ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

gisteren de revisie set van hyperpro eens geprobeerd op de stuurdemper. Moet zeggen dat er echt helemaal geen informatie over die dingen te vinden is, maar gelukkig bleek het allemaal niet zo complex van binnen.

i3AzXGN.jpg


Helaas de verkeerde ring besteld voor de bevestiging aan de vorkpoot, dus nog even geduld om het ding erop te zetten.

Heb ook nog een raybrig koplamp weten te scoren, en ik wil nog een banjo remschakelaar gaan gebruiken achter ipv dat lelijke ding wat er standaard op zit.
 
Heb je ook een type nummer van die koplamp?
Hoor graag van jullie!
Een typenummer heb ik helaas niet voor je. Het is ook zo, dat ze eigenlijk niet meer leverbaar zijn, maar ze toch op Ebay nog wel eens te koop komen te staan.
Als je er 1 wilt zal je dus ebay in de gaten moeten houden, gewoon zoeken dus. Er duikt er wel eens 1 op in Japan of US. Die ik had zat bij de onderdelen die ik bij de 1200 kreeg toen ik hem kocht, maar die 1200 heb ik een tijdje geleden verkocht.
 
Oe nee vind ik zelf ook niet zo mooi zo'n achterlicht, maar gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak.
En die Duitse kentekenplaat zou ik inderdaad ook niet doen @ZRXje :P
 
ja hoor, het is gebeurd... hij heeft even op zijn zijkant gelegen in de tuin:(, op de dag dat ik wederom vader mocht worden....

helmpie hing aan de rechter spiegel alsof ik net thuis kwam.. vrouw met veel te veel hormonen in d'r lijf gaf hem een zetje....

ongelofelijk, ik wilde eigenlijk keihard weg rijden maar dat ging niet meer!!! Rechter duosteun door midden.

Mijn demper gekneusd, blok beetje schade en stuurgewichtje, maar volgens mij de tank en kuipje niet. Ik heb hem toen maar gauw weer onder een zeiltje gezet en er niet meer naar gekeken. Ik had wel wat anders aan me hoofd dan daar nog naar te kijken...

Wilde eigenlijk eerder al schrijven dat ik zeer content ben met me opgefristtte remmerij. Eindelijk zit alles er nieuw op en zijn de remmen weer hard... En dus ook weer mee kan rijden...en .(. Heb alleen nu dan een uitlaat hanger nodig of liefst rechter duosteun.). Wie weet of heeft er één of kent een zaak?

tweedehands is alleen links te vinden. Dikke vette pech maar dat was ik die dag weer gauw vergeten.. een Knappe zoon genaamd Ravey is geboren! Alles goed met de vrouw gelukkig................................................................. ze doet alsof het niet eens is gebeurd!
 
Begrijp ik het nu goed en duwde je hoogzwangere vrouw hem om? :o
Maar balen van de schade!
En gefeliciteerd met je zoon ook natuurlijk, afgezien van de R een leuke naam ook! :+:P
 
gefeliciteerd!

Ik heb wel een hanger maar die hou ik zelf voor het geval de vrouw mee moet achterop :+

goed moment voor een volledig titanium systeem met lichtgewicht hangertje toch? :t
 
Dank allemaal voor de felicitaties... Zoals ik heb opgeschreven is het ook gegaan Deeffox.. schade is te doen, alleen een uitlaathanger moet er weer op.

Ik heb die mooie carbon hanger gezien van jouw guntherrex. zelf zit ik aan een budget versie te denken... Ik kan wel verder zonder duosteuntjes. Maar het genoeg nog geen rechter duosteun gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan