ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ik heb er 3 stalen leidingen op zitten. Ik heb echter ook radiale klauwen van een Fireblade erop, dat kan ook schelen natuurlijk.
Maar ik hoef de remhendel naar een cm of 3 in te trekken, dan heb ik al voldoende remdruk.
 
En dan ook nog de kleur uitzoeken...
Ow shit... keuzes keuzes...
Al denk ik dat ik "gewoon" voor RVS zou gaan, kan bij een andere kleur niet echt een voorstelling maken bij mijn ZRX. Alhoewel, op die site die jij doorstuurde zag ik ook goud...misschien... 🤔

Volgende week eerst maar eens een vers flesje remvloeistof er doorheen pompen en ontluchten, misschien hoef ik wel helemaal niet te kiezen O-)
 
Op de site van Sparksonline kan je makkelijk je leidingen se

Ow shit... keuzes keuzes...
Al denk ik dat ik "gewoon" voor RVS zou gaan, kan bij een andere kleur niet echt een voorstelling maken bij mijn ZRX. Alhoewel, op die site die jij doorstuurde zag ik ook goud...misschien... 🤔

Volgende week eerst maar eens een vers flesje remvloeistof er doorheen pompen en ontluchten, misschien hoef ik wel helemaal niet te kiezen O-)
Idd bij Sparks online , 3 delig RVS en gelijk de RVS koppeling leiding mee bestellen , deze rvs leidingen zijn niet aan ouderdom onderhevig en alle rubber leidingen wel !!!. maar om deze regelmatig te vernieuwen word meestal vergeten .
GREETZ
 
Idd bij Sparks online , 3 delig RVS en gelijk de RVS koppeling leiding mee bestellen , deze rvs leidingen zijn niet aan ouderdom onderhevig en alle rubber leidingen wel !!!. maar om deze regelmatig te vernieuwen word meestal vergeten .
GREETZ
Daar ben ik het helemaal mee eens, oude rubberen leidingen verouderen, sommige fabrikanten geven aan dat je ze om de zoveel jaar moet vervangen. Hoeveel jaar dat bij Kawasaki is weet ik niet.
Zelf heb ik ook de rvs leidingen, ook die van de koppeling.
 
Ik denk dat ik het toch ff in tweeën splits, kettingset wil ik eigenlijk ook doen. Dit jaar stalen voorremleiding en kettingset, volgend jaar koppeling- en achterremleiding..

poor john travolta GIF


:P
 
Ik denk dat ik het toch ff in tweeën splits, kettingset wil ik eigenlijk ook doen. Dit jaar stalen voorremleiding en kettingset, volgend jaar koppeling- en achterremleiding..

poor john travolta GIF


:P
In Rijswijk zit Bike Design daar haal ik altijd mijn leidingen vandaan. Hele aardige gozer Erwin en heeft ook nog verstand van zaken.
 
Daar ben ik het helemaal mee eens, oude rubberen leidingen verouderen, sommige fabrikanten geven aan dat je ze om de zoveel jaar moet vervangen. Hoeveel jaar dat bij Kawasaki is weet ik niet.
Zelf heb ik ook de rvs leidingen, ook die van de koppeling.
Leidraad is 5 a 6jaar, max 10 jaar dus?????
Kijk maar naar onze bouwjaren van de zrxen, is de conclusie gauw getrokken toch ?

GREETZ
 
Waarom? Hij doet het toch weer goed?
If it ain't broke don't fix it. ;)
Idd als hij nou met iedere tank beurt zo'n flesje feul weet ik wat, erbij moet flikkeren , dan is er iets niet helemaal toppy .🤔
Maar als hij nu weer goed loopt heeft dat flesje prut zijn werk blijkbaar goed gedaan en evt GOM oid opgelost.😇
En dan lijkt mij goed is goed en fijn afblijven. :Y
 
Nu mijn ZRX het afgelopen weekend goed gereden heeft en het weer voor de komende tijd er goed uit ziet vroeg ik mij af of er interesse is voor een ZRX meeting. Ik heb twee zaterdagen geprikt aangezien er dan nog een bezoek aan een (motor)shop mogelijk is maar zondag is uiteraard ook mogelijk. Ik had het idee omgeving Apeldoorn of Den Bosch, locatie en tijdstip nader te bepalen.

..................................... Apeldoorn Den Bosch
Zaterdag 6 augustus Stefan Stefan
Zondag 7 augustus Stefan Stefan
Zaterdag 13 augustus Stefan Stefan
Zondag 14 augustus Stefan Stefan

Als je interesse heb kopieer het overzicht zet je naam bij de data welke je kan/voorkeur heeft en plak het in een reactie. Ik zou zeggen de data en locatie met de meeste animo wordt het...
 
Laatst bewerkt:
................................ Apeldoorn Den Bosch
Zaterdag 6 augustus Stefan Stefan
Zondag 7 augustus Stefan Stefan
Zaterdag 13 augustus Stefan Stefan Georg
Zondag 14 augustus Stefan Stefan
 
Ah da's net te kort dag voor mij. Het tweede weekend zitten wij in Frankrijk en het aankomende weekend dus al volgepland omdat we er daarna een tijdje tussenuit zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan