ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

banden trappen bij motorport wormerveer en dan stukkie omhoog toeren via spijkerboor, driehuizen, schermerhorn en dan happie bij de gouden karper ofzo? voor de noordhollanders een beetje de standaard route natuurlijk, maar weet niet waar iedereen vandaan moet komen.

sterkte Coert, rustig aan dit weekend dan maar
 
banden trappen bij motorport wormerveer en dan stukkie omhoog toeren via spijkerboor, driehuizen, schermerhorn en dan happie bij de gouden karper ofzo? voor de noordhollanders een beetje de standaard route natuurlijk, maar weet niet waar iedereen vandaan moet komen.
Oe dan gaan we wel gelijk een héél stuk Noordelijker. 🤔 Zou niet mijn voorkeur hebben eerlijk gezegd, maar als de rest er oke mee is doe ik ook mee..
 
Ik sowieso niet. Als de komende nacht een beetje rustig verloopt dan ben ik erbij, maar na de lunch maak ik dat ik weer in Heemskerk kom. :)
 
hahaha ja denk dat één groep meer de voorkeur heeft. Gezien de zuidelijke collega's is tiel of bodegraven dan de meer centrale oplossing. Is er iemand die daar wat leuke weggetjes kent?
 
Haha oke dan ga ik gewoon @ZRXje z'n tip opvolgen:

Morgen 18 Sept 2021, 11:00 @Pannenkoekenhuis Bodegraven:


Als ik het goed heb reserveer ik dan straks voor 7 man:

Deeffox (Davy)
Megalodon (Stefan)
Kawa Ronald
Dennis84
Don1961 (ovb)
guntherrex
Highking (ahegnhg*)

Eventuele aansluitende ritjes nader af te spreken

*Als hij een goede nacht heeft gehad
 
Terug
Bovenaan Onderaan