Zucht wat een vervelende mensen allemaal...

tmoons

MF veteraan
7 jan 2004
4.373
158
Net ik neem de afrit van driehuis/santpoort en velserbroek op de A208 (daar waar het tank station is afgesloten (shell).

Bij het stoplicht ging ik recht, in de verte de rotonde nemen en dan de bocht de snelweg weer op (paar mooie bochtjes achter elkaar aan :) )

Op de rotonde zie ik bij het OP RIJDEN (ik wilde dus helemaal rond gaan) een zwarte golf met van die grote wielen, je kent het wel....

Bij het draaien op de rotonde was er blijkbaar zoveel verkeer aanwezig dat de zwarte golf moest wachten. Wat ik vreemd vond, ik heb helemaal niet het idee dat het druk was... :? Maar ja tegen de tijd dat ik bijna rond ben (terhoogte van de 3 kwart rond zeg maar) gaat de golf een beetje twijfel achtig op trekken, toch maar wel toch maar niet....

Ik neem geen risico, zet de motor recht en laat hem achter de golf langs lopen (Ik ging zo langzaam dat ik niet eens de stoeprand of zo heb gehaald....)

Ik denk zal wel, beetje geschrokken, kan gebeuren.

Maar daar dacht de golf meneer anders over. bij het volgende stoplicht (Dat waar je dus weer linksaf kan om naar de snelweg te gaan wilde ik nog even recht door, hij ook.) hij komt met veel bombarie uit zijn auto, en vraagt...

Of ik wel helemaal goed bij mijn hoofd ben om zo als een bezetten mongool over die rotonde te knallen....

Ik vroeg hem "wat zegt u ik kan u niet verstaan" (terwijl ik op de zijkant van mijn helm wijs).

Hij nog een keer gelijke bewoordingen gebruiken om zijn onmacht duidelijk te maken.

ik was meer geschokt van het feit dat hij mij iets in de schoenen wilde schuiven dat ik niet had gedaan dan dat ik van de "moet je een stomp voor je bek" verzoek was.... Het stoplicht werd groen, zegt hij tegen mij (terwijl hij nog naast zijn auto staat" nou rijden mafkees"

Ik antwoord "het is groen, volgens mij moet jij eerst, "

Nog wat gemompel terwijl hij instapte....

Ik vond het weer een vreemde zaak.... als ik zo hard had gereden was ik 100% zeker op mijn muil gegaan....
Ik had de hele tijd (voor en op de rotonde) mijn knipperlicht naar links aan.

Ik vermoed dat zijn geslacht gewoon zo klein bemeten is dat hij dat moet compenseren met een golf met te grote wielen, en dat hij in dit specifieke geval mij helemaal niet zag aankomen, schrok en toen maar de stoere man ging uit hangen.

Ach ik heb even gekeken waar hij zijn auto parkeerde, wat een burger wijkje....

Volgens mij heb ik een beetje medelijden met hem....
 
niet doen......

absoluut GEEN meelij. wel strakkies effe terug gaan om z'n spiegeltjes d'raf te trappen.. :P


OOOOHHH dat mag ech nie!!! O-) O-) O-)

Jammer dat het zover fietsen is... ga geen slapende honden wakker maken en met de motor langs.....
 
Het probleem is gewoon dat IK me nu een beetje opgefokt ga zitten voelen om dat zo'n idioot bijna iemand dood rijd (stel dat het wel een snelheidsduivel was??)
OF dat hij een kind op een fiets "even miste"

aan de andere kant (en ja nu krijg je de poppen aan het dansen) hoop ik soms heeeel stiekem dat hij iemand inderdaad goed overhoop rijdt, dan leert hij het misschien wel af ....


JAA kommmaaaar kom maar kommaaar!!!!
 
Ik woon zelf vlakbij de fly-over waar je het over hebt... Wat is dat wijkje precies?

Kenteken van het koekblik? }) })

je hebt daar in de wijk een tankstationettje (best groot overigens).
ik zal even op de kaart gaan kijken ... moment

Ik denk dat het de hartkamp of een van die straten is, ik kan er zoo heen rijden, maar op de kaart is het toch weer anders....
 
Laatst bewerkt:
Voor de puristen een plaatje van het kaartje.
full
 
Ik snap echt geen bips van je relaas.
ok in het kort:

Tmoons neemt rotonde (LANGZAAM) en auto schrikt
Auto wil tmoons de schuld geven.
Tmoons denk dat auto een kleintje heeft en daarom zo doet.
Daarna rijdt Tmoons nog langs het huis, dan door naar zijn eigen huis en plaatst een topic op MF
 
ok in het kort:

Tmoons neemt rotonde (LANGZAAM) en auto schrikt
Auto wil tmoons de schuld geven.
Tmoons denk dat auto een kleintje heeft en daarom zo doet.
Daarna rijdt Tmoons nog langs het huis, dan door naar zijn eigen huis en plaatst een topic op MF
Dit is duidelijk :)

Lekker laten gaan, wat een sukkel...
Maar motorrijders zijn asociaal, dus zodra er wat verkeerd gaat in het verkeer en er is een motorrijder in de buurt, geef je hem of haar de schuld.
Simpel toch
 
ok in het kort:

Tmoons neemt rotonde (LANGZAAM) en auto schrikt
Auto wil tmoons de schuld geven.
Tmoons denk dat auto een kleintje heeft en daarom zo doet.
Daarna rijdt Tmoons nog langs het huis, dan door naar zijn eigen huis en plaatst een topic op MF

En op het moment dat jij bij het autootje komt denk jij dat 'ie de rotonde op wil rijden. Waarop jij remt en achter de auto langs gaat. Toch? Snap ik het verhaal een beetje, maar absoluut niet waar de heer in de vw zich zo druk om maakt. En jij ook niet blijkbaar.

Ik zou tegen de bezorgde mijnheer zeggen, kusje erop :j en 't is over.
 
In weekenden zoals afgelopen weekend lijkt het wel of ze niet gewoon een heel blik vervelende mensen open trekken, maar alsof ze ze met pallets tegelijk aanvoeren B|

Allemaal auto's gevuld met mensen die niets op de weg te zoeken hebben, anders dan files en ongelukken veroorzaken...
 
Allemaal auto's gevuld met mensen die niets op de weg te zoeken hebben, anders dan files en ongelukken veroorzaken...

Hoeveel motorrijders rijden er wel niet op de weg, die niets op de weg te zoeken hadden? (behalve mooie bochten) :)

Blij dat ik afgelopen weekend helemaal niet motorgereden heb, maar lekker met de trapfiets ging.
 
Nu je weet waar hij woont, zou ik vannacht terug gaan en z'n banden lek steken :+


Ik weet niet exxact zijn huis.... maar wel waar zijn wagen (zo'n nieuw type zwarte golf)
trekhaak, grote "platte" veelspaaks wielen.

3e auto vanaf de grote weg volgens mij....


Persoon zelf had zo'n amerikaans "sport vest" (licht gekleurd)....
 
dit soort wielen... dus...
alleen dan een zwarte auto... trekhaakje
full
 
In weekenden zoals afgelopen weekend lijkt het wel of ze niet gewoon een heel blik vervelende mensen open trekken, maar alsof ze ze met pallets tegelijk aanvoeren B|

Allemaal auto's gevuld met mensen die niets op de weg te zoeken hebben, anders dan files en ongelukken veroorzaken...

Mijn theorie is dat deze mensen door de weeks hun dorpen niet uit mogen.
 
helaas dat beleid werkt nog niet helemaal vlekkeloos....

ik ga in iedergeval eens kijken of mijn bed er nogstaat... vind het mooi geweest voor vandaag.

mocht hij morgen lekke banden hebben, ik was het (NOG ) niet....
 
dit soort wielen... dus...
alleen dan een zwarte auto... trekhaakje [afbeelding]
Uuuhhh,t'is wel een mooi Golfje btw :o :o :o :o :o
Weet sekers dat als ik hem mocht rijden was ik eg nie gefrustreerd zoals de bestuurder in jou geval ;)
Advies; niet meer druk over maken anders val je onder de zelfde categorie als die lambal :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan