ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

bwahahaha nou succes met de verkoop zou ik dan zeggen. Zit wel voor 4000,- aan vering op, kan even niet zien welke wielen maar ook al gauw 2000,- maar dat ga je denk ik toch niet terugzien met de verkoop hoor. Setje knappe remmen zou het wel afmaken, en dat treurige achterlicht wat inkorten... ohja en wat betere rem/koppelingspomp. Ben wel benieuwd hoe de speedo werkt.
 
Die 10.000 gaat ie echt niet krijgen. Ik heb zelf ook ZX10R wielen in de 1200, en een UPSD vork van een ZZR1400, allemaal leuk, maar als ik hem te koop zet krijg ik het er niet voor terug. De kilometertelleropname zal bij deze wel zijn zoals bij mij, via de uitgaande as van de bak. Een Honda VFR modificatie. Stites leverd die. Bij die van mij is die van Greg Couch, maar feitelijk zijn ze vergelijkbaar.
 
Nee e 10.000 is ook erg optimistisch. Voor dat geld kan je mijn inziens alles nieuw kopen. Is stelde voor op de onderdelen los te gaan verkopen. Dan had ik wel interesse in de voor en achter vering... ;-)
 
Ik ga er vandaag maar eens een hogedruk-pomp en verstuivers opbouwen, op diesel laten lopen is idd niet zo'n slecht idee _O-
 

Bijlagen

  • 122281006_10219364662887636_8339638081991700521_n.jpg
    122281006_10219364662887636_8339638081991700521_n.jpg
    88 KB · Weergaven: 11
Bijna gereed, alles in de blanke lak laten zetten, geen krasje meer te bekennen, nog een paar kleine dingetjes zoals achterspatbord inkorten en origineel voorspatbord erop monteren, carburateurs helemaal cleanen en dan hopelijk een paar mooie dagen.....
 

Bijlagen

  • 1977833C-3587-4746-B143-28FE1406DD77.jpeg
    1977833C-3587-4746-B143-28FE1406DD77.jpeg
    531 KB · Weergaven: 12
ziet er goed uit Anton! ik zie trouwens een apart beugeltje bij het frame vooraan, wasda? En hoe heb je die rempomp achter passend gekregen? :t
 
ziet er goed uit Anton! ik zie trouwens een apart beugeltje bij het frame vooraan, wasda? En hoe heb je die rempomp achter passend gekregen? :t
Mogguh Erik, de beugel is voor de val protectie en de rem pomp achter is een standaard Nissin race pompje, is gewoon passend alleen de push bout moet je uit de oude rem pomp halen anders staat je voetrem veel te laag...
 
Ik wil een losse voorvork kopen voor een winterprojectje maar weet iemand het verschil tussen een 1100 en een 1200 voorvork. Dan weet ik namelijk dat ik de juiste heb...
 
Mogguh Erik, de beugel is voor de val protectie en de rem pomp achter is een standaard Nissin race pompje, is gewoon passend alleen de push bout moet je uit de oude rem pomp halen anders staat je voetrem veel te laag...
Ok, weet je nog welk type pomp je hebt gebruikt? Ik wil deze mod namelijk al een tijdje doen :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan