ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ga je het achter licht ook nog inkorten ?:)
Ik wil eigen een andere achterkant met een Z1000 achterlicht...
Screenshot_20210121-180603.png
 
Binnenkort de remmen maar eens doen. Die ultrasoon eens testen. :P

Nou dacht ik, misschien meteen maar ff een revisiesetje bestellen, maar... best duur.

Was het nou mogelijk om een kit voor een busa te bestellen? En van welk jaar dan?
 
yup de Suzuki kit is substantieel goedkoper, eerste generatie busa's hebben dezelfde klauwen, volgens mij de TL1000R ook. kan ff artikel nummers vergelijken voor het zekere natuurlijk :)
 
Binnenkort de remmen maar eens doen. Die ultrasoon eens testen. :P

Nou dacht ik, misschien meteen maar ff een revisiesetje bestellen, maar... best duur.

Was het nou mogelijk om een kit voor een busa te bestellen? En van welk jaar dan?
Deze dan Mpartz
Koop er vaker , en haal er vaker onderdelen op , zeer goede service en snelle levering, en zoals je ziet niet te duur.
Set is tourmax

GREETZ
 

Bijlagen

  • 20210308_205547 (Small).jpg
    20210308_205547 (Small).jpg
    56,3 KB · Weergaven: 6
Wat voor kunststof tegels heb je op de grond en blijven ze heel?
Het zijn normale tapijttegels. Heb een partij op MP gekocht voor weinig. Werkt perfect, bij eventuele lekkage of morsen kan je zo een tegel wisselen. Het beschermd ook de betonvloer en is makkelijk schoon te houden met een stofzuiger...
 
Ik bedoel de foto van Huib he, dat is duidelijk ook voor 2 klauwen (en dus goedkoper) ;)

Ik vind 't nog vrij prijzig voor wat rubbertjes, zeker omdat ik nog niet weet hoe die van mij eruit zien... maar gezien ik er vrij zeker van ben dat ze nog niet uit elkaar zijn geweest sinds ik 'm heb (zo'n 45dkm en 3 jaar geleden) is het waarschijnlijk sowieso een goed idee.
 
kan de boel ook uit elkaar halen en kijken wat de staat is. Waarschijnlijk een hoop corrosie bij de groeven van de stofringen, met een beetje mazzel zijn de rubbers nog ok en kan je het weer in elkaar zetten.... maargoed als er een paar dingetjes gaar zijn heb je waarschijnlijk toch een hele set nodig....

ga mijn klauwen ook nog even uit elkaar halen binnenkort.
 
o,k , tja t ding gaat toch niet kapot :+ en wat voor basics zoek je nog ?
Gewoon smeermiddeltjes 🧈, wil van me kippenhok ook een soort mini werkplaats maken voor klein onderhoud, voor het grote werk moet ik nog een goede monteur vinden als iemand een goede kent in de omgeving Arnhem Nijmegen hoor ik het graag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan