ZRX trefpunt deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeee ZRX piloten. Ik ben op zoek naar een andere demper voor mijn ZRX 1200 i.p.v. mijn originele demper. Het wordt tijd dat de motor wat meer van zich laat horen vindt ik. Als er een ZRX in de omgeving rijdt moet je dat meteen kunnen horen. Wie geeft mij een aanbeveling en hoe zit het met de afstelling? Niemand heeft er meer verstand van als mijn mede ZRX rijders is mijn motto.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaring zodat ik de juiste keuze maak.

Groet: Klaas

Muzzy heeft een heel mooi geluid. Helaas had ik een pijp met e-keur nodig, anders zat deze ook onder de mijne.

ik heb/had een BOS en een Eagle Mach 7 voor de ZRX. De BOS is bescheiden met een donker geluid. Het is wel een lange demper. De eagle is mooi kort heeft een mooie donkere brul en brabbelt nog na wanneer je je gas dichtdraait. Beide hebben e-keur en wanneer je alleen de einddemper vervangt hoef je verder niks opnieuw af te stellen...

Succes met het uitzoeken...
 
Muzzy heeft een heel mooi geluid. Helaas had ik een pijp met e-keur nodig, anders zat deze ook onder de mijne.

ik heb/had een BOS en een Eagle Mach 7 voor de ZRX. De BOS is bescheiden met een donker geluid. Het is wel een lange demper. De eagle is mooi kort heeft een mooie donkere brul en brabbelt nog na wanneer je je gas dichtdraait. Beide hebben e-keur en wanneer je alleen de einddemper vervangt hoef je verder niks opnieuw af te stellen...

Succes met het uitzoeken...

Zijn die ook in Nederland te verkrijgen?
 
Dank je! Googelend op Eagle mach 7 kwam ik op een Engelse site. Zo te zien is deze niet als slip on te verkrijgen maar alleen als compleet systeem.



In Duitsland kun je hem ook krijgen, oa bij RF biketech. Slip on weet ik niet maar bolt on en compleet is wel te krijgen...
 
Was het leuk op zolder???
Heb echt gebaalt de cursus duurde tot half 5 maar krijg wel weer een diploma haha.
Ik had heel graag mee gegaan maar helaas weer op de verkeerde dag.


stelde eigenlijk niet zoveel voor vooral heel veel circuitmotoren, is ook wel leuk, maar eromheen viel het en beetje tegen, weinig contact met andere kawa-fan's
 
Hallo Norrie,
Misschien is een Scorpion demper wat voor je. Zit een mooi diep geluid in en maakt net niet te veel herrie. Bovendien hoef je niets af te stellen.
Zie onderstaande foto.
full
 
Hallo Norrie,
Misschien is een Scorpion demper wat voor je. Zit een mooi diep geluid in en maakt net niet te veel herrie. Bovendien hoef je niets af te stellen.
Zie onderstaande foto.[afbeelding]


hallo Frog,

heb toevallig een bagster liggen in de kleuren van jou brommer, heb je misschien interesse?
 
Hallo Norrie,
Misschien is een Scorpion demper wat voor je. Zit een mooi diep geluid in en maakt net niet te veel herrie. Bovendien hoef je niets af te stellen.
Zie onderstaande foto.[afbeelding]

Hoi Frog,

Ik ben niet diegene die een andere demper zoekt, dat is ZRXKlaas
 
Laatst bewerkt:
Hallo ik ben aan het overwegen om een zrx te kopen, maar wat is het verbruik van deze motor bij een normaal rijgedrag. Ik wil de motor gaan gebruiken voor woon werkverkeer. Ik hoop wat te horen
Ik hoor nogal verschillende verhalen uiteenlopend van 1:12-1:20
 
Laatst bewerkt:
Hallo ik ben aan het overwegen om een zrx te kopen, maar wat is het verbruik van deze motor bij een normaal rijgedrag. Ik wil de motor gaan gebruiken voor woon werkverkeer. Ik hoop wat te horen
Ik hoor nogal verschillende verhalen uiteenlopend van 1:12-1:20

De ZRX is een heerlijke motor. Of je nu de 1200 of 1100 versie neemt, het rijdt perfect. Veel koppel en een goed rijgedrag...

Het verbruik ligt natuurlijk heel erg aan je rijstijl, en of je binnenwegen of snelweg rijdt. Mijn gemiddelde verbruik ligt rond de 1:15 maar wanneer je echt rustig aan doet kun je 1:20 ook halen. Moet ik wel bij vertellen dat dit niet zovaak voorkomt wanneer je een rex rijdt. ;) *D
 
Bedankt voor je reactie.
Bij een eventuele aanschaf moet ik dan nog op speciale "zwakke" punten letten?
De ZRX is een heerlijke motor. Of je nu de 1200 of 1100 versie neemt, het rijdt perfect. Veel koppel en een goed rijgedrag...

Het verbruik ligt natuurlijk heel erg aan je rijstijl, en of je binnenwegen of snelweg rijdt. Mijn gemiddelde verbruik ligt rond de 1:15 maar wanneer je echt rustig aan doet kun je 1:20 ook halen. Moet ik wel bij vertellen dat dit niet zovaak voorkomt wanneer je een rex rijdt. ;) *D
 
Bedankt voor je reactie.
Bij een eventuele aanschaf moet ik dan nog op speciale "zwakke" punten letten?

De ZRX is een opzich een oersterke motor en kan heel wat km mee, mits goed onderhouden. Bij aanschaf dus gewoon naar de gebruikelijke dingen kijken en natuurlijk een proefrit maken...
 
Ola,

wat en weertje he ppffff lekker die zon en nu een stukkie gummen

en yes ik kan weer op het forum.....ik heb geen idee wat er niet goed ging spiraldrive...
 
Laatst bewerkt:
Een Yoshimura uitlaat is natuurlijk ook niet te versmaden via Sparks trading maar wel prijzig.
-
Klant-login
-
of
-
http://www.blueflameperformance.com/bprod.php?makeid=50&modelid=665&pageid=5&finishid=carbon
-
Bij Blue flame maken ze iedere uitvoering die je wilt hebben voor je ZRX op maat.
Ik heb een Blue Flame en die is erg mooi, ziet er net uit als een akra maar 300,-- goedkoper.
Keuze genoeg.

John :W

[afbeelding]

En een compleet systeem ??? van 4 naar 2 naar 1 met een dikke demper ?????
dat is er bijna niet.....
 
Vanavond wer even lekker een stukje gereden. Ik heb de oude eagle demper een beetje netjes gemaakt en er weer eens op gezet. Komt toch wel een heel mooi geluid uit. En wanneer ik het gas dicht draai vanaf 8000 toeren dan knalt ie nog lekker 2 a 3 keer na. :9~
 
Ben ik weer een dagje vrij is het kloten weer.
Heb geen zin om in de regen te rijden dus hoop dat t opklaard.
 
Ben ik weer een dagje vrij is het kloten weer.
Heb geen zin om in de regen te rijden dus hoop dat t opklaard.

Geduld Bart, het wordt langzaam weer lichter. De koningin heeft haar jas al uit getrokken, dus het goede weer komt onze kant op!

Dan maar even wachten tot de wegen weer droog zijn.
 
Als het zondag de hele dag gaat regenen, zoals het er nu uit ziet, ga ik dat eind richting Veenendaal niet rijden... :N
 
hallo
ik wil me even voor stellen mijn naam is brian.
ik rij al ongeveer 5 jaar een zrx1200S uit 2001 met 19500 op de tellerhet is echt een wereld machine om mee te rijden.
ik hoop nog veel plezier met jullie te beleven.
groetjes brian
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan