ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Zat er al op toen ik hem kocht en inderdaad als het regent zie je mij niet rijden. Al het wel regent rij ik als een oud wijf ;)
Je moet ook rijden als een oud wijf in gekke omstandigheden... Echt niet leuk om te moeten rijden in harde regen, zeker de bochtjes met de bekende putdeksels en strepen.. en vorig weekend de motor nog een nachtje laten staan ivm sneew.. vandaag 15+ graden en alle grip!!! We gaan de goede kant op!
 
Je moet ook rijden als een oud wijf in gekke omstandigheden... Echt niet leuk om te moeten rijden in harde regen, zeker de bochtjes met de bekende putdeksels en strepen.. en vorig weekend de motor nog een nachtje laten staan ivm sneew.. vandaag 15+ graden en alle grip!!! We gaan de goede kant op!
We gaan inderdaad de goede kant op. Nog een buitje voor het beetje pekel op de weg en dan kan ik ook mijn eerste rondje doen *O*
 
Goedenavond,
ik heb een vraag, klopt het dat de standaard remklauwen van een 1200 te groot zijn voor de standaard remklauw.
kreeg dit te horen nadat mijn remklauwen gereviseerd waren.
Alle zuigers waren nagemeten en goed alle ringen zijn vervangen, toen vertelde ze dit?
Ik vraag dit omdat na alles terug geplaatst te hebben toch een slappe remhandel heb.
 
zou ook even naar valse lucht zoeken, langzaam teruglopen van de toeren is vaak een symptoom. even met lopende motor wat remmenreiniger op de aanzuigrubbers spuiten.
Ik heb alle tips opgevolgd oorzaak onbekend, vier nieuwe bougies erin en de motor loopt als een kogel. Voorwiel gaat nu ook de lucht in in zijn twee zonder koppeling. Missie geslaagd pfew.
 
Ik heb alle tips opgevolgd oorzaak onbekend, vier nieuwe bougies erin en de motor loopt als een kogel. Voorwiel gaat nu ook de lucht in in zijn twee zonder koppeling. Missie geslaagd pfew.
Lekker dat ie zo goed loopt. Gelukkig was de oplossing 4 nieuwe bougies.
 
Goedenavond,
ik heb een vraag, klopt het dat de standaard remklauwen van een 1200 te groot zijn voor de standaard remklauw.
kreeg dit te horen nadat mijn remklauwen gereviseerd waren.
Alle zuigers waren nagemeten en goed alle ringen zijn vervangen, toen vertelde ze dit?
Ik vraag dit omdat na alles terug geplaatst te hebben toch een slappe remhandel heb.
ik heb even moeite om deze te begrijpen? 1100 en 1200 klauwen zijn hetzelfde. ontluchten is soms een dingetje, dat is meestal de oorzaak van een slap hendel.
 
ik heb even moeite om deze te begrijpen? 1100 en 1200 klauwen zijn hetzelfde. ontluchten is soms een dingetje, dat is meestal de oorzaak van een slap hendel.
Erik,
Heb ik gedaan maar blijft slap, 1 remklauw lekte daarom laten reviseren, maar toen kwamen ze met verhaal de de rempomp die standaard op de ZRX zit te zwak is voor de remklauwen.
 
Ik sta in dubio om bij Bolski nieuwe headers te bestellen. De BW heeft de voorkeur maar de link pijp lijkt geen bevestiging te hebben om hem aan de oliepan vast te schroeven. De Delkevic heeft wel een lip. Klopt dit?
PXL_20230323_114238454~2.jpg
 
Ik sta in dubio om bij Bolski nieuwe headers te bestellen. De BW heeft de voorkeur maar de link pijp lijkt geen bevestiging te hebben om hem aan de oliepan vast te schroeven. De Delkevic heeft wel een lip. Klopt dit?
Bekijk bijlage 1860484
Ik heb zelf een Kerker uitlaat eronder compleet maar die heeft ook geen bevestiging bij de oliepan zitten dus zou zeggen die bevestiging is niet echt nodig.
 
Ik heb zelf een Kerker uitlaat eronder compleet maar die heeft ook geen bevestiging bij de oliepan zitten dus zou zeggen die bevestiging is niet echt nodig.
Ik heb er een volledige Akrapovic uitlaat onder, die heeft dat ook niet. Het zit alleen op een origineel uitlaatsysteem, die bevestiging daar, voor zover ik weet.
 
Ik zou met de huidige geluidsmetingen gaan voor een CE gekeurd uitlaat systeem. Ik zit met een scheef oog ook te kijken naar een CE demper aangezien mijn Muzzy vrij luid en geen CE heeft. Maar ik weet nog niet wat...
 
scheelt een hoop gewicht, daardoor heb je geen extra bevestiging nodig verwacht ik. Mijn systeem heeft dat ook niet.
Gezien het feit dat iedereen met een akra of bw zonder problemen rondrijdt zal het wel okay zijn om zonder extra bevestiging te rijden. Maar toch ... het idee dat je hele uitlaatsysteem aan 8 moertjes en 1 bout vast hangt.....
Qua gewicht scheelt het zeker een slok op een borrel! Alleen daar al om zou je het moeten doen.
 
Ik zou met de huidige geluidsmetingen gaan voor een CE gekeurd uitlaat systeem. Ik zit met een scheef oog ook te kijken naar een CE demper aangezien mijn Muzzy vrij luid en geen CE heeft. Maar ik weet nog niet wat...
Bwoahh...... zolang het geluid binnen de perken is maak ik me daar geen zorgen om. Behalve in Duitsland dan, dan vind ik het wel fijn om met een e-keur of originele pijp rond te rijden. Volgens mij checken ze alleen de demper en niet de bochten. Is ook haast niet te doen lijkt me. Ik vind een Muzzy of Kerker geweldig mooi op een zrx staan! Alleen net even te heftig voor de omgeving.
 
Bwoahh...... zolang het geluid binnen de perken is maak ik me daar geen zorgen om. Behalve in Duitsland dan, dan vind ik het wel fijn om met een e-keur of originele pijp rond te rijden. Volgens mij checken ze alleen de demper en niet de bochten. Is ook haast niet te doen lijkt me. Ik vind een Muzzy of Kerker geweldig mooi op een zrx staan! Alleen net even te heftig voor de omgeving.
De Kerker klinkt juist heel beschaafd vind ik. Nu zal het ook uitmaken welke db killer je erin heb zetten maar mijn vorige motor een Speed Triple met SC Project uitlaten incl db killers was toch echt veel luider dan deze Kerker.
Natuurlijk hoor je de Kerker wel meer maar asociaal is ie beslist niet.
 
De Kerker klinkt juist heel beschaafd vind ik. Nu zal het ook uitmaken welke db killer je erin heb zetten maar mijn vorige motor een Speed Triple met SC Project uitlaten incl db killers was toch echt veel luider dan deze Kerker.
Natuurlijk hoor je de Kerker wel meer maar asociaal is ie beslist niet.
Ik hoop het, heb een nieuwe liggen die er nog onder gaat 🤣
 
kerker met race baffle is niet heel buren vriendelijk :+

ik denk eraan een wat kleinere killer in de akra te stoppen voor de circuitdagen dit jaar, ik denk dat mijn zrx meestal één van de stilste fietsen is in de groep.
 
kerker met race baffle is niet heel buren vriendelijk :+

ik denk eraan een wat kleinere killer in de akra te stoppen voor de circuitdagen dit jaar, ik denk dat mijn zrx meestal één van de stilste fietsen is in de groep.
Nee dat klopt maar ik heb de straat baffle erin zitten en dan is het goed te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan