ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ik weet niet zo goed wat ik over Bart moet schrijven, die ene keer dat ik met hem gesproken heb vond ik het een zeer aardige en rustige man, voor de rest kende ik hem niet.
Ik wens een ieder die Bart kende en hem lief had veel sterkte met het verlies.

Rest mij alleen nog te schrijven:

RIP Bart!
 
M'n Ali knippers zijn binnen:
pxl_20210501_100452868-jpg.1626576


Vind ze er erg goed uitzien voor het geld. Beter dan de veel duurdere die er nu opzitten.
Ben benieuwd. :)
 
Wel kwaliteit dus, die dingen met e-keur. Ik draai de moer los, trek rustig de unit maar buiten... en de draad ligt eruit. Die zat er dus los in.

Maar goed, ik heb voor nu nieuwe knippers:
PXL_20210501_133733338.jpg


Ze zijn wel wat groter, maar prima. Ik vind het niet misstaan. :)

Achter komt binnenkort wel. Eerst de remmen er maar weer eens op. :P
 
Was de oude ook een stalen? Als je die weg doet wil ik die wel van je overnemen .
gr Ronald
Hi Ronald. Ja de huidige achterleiding is een staal omvlochten leiding. Ik ga deze eerst vervangen en dan ook de voorleidingen. Heb je ook interesse voor de voorleidingen?

Bijj deze voor jou gereserveerd!

Ik moet nog even kiezen wat de nieuwe leidingen gaan worden...
Screenshot_20210212-200418.jpg
 
knappe knippertjes!

Van het weekend 'even' de undertail eronder zetten... viel nog wat tegen :+

JvOyDbQ.jpg


spatbord weggezaagd tot de bodem van de bak waar de sapnnignsregelaar in zit, de vorm van de undertail past hier mooi omheen. Echter; dan zit de lip die in de kuip moet vallen nog zo'n 1,5cm te laag. Daar kom je natuurlijk achter nadat je de meuk vast hebt gezet :P

BY2dva7.jpg


Knippers waren uiteraard net te kort om voorbij de nummerplaat te komen... dus maar even snel een beugeltje gefabriceerd.

cL7sejv.jpg


Dat was een mooi moment voor één van de knippers om ermee te stoppen natuurlijk :+ Ook maar eens alie shoppen voor wat nieuws....

Dus de bak achter nog maar verder weggezaagd om de undertail omhoog te krijgen, lijkt nu wel mooi aan te sluiten.

vo8bP5P.jpg
 
hahaha ja die originele zijn echt te groot voor de plek die ik beschikbaar heb :+ is dat kleine carbon driehoekje onder het achterlicht
 
Goedenavond, ik mag me sinds vandaag ook de trotse eigenaar van een zrx1200s noemen.
Goede morgen en welkom hier,
Goeie keus zo wie zo, vanwaar de keus om een ZRX aan te schaffen ( moeten we weten natuurlijk ).
En natuurlijk de vraag "gaat er aan geknutseld worden" en even een foto plaatsen van de aanwinst.

GREETZ
 
Welkom hier, een 1200 S is mooi, zelf hebben de meesten hier een R, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk.
Ze zijn technisch het zelfde, en natuurlijk een ZRX. Foto's zijn altijd welkom, en vragen over je ZRX ook. 🙂 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan