ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Tis wel CANDY LIME GREEN niet de makkelijkste kleur om te spuiten
Mogge Huib & Coert , Deep green pearl ,was ook niet de makkelijkste kleur om te spuiten ,maar je kent toch wel bedrijven bij je in de buurt ? gewoon naar binnen stappen en vragen , die gasten die t voor mij gedaan hebben vonden t geweldig , toen ik m afgebouwd had ben ik erheen gereden , en kwamen ze allemaal naar buiten :t
 
Mogge Huib & Coert , Deep green pearl ,was ook niet de makkelijkste kleur om te spuiten ,maar je kent toch wel bedrijven bij je in de buurt ? gewoon naar binnen stappen en vragen , die gasten die t voor mij gedaan hebben vonden t geweldig , toen ik m afgebouwd had ben ik erheen gereden , en kwamen ze allemaal naar buiten :t
Ken zeker bedrijven , maar die mijn ZRX zou mogen spuiten maar 1 , ga daar Zaterdag eens naartoe , hebben een tijdje geleden zijkant van mijn automobiel gespoten echt geen verschil te zien , overdag gemaakt en toch niet int wit 😉 , eens kijken of die spuiter in zijn tijd een uitdaging wil
 
FB_IMG_1585293948091.jpg
 
Overdag in het zonnetje is het goed te doen hoor. Gisteravond maar Delft gereden (grofweg 75km over de snelweg) om de Petfles op te halen... heen begon nog licht, werd langzaam donker maar prima te doen. Terug was best koud. Thuis ipv een biertje maar een kop thee genomen. :P
 
Godver de vinketering tyvus pleurus....meer scheldwoorden komen nu ff niet in me op..

Mijn tank was al.eens behandeld met tank cure....gv...weer lek...
Hoe heet die benzine ook al weer E nog wat kan tank cure ( lap middel ) niet hebben
E 10 = ruk en tank cure = ruk dus bij elkaar is dat dan rukken
 
Mooi dat je er zo tevreden mee bent . Bij mij lag ie alleen in de weg en nu is ie bij jou en voor jou is ie goed. Beter kan het niet worden. *O* :t
 
Ik had hem bijna weg gegooid, maar nu is ie dan toch goed terecht gekomen. Weet je al wat meer van de verzekering aangaande die valpartij met die oude?
Gezien wat je eerder postte lijkt hij me wel een gevaar...
 
Nou, mijn moeder is allang overleden, maar ook zij was dementerend. En niet zo'n beetje ook.
Daar kwam ik pas later achter, want op 1 of andere manier weten ze dat vrij goed te verbergen. Ik ben destijds gebeld, door haar buren,omdat ze de Twingo van mijn pa, die al lang dood was, tegen het hekje thuis in elkaar reed. Ze bleef net zo lang proberen tot de hele rechterzijkant eruit lag. Die auto heb ik nu, en ik heb ook de rekeningen ervan. M'n pa heeft alles goed weten te verbergen, hij wist het ook. Maar toen hij stierf, kwam alles aan het licht, maar dat duurde even.
Ik kwam er later achter dat moeders wel meer dingen fout gedaan heeft. Maar gelukkig woonde ze op een afgesloten park, met weinig in de directe omgeving.
Toch heeft ze, waarschijnlijk zonder het te weten veel schade toegebracht. In ieder geval die auto, het hek van de woning, die er geheel uit gereden was, na 4 of 5 pogingen, buiten dat ze de buren continu lastig viel. Mensen die dementerend zijn, kunnen zeer raar reageren, en, ze klampen alles aan, om maar niet in het hoekje gedrukt te worden. Want weet je, vaak realiseren ze het zelf ook. Ma wist het ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan