ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Hallo ZRXje, dat is inderdaad wel toevallig en dat klopt dat vistentje heet habraken daar hebben ze de beste vis van het eiland👍, ze zijn nog gewoon open om af te halen hoor vorige week nog geweest 😜
Welkom! Hier ook een geboren Hellevoeter, maar nu woon ik in de Hoeksche Waard. Maar rij regelmatig m'n rondjes op Voorne-Putten.
Dat vis tentje ken ik wel. 🙂
 
20160527_203305.jpg
 
Maar wel een heel goed afgestelde 1100 ,er waren ooit bij een meet mensen die er moeite mee hadden,
en toen deed ik t nog op m n kousevoeten aan }) :+
Klopt helemaal jan...........................................................................toen, is alweer 6 jaar en HEEL VEEL kilometers geleden, en in de tussentijd nooit meer een fatsoenlijke meet geweest, ondanks verwoede pogingen , jammerrrrrrrrr

GREETZ
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag altezaam. Ik heb een ander blok in mijn 2006 R gezet, nu lijkt de uitlaat lek te zijn. Ergens in de bochten.
Nu zie ik een bochten set voor een 1100.. kan deze zonder negatieve gevolgen op een 1200?
 
Maarja, hij heeft dus... ehm, ik geloof donderdag gereden. Dus 4 dagen stil gestaan. En dan is er niets aan de hand, maar na 3 weken wel (want dat is nu 2x gebeurd, kort achter elkaar).

Iemand een idee wat na een paar weken voor problemen kan zorgen? Accu lijkt me prima als ik 20x achter elkaar kan starten voordat de startmotor langzamer gaat draaien. Aan e10 ligt het ook niet als ik voor het stil staan 3 à 4 tanken euro 98 heb leeggereden (zou me zelfs nog kunnen voorstellen dat de 98 van mindere kwaliteit is omdat bijna niemand dat meer tankt en het dus langer in de pomp zit, maar dat lijkt me ook onzin).
 
Start je m gewoon of op pri ,vol op choke of half ?
Ik starte m 'vroeger ' na de winter gewoon ,niet op pri ,de choke er niet vol op en dan begon t ding te rommelen ,dan ff vol op choke 5 sec en dan was t 👍👌
En een beetje met gevoel en liefde ,weet je wel 😂
 
Ik start al sinds ik 'm heb met de kraan op 'on', choke helemaal open. Of 'ie nu gisteren nog gereden had of dat ik net een paar weken op vakantie was geweest maakte niet uit. Effe wachten tot 'ie 2.500-3.000 rpm draait, dan choke een stuk dicht en rijden. 3 straten verderop de choke helemaal dicht. Nooit een probleem.

Oh, behalve in de garage van de HvA, want die was zó warm dat 'ie met de choke erop wel startte maar niet bleef draaien. Maar thuis altijd zoals hierboven.
 
Ik start al sinds ik 'm heb met de kraan op 'on', choke helemaal open. Of 'ie nu gisteren nog gereden had of dat ik net een paar weken op vakantie was geweest maakte niet uit. Effe wachten tot 'ie 2.500-3.000 rpm draait, dan choke een stuk dicht en rijden. 3 straten verderop de choke helemaal dicht. Nooit een probleem.

Oh, behalve in de garage van de HvA, want die was zó warm dat 'ie met de choke erop wel startte maar niet bleef draaien. Maar thuis altijd zoals hierboven.
Dan weet ik t ook niet 😁
 
Goedemiddag altezaam. Ik heb een ander blok in mijn 2006 R gezet, nu lijkt de uitlaat lek te zijn. Ergens in de bochten.
Nu zie ik een bochten set voor een 1100.. kan deze zonder negatieve gevolgen op een 1200?
Kan wel maar dan moet je ook de demper van een 1100 hebben want het boutpatroon is gedraaid. Geloof wel dat de 1200 (lage kwaliteit) rvs is en de 1100 niet (maar weet ik niet zeker). Je kan ook bij black widow voor een redelijke prijs een vervanging kopen (op ebay geloof ik)

Mooi dat het hok weer start Michel, kan je eindelijk die tellers goed vastzetten :+
 
Ja zo zijn er nog wel wat dingen die zijn blijven liggen omdat het hok eerst maar weer eens goed moest. :P
Nu maar hopen dat het effe klaar is met het gedonder.
 
Ja zo zijn er nog wel wat dingen die zijn blijven liggen omdat het hok eerst maar weer eens goed moest. :P
Nu maar hopen dat het effe klaar is met het gedonder.
Het zal vast wel goed zijn nu. Kun je, naast die tellers ook eens die radiator shrouds van een 1100 R monteren.
Get on with it. 😉
 
Goedenavond, ik blijf een bewonderaar van de mooie ZRX, maar heb er toch voor gekozen mijn groene ZRX 1200 te koop te zetten. Vind het heel eerlijk een van de mooiste en hoop er een andere liefhebber voor te vinden.
Meer info op Marktplaats
 

Bijlagen

  • IMG_2247.jpg
    IMG_2247.jpg
    372,8 KB · Weergaven: 13
Maar wel een heel goed afgestelde 1100 ,er waren ooit bij een meet mensen die er moeite mee hadden,
en toen deed ik t nog op m n kousevoeten aan }) :+
Ik heb de foto's van 6 jaar geleden nog eens terug gekeken.
Wat mij opvalt : de motoren blijven zoals ze zijn of worden ge upgrade maar takelen niet af.
Toen keek ik ook nog eens naar de bestuurders.....................en dat verhaal is dus net anders om , of erger
Awkward John Krasinski GIF by Saturday Night Live
 
Terug
Bovenaan Onderaan