ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Vandaag mn Zrx opgehaald bij Paul Ritzen
141 achterwiel pk's, zo'n 157 op de krukas
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200919-225300.png
    Screenshot_20200919-225300.png
    165,3 KB · Weergaven: 8
  • Screenshot_20200919-225248.png
    Screenshot_20200919-225248.png
    334,8 KB · Weergaven: 7
Netjes hoor!
@HighKing de nokkenas ketting controleer je door de lengte tussen een aantal schakels te meten, dus checken bij kleppen stellen. Bij 100k was die van mij nog prima destijds.

ik heb dit jaar volgens mij pas 4 keer getankt met de zrx, dikke 500 km denk ik. Bandjes nu 300km oud, volgend jaar weer nieuw eronder:+
 
Vandaag mn Zrx opgehaald bij Paul Ritzen
141 achterwiel pk's, zo'n 157 op de krukas
Netjes. Het koppel vind ik wat tegen vallen. Hoe rijd hij? Ik ben ook eens daar geweest maar vond m niet echt lekker rijden en oppakken toen ik naar huis reed. Goede gast verder. Ben niet teruggeweest om afstand en ben zelf gaan klooien met uitstekende resultaten.
 
Loopt heel zuiver en mooi rond over heel t toerengebied. Ben tevreden.
Geflowde kop, zzr nokkenassen, aangepaste ontsteking, Akra uitlaat, mengbuizen/sproeiers e.d. speciaal gemaakt. Open filers, maar airbox komt nog n keer terug. Werkt beter dan open filters
 
Ach zo'n fxdx in het mat zwart is zeker niet verkeerd maar de zrx is gewoon tja hoe zal ik het zeggen, verslavend dat is het goede woord, je komt altijd weer bij de zrx terug......
Wel.heel vet een fxdx... mja wil wat goedkopers gaan rijde en wil weer wat anders na 4 jaar...
Alleen lastige, de kuip en kont die ik dan zou willen kost ook weer een hoop en het erop bouwen kost weer wat geld en tijd... eigenlijk zonde, maar die kuip is zooooo gaaf
 
Loopt heel zuiver en mooi rond over heel t toerengebied. Ben tevreden.
Geflowde kop, zzr nokkenassen, aangepaste ontsteking, Akra uitlaat, mengbuizen/sproeiers e.d. speciaal gemaakt. Open filers, maar airbox komt nog n keer terug. Werkt beter dan open filters
Dat verklaart het koppel. Andere nokken en geflowde kop.
 
Wel.heel vet een fxdx... mja wil wat goedkopers gaan rijde en wil weer wat anders na 4 jaar...
Alleen lastige, de kuip en kont die ik dan zou willen kost ook weer een hoop en het erop bouwen kost weer wat geld en tijd... eigenlijk zonde, maar die kuip is zooooo gaaf
goedkoper in de zin van...? Een zrx kan je heel heel heeeeeeeeeel veel geld kosten er zijn er genoeg hier op het forum die een behoorlijke nieuwe motorfiets qua geld gestoken hebben in de zrx ....
 
goedkoper in de zin van...? Een zrx kan je heel heel heeeeeeeeeel veel geld kosten er zijn er genoeg hier op het forum die een behoorlijke nieuwe motorfiets qua geld gestoken hebben in de zrx ....
T enige wat scheelt ,ik kan m nog makkelijk kwijt voor de aanschafwaarde,wat ik er aan verspijkerd heb noem ik maar hobbygeld om een goeie smoes te hebben 👍
 
T enige wat scheelt ,ik kan m nog makkelijk kwijt voor de aanschafwaarde,wat ik er aan verspijkerd heb noem ik maar hobbygeld om een goeie smoes te hebben 👍
Ja ik heb er iets teveel aan gedaan om het überhaupt terug te krijgen maar ja geldt ook voor andere dingen.... Tis niet anders en nog steeds geen spijt van....
 
goedkoper in de zin van...? Een zrx kan je heel heel heeeeeeeeeel veel geld kosten er zijn er genoeg hier op het forum die een behoorlijke nieuwe motorfiets qua geld gestoken hebben in de zrx ....
Aanschaf waarde... Ik heb genoeg in de Harley gestoken om een dikke standaard fiets te rijde .. mja zoals mijn motor geschiedenis doet blijken hou ik niet van standaard.. en ik vind bijna alles leuk.... vandaar de wens om weer eens wat anders te rijden
 
Aanschaf waarde... Ik heb genoeg in de Harley gestoken om een dikke standaard fiets te rijde .. mja zoals mijn motor geschiedenis doet blijken hou ik niet van standaard.. en ik vind bijna alles leuk.... vandaar de wens om weer eens wat anders te rijden
Ik begin nu toch wel heel benieuwd te worden naar de verbouwde Harley... post eens een foto tje
 
  • Leuk
Waarderingen: G-jo
Terug
Bovenaan Onderaan