ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

tjee die heeft webike leeggekocht ..mooi ding!

ben benieuwd of je verschil merkt met de brembo's Anton, zelf ben ik al erg happy met de tokico's. de 19e wordt moeilijk denk ik
 
Tsja, als je al die spullen die erop zitten nieuw moet kopen ben je denk ik meer kwijt. Mijn 1100 heeft ook Ohlins dempers achter, en een volledig Akrasysteem, en nog wat aanpassingen. Ga dat kopen, en je komt ongeveer uit op de prijs die ik voor die motor betaald heb. Alleen heb ik daar een hele ZRX 1100 voor en niet alleen de onderdelen.
 
Je kan beter zo een dure hobby hebben, dan je geld verzuipen in de kroeg. Ik heb er veel plezier van iig, vanavond heb ik alle boutjes van de beugeltjes van het spatbord van de 1200 vervangen, en er is een Scottoiler naar me onderweg voor op de 1100. Zo'n automatisch kettingsmeer systeem.
Kon ik vrijwel nieuw overnemen, voor weinig met alles erbij. Zelfs de doos en gebruiksaanwijzing erbij en reserve nozzles.
Heb ik het nodig? Nee niet echt maar ik ga het eens proberen.
 
Een scottoiler heb ik er ook nog liggen , komt er niet op ,kan er geen plekje voor vinden wat ik netjes vindt,dus die gaat weer in de verkoop :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan