ZRX trefpunt deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

spiraldive

MF veteraan
4 jun 2007
1.323
16
Stolwijk
ZRX Trefpunt (deel 4)

Welkom op deel #4!

Dit is het trefpunt voor alle Kawasaki ZRX-rijders (1100, 1200 en uitgeboorde 1300+'ers). Het is de bedoeling dat we weer net zo veel ZRX-wetenswaardigheden bij elkaar sprokkelen als in deel #1 en deel #2 en deel#3.


De laatst gehouden ZRX Meeting was op zondag 16 augustus 2009 waarbij om 10.00 uur werd verzameld bij hotel "de witte bergen" aan de A1. Klik hier en hier en hier en hier en hier en hier voor wat foto's van de meeting. Meeting gemist en had je er bij willen zijn? Niet getreurd want er zullen ongetwijfeld nog wel meerdere meetings komen in de toekomst. :]


Voor als je nog terug wil naar Deel #1 en Deel #2 en Deel#3:
ZRX Trefpunt
ZRX Trefpunt (deel 2)
ZRX Trefpunt (deel 3)

** 8-) Het ZRX Smoelenboek 8-) **
Click the thumbnails to enlarge...

full
Blue Bullet

full
DGP

full
jay the outsider

full
zrx gum

full
Dinosaurus

full
ron zrx

full
divingrex

full
babozrx1200s

full
Windzak

full
dynozrx

full
Rex

full
ErwinZRX

full
awakzrx

full
Wheezl

full
kawadirk

full
Mighty Mouse

full
silversv

full
ZRXfun

full
Kwakboy

full
ZRX Amsterdam

full
kawa 75

full
Han

full
IMI_TATIE

full
heyses

full
Anthony.J

full
Jimmi ZRX

full
magere hein 666

full
Bullfrog

full
Hannes84

full
zrexBertje

full
Drenthie


full
GerrieM

full
Greyhounds

full
guntherrex

full
zoekie

full
zrxjean

full
martin78

full
ZRXman

full
leon zrx

full
spiraldive

full
ZRX Klaas

full
Kawa_D

full
kawabusa

full
henkbandit

full
Pale Rider 69

full
Superkwakkie

full
Pierz




** :] ZRX Trefpunt Agenda :] **

* De ZRX Trefpunt Agenda


** 8-) ZRX Modifications 8-) **

* modificaties van Kwakboy
* modificaties van Mighty Mouse
* modificaties van divingrex
* modificaties van silversv
* modificaties van dynozrx
* modificaties van DarthDave
* modificaties van IMI_TATIE
* modificaties van jay the outsider
* modificaties van Jimmi ZRX
* modificaties van Anthony.J
* modificaties van ErwinZRX
* modificaties van terror_do
* modificaties van guntherrex
* modificaties van Kawa_D
* modificaties van zrxjean
* modificaties van martin78
* modificaties van Kawa_D
* modificaties van Han
* modificaties van Bullfrog
* modificaties van Babozrx1200s
* modificaties van Pierz
* modificaties van Kawa_D


Voor de ZRX'ers die nog geen fotootje van zichzelf met ZRX hebben gepost:
we are expecting your pictures as well 8-) .
(En als je plaatjes post gaarne op MF zelf en niet op een externe site buiten MF. Dit om rode kruisjes tegen te gaan omdat plaatjes eventueel niet gevonden kunnen worden. Bij voorbaat dank..)
 
Laatst bewerkt:
Ok, deel 4 *O* met nieuw vers bloed en een nieuwe topic starter 8-)


Even een testje om te zien wat er met de plaatjes mis is...

full

DGP

Volgens mij zijn niet alle codes meegekomen,
spiraldive, ik zal je de code wel per PM sturen zodat je daarmee het openingstopic kunt bijwerken 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ja, we kunnen deel 4 goed vinden hoor. Effe een nieuwe notificatie zetten, om de handige emails weer te ontvangen.

@Dave: Bedankt voor het bijhouden van ZRX Trefpunt #3 !!!Tot een volgende meeting.

Bob
 
Ah, het is al gelukt zie ik. Fijn dat Grandia even heeft willen helpen.

En nu op naar deel 5 :] en spiraldive, dat je veel plezier mag hebben in het bijhouden van het openingstopic / smoelenboek en maak er wat leuks van ;)
 
Ah, het is al gelukt zie ik. Fijn dat Grandia even heeft willen helpen.

En nu op naar deel 5 :] en spiraldive, dat je veel plezier mag hebben in het bijhouden van het openingstopic / smoelenboek en maak er wat leuks van ;)

Dank je Dave!

We gaan prive even verder!
 
Hey Spiraldive... goed man...

Ik sta er nog niet in bij de opening maar zal binnenkort even een mooie nieuwe foto maken met alle nieuwe aanpassingen erbij op. Dan is het weer helemaal up to date!!! *D
 
Alle foto's werken hier in ieder egval weer, dus goed gedaan :)

Ondanks af en toe sneeuw toch well lekker kunnen rijden. Helaas is één van de keerringen in de voorvork aan gort gevroren, dus die moet binnenkort even gewisselt worden. Had er iemand nog een goed adresje voor redelijk geprijsde vorkveren, wil ze ietsie stijver hebben.... of zal ik er een zx9r vork op zetten... hmmm
 
Alle foto's werken hier in ieder egval weer, dus goed gedaan :)

Ondanks af en toe sneeuw toch well lekker kunnen rijden. Helaas is één van de keerringen in de voorvork aan gort gevroren, dus die moet binnenkort even gewisselt worden. Had er iemand nog een goed adresje voor redelijk geprijsde vorkveren, wil ze ietsie stijver hebben.... of zal ik er een zx9r vork op zetten... hmmm


zx9r vorkje is niet mis ;)
 
Ton allereerst bedankt dat jij de honeurs waarneemt ,echt tof ik zag de bui al hangen toen er niemand reageerde op het bericht dat dave er mee stoppen wou . maar gelukkig is deel 4 er .nou zoals het topic loopt de laatste tijd zou het zonde zijn geweest als er geen vervolg had gekomen. je ziet het ton als je een zrx hebt ...... nou we zien elkaar binnenkort wel weer groeten rob
 
Ja nieuw deel :) Goed werk spiraldave!!
Ik ga snel proberen een nieuw kiekje te maken voor de OP.. Lijkt wel of ik een compleet nieuwe machine heb toen ik dat plaatje zag. _O-
 
dat was idd zonde geweest als er geen vervolg was geweest op deel 3, maar zo gaan we prima

Wanneer is de eerste ZRX meeting van het jaar kan ik die op de kalender zetten????

Gr. ZRXman
 
Wanneer is de eerste ZRX meeting van het jaar kan ik die op de kalender zetten????

Gr. ZRXman~[/quote]



Zullen we zomaar even een datum prikken. Wat dachten jullie van 18 april... Lekker in de lente... *D Alleen het trefpunt moeten we even centraal bepalen, zodat iedereen het kan bereiken binnen een dag :] ;)
 
Laatst bewerkt:
Wanneer is de eerste ZRX meeting van het jaar kan ik die op de kalender zetten????

Gr. ZRXman\



Zullen we zomaar even een datum prikken. Wat dachten jullie van 18 april... Lekker in de lente... *D Alleen het trefpunt moeten we even centraal bepalen, zodat iedereen het kan bereiken binnen een dag :] ;)[/quote]


dat kan, zal even kijken, maar normaal gesproken moet dat kunnen!!!

frankrijk gaat wel door denk ik, hebben alleen nog geen datum vastgelegt!!!
 
Hoi

Super dat er weer een deel 4 is zo kunnen we mekaar weer voorzien tips enz.
Spiraldive top dat je alles overneemt
Ik heb alle vertrouwen in je want, mij heb je in het begin goed vooruit geholpen na al dat geklungel met mijn foto haha.

gr leon
 
Gevonden deel 4 gaaf , kunnen er voorlopig weer 2500 berichtjes gepost worden.
Mooi van Spiraldive dat hij het beheer wil doe, heb je toch wel werk van denk ik. :)

Zou je mijn oude foto ook willen vervangen door een recentere.
,
John :W

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan