien of t ding nog wil starten ,en dan schoon spul er in.
Heb er wel weer zin in om iets meer p.k onder de kont te hebben👍
 
lekker hoor, als ik tijd heb trek ik hem vanmiddag ook onder het zeil vandaan, eens kijken of er nog leven in zit :P
 
Ik ben vandaag ook op de ZRX, had wat gezeur met de vacuum lijn die verstaat was maar nu loopt ie weer als een zonnetje.
 
Welnee. We willen allemaal die superfiets van Anton bewonderen. Komt helemaal goed. ;)
Nou,
Van uitstel komt ( meestal ) afstel :Y
Maar wat in een goed vat zit......
Welnee. We willen allemaal die superfiets van Anton bewonderen. Komt helemaal goed. ;)
Die fiets loopt inmiddels zo mooi en hard, dat we waarschijnlijk alleen de achterkant kunnen bewonderen!
Maar leuk, rondje noordkop! Ik ben voor!
 
Goedenavond allemaal, ik ben nog niet toegekomen aan iets te plannen Voor een toertocht, redeneren te over maar heel kort gezegd, geen tijd. Ik ga er nog wel mee aan de slag als er ietsjes meer tijd is.
Nou, ik zit er niet mee hoor.
Ben net naar huis gestuurd omdat ik luchtwegproblemen heb en koorts. Doen ze uit voorzorg omdat dat corona zo heerst...
Van de huisarts die ik aan de telefoon had vanmorgen moet ik 2 weken binnen blijven, als het beter gaat kan ik eerder aan het werk.
En anders moet ik het RIVM bellen. Huisarts wil me niet zien ivm besmetting.
 
Nou, ik zit er niet mee hoor.
Ben net naar huis gestuurd omdat ik luchtwegproblemen heb en koorts. Doen ze uit voorzorg omdat dat corona zo heerst...
Van de huisarts die ik aan de telefoon had vanmorgen moet ik 2 weken binnen blijven, als het beter gaat kan ik eerder aan het werk.
En anders moet ik het RIVM bellen. Huisarts wil me niet zien ivm besmetting.
Beterschap Coert !
 
Terug
Bovenaan Onderaan