ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

2 van mijn passies
 

Bijlagen

  • 65329073-4845-4AC5-A665-C04E3FEF6D56.jpeg
    65329073-4845-4AC5-A665-C04E3FEF6D56.jpeg
    294,2 KB · Weergaven: 11
welnee nieuw uit japan is dat spul over de 2000,- en dan komt er nog import bij, als de staat van onderhoud OK is is dit best te doen. Kan je mooi je vakantie budget op stukslaan :+
 
Leuk als je naar Japan op vakantie gaat en dan direct meenemen in de koffer... Ik ben een paar jaar geleden geweest wie gaat er binnenkort???
 
Ik ga als je weer naar Duitsland mag en de winkels open zijn hier naar kijken. Wil altijd nog wel eens een Z1000 achterlicht monteren en dit zou een mooie oplossing zijn...
Screenshot_20210121-180603.png
 
Ja, tot je je realiseert dat ik een ZRX1100N gekocht heb voor slechts €400 op facebook marketplace. Wel met kromme voorvork.
Heb ik in onderdelen verkocht, maar heb nog veel over, waaronder een goed blok...
 
Heeft iemand op deze vraag van een bekende van mij ( ook zrxer )een antwoord.
Pale raider bijvoorbeeld .
Als ik een aangepaste radiateur heb van ca 30% groter koel oppervlakte , kan de koelfan dan weggelaten worden , is de grotere oppervlakte voldoende voor in de zomer ook voldoende te koelen.
Ik hoor het graag van jullie

GREETZ
 
Heeft iemand op deze vraag van een bekende van mij ( ook zrxer )een antwoord.
Pale raider bijvoorbeeld .
Als ik een aangepaste radiateur heb van ca 30% groter koel oppervlakte , kan de koelfan dan weggelaten worden , is de grotere oppervlakte voldoende voor in de zomer ook voldoende te koelen.
Ik hoor het graag van jullie

GREETZ
De eerste vraag die in mij opkomt is waarom zou je dit willen doen?

Voorts denk ik dat de fan in warme zomerdagen nog steeds aanslaat.
 
De eerste vraag die in mij opkomt is waarom zou je dit willen doen?

Voorts denk ik dat de fan in warme zomerdagen nog steeds aanslaat.
Hoi Stefan
Waarom doet er niet toe.
Aan antwoord heb ik eigenlijk niet zo heel veel, is een aanname , je "denkt "dat hij aan gaat slaan maar zeker weet je het niet.
Begrijp mij niet verkeerd ikzelf zou de fan ook laten zitten , maar dat was de vraag niet.
Grotere radiateur icm ice cooler , zou dat een optie zijn?

GREETZ
 
Laatst bewerkt:
Maar heb jij ook een grotere radiator dan? Want daar ging de vraag over.
De mijne slaat op warme dagen ook vrij veel aan dus ik zou het ook niet aandurven, overigens. Hoewel... ik heb dan nog een temperatuurmeter die ik tot ongeveer halverwege op zie lopen als de fan aanslaat. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan