ZRX trefpunt, ouderwets goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als er hier een meet o.i.d is loopt het altijd mis,dat is dus ook de reden dat ik ff afgehaakt ben.overigens ben ik t met Huip eens en dat is voor het eerst _O-
 
Morgen de eerste confrontatie met mijn motor maat op de Multistrada.
Ben benieuwd of ik dat bij kan benen. :]
Het laatste rubber er nog even vanaf rijden, nieuwe bandjes liggen al te wachten.
Laterrrrrrrrrrrrrrrrrr 8-)
 
Ik ben nu 2x geweest maar moet eerlijk zeggen de laatste keer waren we maar met 5 personen om daarvoor zoveel km en kou te rijden pas ik :Y . Het is voor mij ongeveer 350km heen en terug autoweg hmmmm als ik ergens een hekel aan heb is het autoweg. Bij mooi weer dan gaat het nog. Als we dan daar ook nog gaan rijden ook nog verder weg rijden dan pas ik hahahaha. Wie weet probeer maar een nieuwe dag te plannen en indien mogelijk iets dichterbij ook voor zuiden. Hoe meer van noord afvalt we lager we kunnen zakken naar beneden :). Hier in zuidelijke zijn we ook al met 4 a 5 dacht ik dus we kunnen los van de centrale meeting gehad ook eens in zuiden iets plannen rond de ardennen. Dus wie heeft interesse rondje belgie
 
~
Ik ben nu 2x geweest maar moet eerlijk zeggen de laatste keer waren we maar met 5 personen om daarvoor zoveel km en kou te rijden pas ik :Y . Het is voor mij ongeveer 350km heen en terug autoweg hmmmm als ik ergens een hekel aan heb is het autoweg. Bij mooi weer dan gaat het nog. Als we dan daar ook nog gaan rijden ook nog verder weg rijden dan pas ik hahahaha. Wie weet probeer maar een nieuwe dag te plannen en indien mogelijk iets dichterbij ook voor zuiden. Hoe meer van noord afvalt we lager we kunnen zakken naar beneden :). Hier in zuidelijke zijn we ook al met 4 a 5 dacht ik dus we kunnen los van de centrale meeting gehad ook eens in zuiden iets plannen rond de ardennen. Dus wie heeft interesse rondje belgie[/quote

Ik snap het Leon maar je vrouw moest toch werken morgen?

GREETZ
 
Huib weet wel heel duidelijk wat hij wil zo te lezen??
Beetje aardiger zou idd leuk zijn, als jij graag in de kou rijdt moet je dat zelf weten, maar andere even lekker met rust laten graag

Sorry Dirk dat jij het als onaardig ziet, zo is het niet bedoeld :N maar recht voor z'n raap ,dan weet je in ieder geval hoe ik erover denk, dat is een geval van mening uiting en word ooit verkeerd op gepakt en ooit gewaardeerd :Y

Ik kijk er niemand op aan :t
Ga dadelijk hier een stukje rijden , de zon schijnt hier heerlijk> :] :]

GREETZ
 
Hoi Hans, voor een rondje Eifel ben ik wel in. Moet her wel bijtijds weten om mijzelf vrij te plannen met mn werk.
Lijkt me gaaf weer eens de Eifel in.

Groetjes Bart
ik had vandaag andere bezigheden, heb me daarom niet aangemeld, ik wil als er interesse is in juni een rondje eifel organiseren.

hi hoi divingrex.
 
ik had vandaag andere bezigheden, heb me daarom niet aangemeld, ik wil als er interesse is in juni een rondje eifel organiseren.

hi hoi divingrex.


Juni ben ik al een week vrij en ga dan een weekje weg...

Ik gan in september een lang weekend naar lutz....heb daar al een kamer geboekt...en heb dit ak eerder hier aan gegeven.

Maar ook alleen bij een beetje knap weer.
 
Als ik mijn rooster weet zet ik een paar data vast, wie zin heeft om mee te gaan gaat mee, voor de mensen uit het zuiden kunnen we afspreken bij weert of tienbaan/heerlen . in de tussentijd ergens een bakkie doen?


hi hoi divingrex
Hoi Hans, voor een rondje Eifel ben ik wel in. Moet her wel bijtijds weten om mijzelf vrij te plannen met mn werk.
Lijkt me gaaf weer eens de Eifel in.

Groetjes Bart
 
\
Ik ben nu 2x geweest maar moet eerlijk zeggen de laatste keer waren we maar met 5 personen om daarvoor zoveel km en kou te rijden pas ik :Y . Het is voor mij ongeveer 350km heen en terug autoweg hmmmm als ik ergens een hekel aan heb is het autoweg. Bij mooi weer dan gaat het nog. Als we dan daar ook nog gaan rijden ook nog verder weg rijden dan pas ik hahahaha. Wie weet probeer maar een nieuwe dag te plannen en indien mogelijk iets dichterbij ook voor zuiden. Hoe meer van noord afvalt we lager we kunnen zakken naar beneden :). Hier in zuidelijke zijn we ook al met 4 a 5 dacht ik dus we kunnen los van de centrale meeting gehad ook eens in zuiden iets plannen rond de ardennen. Dus wie heeft interesse rondje belgie[/quote

Ik snap het Leon maar je vrouw moest toch werken morgen?

GREETZ

Ik bedoel ook niet vandaag maar binnenkort een keer. Daarbij ook al is mijn vrouw of eigenlijk vriendin werken kunnen de kinderen best even alleen zijn maar geen hele dag van smorgens tot savonds. Namelijk als ik naar Veenendaal moet is de hele dag om. Rondje ardennen van half 10 tot 14 uur kan wel.

Is ook jammer huib dat de afspraken elke keer in het watervallen en ja de een kan er goed tegen als je rechtdoor zee bent en de ander minder. Mij boeit dat niet hahahaha ik zeg ook waar het opstaat. Ligt er alleen aan hoe je het brengt. Wellicht dadelijk een zaterdag of zondag begin mei als het weer wat beter is rondje ardennen bv toot watervallen van coo. Halve dag. En wie zin heeft kan mee iedereen welkom. Dirk en ik hebben ook al 2x rondje namiddag savonds gedaan hier in de buurt wel lang geleden.

PS dat geld ook voor de mensen verder in noorden iedereen mag mee.
 
Voorstel rondje watervallen coo ardennen ongeveer 225km vanuit Sittard heen en terug. Wie wil mee. 13 of 14 mei.

Nogmaals iedereen mag mee :Y
 
T is een beetje een miepmiep topic geworden, ik kijk t verder wel,als er iets tussen zit wat me past sluit ik graag aan :]
Af en toe zeggen hoe je erover denkt schept alleen maar duidelijkheid ,liever eerlijk dan achter de rug om :W
 
Miep Miep, Brul Brul. })
Den Helder.
full

Loopt lekker door zo,n multistrada. :]
Maar kon hem nog wel bijbenen. 8-)
Net voor de bui weer thuis. :Y
 
T is een beetje een miepmiep topic geworden, ik kijk t verder wel,als er iets tussen zit wat me past sluit ik graag aan :]
Af en toe zeggen hoe je erover denkt schept alleen maar duidelijkheid ,liever eerlijk dan achter de rug om :W

Jan ik heb de tranen in mijn ogen, ik hoop toch niet dat wij als noch VRIENDEN worden ;) :$ :$
Wij zijn in ieder geval van, recht voor z'n raap , dan weet je hou ik er over denk :t

In Apeldoorn enige jaren terug met jou verjaardag was de opkomst op zijn minst slecht te noemen.

GREETZ
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan