ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Vanavond een leuke rit hier in de omgeving gereden met de 1100.
Een paar fotootjes:
Het haventje van Goudswaard,
Bekijk bijlage 1643364
Dit bootje lag er ook, waarschijnlijk ex-militair, gezien de markeringen erop.
Bekijk bijlage 1643365Bekijk bijlage 1643367
Bekijk bijlage 1643369
Bekijk bijlage 1643370
Aan het strandje van Numansdorp:
Bekijk bijlage 1643371
Bekijk bijlage 1643372
Bekijk bijlage 1643373
Was weer een leuk, en lang ritje.
1 van de foto's mag wel in de OP @guntherrex , de 1100 ziet er nu anders uit dan toen ik hem net had.
Nog 1 Tip voor de Echte Liefhebber . op M Plaats ( kawasaki ond. ) Een Mooie Koffie beker . met opdruk ZRX 1100 .
 
Nog 1 Tip voor de Echte Liefhebber . op M Plaats ( kawasaki ond. ) Een Mooie Koffie beker . met opdruk ZRX 1100 .
Die ziet er mooi uit! Helaas heb ik al een ZRX koffiemok hier.
1623691030190.png

1623691061054.png

Dat beertje lijkt me wel leuk voor op de hoedenplank van de auto echter.
Wat kost ie? Stuur maar een PB als je wilt.
 
Zit wat in Jan, vandaar dat de ZRX af en toe op het circuit wordt uitgelaten. Van het weekend wel lekker in de eiffel/luxemburg/ardennen rondgereden. Dikke 500km per dag, dan is een allroad toch wel lekker. Hoewel de ZRX daar ook prima tot z'n recht zou komen was de bagagemogelijkheid wat te beperkt voor kramperen :+ Ook genoeg onverhard mogelijkheden daar :]
 
Vanwege rammeltje een andere uitlaat gekocht. Iemand interesse in deze ZRX uitlaat? Een handige lasser zal dit op kunnen lossen) maar ik vind het nog te vroeg voor afdeling oud ijzer. (Nu 18e)Over een week wordt ie omgesmolten.
IMG_20210526_181352.jpg
ijzer op te zoeken.
 

Bijlagen

  • IMG_20210526_181339.jpg
    IMG_20210526_181339.jpg
    253,9 KB · Weergaven: 6
Laatst bewerkt:
Volgens mij zag ik hem te koop staan op MP....... merendeel is S wat er op staat....

Ondanks dat t geen rex is je nieuwe aanwinst mag je best een fotootje plaatsen....tenslotte een kawa!
 
Vind de SX ook een gave fiets, helaas veel te klein zoals bijna al het moderne spul.

Gisteren de rex maar even naar het werk meegenomen. Sputterde op de snelweg, bleek een stick coil los te zitten bij nummer 4... dat was een makkelijke fix :+
 
Mag ik even (hyper)ventileren?

7 weken geleden bij Airtech-Streamlining een bellypan besteld, maandag eindelijk in Nederland, tracking mooi kunnen volgen tot ‘afgeleverd’ maar dus mooi nooit afgeleverd, tijd die er bij stond stond ik notabene buiten de voortuin te doen!! Kan hier zo pissed om zijn en je kan er niets tegen doen 😡🤬😡 dank voor het luisteren...
 
Ook al eens gehad met een Ali pakket (ja ik begrijp dat de jouwe niet van Ali kwam). Iets waar ik wel op zat te wachten, opeens status afgeleverd. WTF?
3 dagen later werd het opeens bezorgd...
 
Vandaag een leuk pakketje van Ted binnen gekregen.
Die had die Kawa zrx 1100 mok te koop, en wat meer wat ik leuk vond.
Dat kwam vanmiddag bij me binnen, en hij had er wat meer dingen bij gedaan. Top!
Ik had alleen de mok en het beertje gekocht, en de extra stickers en opnaai-embleem + bougietjes en uitlaat pakking waren extra'tjes.
Echt, ik ben een tevreden mens.
Bedankt Ted, *O* 👍
20210619_160754_resized.jpg
 
Vandaag een ritje gemaakt met mede forum lid alhier Ralph Klomp in zijn omgeving .
geen gedoe datum plannen en rijden , mooi toch.
Waar we zijn geweest mag het zeggen .
Mooi wat kilometers gemaakt vandaag , bedank Ralf voor de gezelligheid en de super mooie rit door het prachtige afwisselende landschap

GREETZ
 

Bijlagen

  • IMG-20210619-WA0000 (Small).jpg
    IMG-20210619-WA0000 (Small).jpg
    70,2 KB · Weergaven: 29
  • 20210619_184409 (Small).jpg
    20210619_184409 (Small).jpg
    74,6 KB · Weergaven: 28
Vandaag een ritje gemaakt met mede forum lid alhier Ralph Klomp in zijn omgeving .
geen gedoe datum plannen en rijden , mooi toch.
Waar we zijn geweest mag het zeggen .
Mooi wat kilometers gemaakt vandaag , bedank Ralf voor de gezelligheid en de super mooie rit door het prachtige afwisselende landschap

GREETZ
Je was aardig in de buurt :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan