ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Haha, ik dacht ff dat je gek geworden was. 8)7

Goed spul? Ik drink liever motorolie denk ik. :P
Proef het maar eens ,aparte smaak maar wel lekker .Denk dat je het niet kunt vergelijken met motorolie _O-
Ik vind de verpakking zowiezo een schot in de roos :Y
Ik heb mij gisteravond een paar schotjes genuttigd met een paar flesjes Alfa
Ik zal je zeggen "niks mis mee"})
 
Ondanks dat het Suzuki,s waren werd hier mijn liefde voor dikke naked,s geboren.
Foto rechts stamt uit 1981 en links 1984 op Zandvoort.
 

Bijlagen

  • DSC_0356.JPG
    DSC_0356.JPG
    155 KB · Weergaven: 22
  • DSC_0355.JPG
    DSC_0355.JPG
    166,9 KB · Weergaven: 24
Had weer een hoop bij te lezen. Doordat ik weer 100% aan het werk ben, heb ik te weinig tijd voor dit forum.
Helaas kom je op ieder forum tegen dat men elkaar niet goed begrijpt, heel menselijk. Kunnen we oplossen door met mooi weer elkaar eens te zien en spreken.
Gelukkig geen C aan deze kant, maar er op mijn werk dagelijks mee te maken. Mijn clïënten begrijpen het niet allemaal even goed, dus er zitten er regelmatig een paar in quarantaine, met alle voorzorgsmaatregelen van dien.
De ZRX wordt gebruikt voor woon- werk, dus ik MOET af en toe de boel even goed opwarmen en dat was vandaag. Heerlijk gereden!
 
Ja het zout is inmiddels wel grotendeels weggespoeld volgens mij :t

Helaas nu thuis met C, maargoed dan hebben we het maar gehad.
 
Vandaag starter ketting vervangen en spanner onderhanden genomen met mijn zelf gemaakt blokje en geleide bout.
Stelt eigenlijk niks voor :N
Moest wel even tussendoor een sleutel maken om de koppeling tegen te houden .
Koppeling korf heeft gelukkig bijna geen inslagen na +/-58.000 KM
Totale kosten 18 + 8 = 26 Euro inclusief
via de officiele weg ( cmsnl / els ) +/- € 90 excl verzenden. ( Kettinkje, pakking, spanner update )
Dus je kunt jezelf nogal wat besparen, door onderdelen evt zelf te knutselen en zelf te monteren

GREETZ
 

Bijlagen

  • 20220212_120233 (Small).jpg
    20220212_120233 (Small).jpg
    52 KB · Weergaven: 25
  • 20220212_120243 (Small) (2).jpg
    20220212_120243 (Small) (2).jpg
    50,6 KB · Weergaven: 23
  • 20220212_160804 (Small).jpg
    20220212_160804 (Small).jpg
    42,9 KB · Weergaven: 25
  • 20220212_160820 (Small).jpg
    20220212_160820 (Small).jpg
    58,2 KB · Weergaven: 29
  • 20220212_153826.jpg
    20220212_153826.jpg
    409,6 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:
Netjes @ZRXje, hoe zit dat met dat sleuteltje?
Waar zette je die op dan op de korf?
nee niet op de koppeling korf maar op de 4e foto de bovenste ring zie je nog een gat in zitten aan de andere kant zit er nog een , Is net als de moer op een haakse slijper , daar past die sleutel op. Deze koppeling kun je vergelijken met de kettingwieldrager in je achterwiel Daar zitten ook de kunststof dempers in . atikelnr 920751810
 
Laatst bewerkt:
nee niet op de koppeling korf maar op de 4e foto de bovenste ring zie je nog een gat in zitten aan de andere kant zit er nog een , Is net als de moer op een haakse slijper , daar past die sleutel op. Deze koppeling kun je vergelijken met de kettingwieldrager in je achterwiel Daar zitten ook de kunststof dempers in .
Ah zo ja, thanks! Heb hier ook een nieuwe starterketting liggen inmiddels, maar heb hier zo'n haakse slijper sleutel liggen dus da's mooi :t
 
Mijn ZRX staat te koop en nu komt er zaterdag iemand kijken en vond ik het wel verstandig om ff een proefritje te doen want hij heeft erg lang stilgestaan. Nu blijkt ie dus ergens bij t voortandwiel behoorlijk olie te lekken... Ik heb nog niet goed gekeken, maar ik hoop dat t meevalt.

Hij stond al duur te zijn in een hoekje van de schuur, maar nu word ie met een beetje pech nog duurder :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan