ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Het is vast een teken dat ie niet weg mag :+ Ergens denk ik, ik hou m nog wel maar ik heb de laatste paar jaar amper gereden.... en net tijdens mn rondje had ik ook 0 vertrouwen in mn skills.

De ZRX verbaasd me wel elke keer weer, t is toch echt de fijnste motor die ik ooit heb gehad.
 
Screenshot_20220216-190435.jpg
 
haha!
@bouke kan de keerring van de koppeling zijn, er gaat daar een pen het blok in die wordt afgedicht met een ringetje. Die is makkelijk te wisselen. Kan ook de keerring op de uitgaande as zijn, dat is wat meer werk
 
gaaf om te zien maar een beetje té bling voor mijn smaak meestal. Die aluminium gedrochten achteraan de swingarm zijn om snel te kunnen opbokken met een paddockstand. Handig voor je circuitmotor zonder zijstandaard, kansloos lelijk voor als je toch een zijstandaard hebt :+

Ik moet zeggen dat een V8 in combinatie met de huidige benzineprijzen toch wat pijnlijk begint te worden :')
 
Goedemorgen! Ik ben even niet zo actief geweest hier, zelfs de startketting heb ik nog niks mee gedaan.. Dat komt omdat ik met deze 2 heren bezig ben:
Drop en Nero 4.jpg

Na het laten inslapen van mijn vorige poes werd het me veels te stil in huis, dus ik heb deze 2 katten geadopteerd, ze zijn 6 maanden oud, dus er staat me heel wat te wachten met ze.
Maar dat geeft niks, ben wel wat gewend. Het is nu niet meer zo stilletjes in huis, lekker levendig met de 2 heren! *O*
 
Gevaarlijke zwarte tijgers! *D
Wij hebben ook zo'n zwarte poes... als je haar kwijt bent ligt ze vaak op het mandje met motorhandschoenen onzichtbaar te zijn. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan