Zuiger beschadigd. Wat zeggen jullie ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwarte lola

Die hard MF'er
13 mei 2014
353
72
Heerlen
de dealer zegt een verkeerde afstelling van de motor,kan gebeuren met een motor van 18 jaar de motor betreft een triumph adventurer uit 99 met 13.748 mijl, ik zeg een productie fout !! ik wil geen vergoeding,daar gaat,t mij niet om !!!.
full
 
zal in het vervolg eerst contact houden met de gender neutrale atheïst of wat dan ook en vragen hoe ik dat allemaal moet doen, maar even wat anders ik snap niet dat je grapjes maakt over mij als zwarte lola moeilijk hé om iemand te laten voor wat hij is,ik maak toch ook geen belachelijke opmerkingen over jou bij deze wil ik deze topic sluiten en iedereen bedanken voor het meedenken en de op en aanmerkingen en iedereen een goed motorjaar 2018 toe wensen ook die transgender neutrale, zal niet meer reageren op wat dan ook heb het voorlopig gehad.
Man, maak je niet zo druk. Er zijn zoveel mensen die met je meedenken, maar als iemand een in jouw ogen stekende opmerking maakt, moet het topic maar op slot en heb je het gehad?

Dat doet geen recht aan de mensen die oprecht met je mee denken en willen helpen.
 
Laatst bewerkt:
zal in het vervolg eerst contact houden met de gender neutrale atheïst of wat dan ook en vragen hoe ik dat allemaal moet doen, maar even wat anders ik snap niet dat je grapjes maakt over mij als zwarte lola moeilijk hé om iemand te laten voor wat hij is,ik maak toch ook geen belachelijke opmerkingen over jou bij deze wil ik deze topic sluiten en iedereen bedanken voor het meedenken en de op en aanmerkingen en iedereen een goed motorjaar 2018 toe wensen ook die transgender neutrale, zal niet meer reageren op wat dan ook heb het voorlopig gehad.
Als je er dan toch een punt achter wilt zetten, zet er dan ook een aan het einde van iedere zin. Niet dat ik dan wel iets van je verhaal begrijp maar het leest een stuk makkelijker.
 
zal in het vervolg eerst contact houden met de gender neutrale atheïst of wat dan ook en vragen hoe ik dat allemaal moet doen, maar even wat anders ik snap niet dat je grapjes maakt over mij als zwarte lola moeilijk hé om iemand te laten voor wat hij is,ik maak toch ook geen belachelijke opmerkingen over jou bij deze wil ik deze topic sluiten en iedereen bedanken voor het meedenken en de op en aanmerkingen en iedereen een goed motorjaar 2018 toe wensen ook die transgender neutrale, zal niet meer reageren op wat dan ook heb het voorlopig gehad.

Tja, je vragen kreeg je toch al geen antwoord op, maar dat komt dan weer omdat je erg onzorgvuldig bent met de informatie die je geeft.

Je houdt informatie achter die toch best belangrijk is.

Er zijn dus mensen die met je mee denken en proberen je een antwoord te geven op jou vraag.

En dan is er 1 die een opmerking maakt over de manier waarop je informatie (niet) weergeeft en dan is de wereld te klein en ga je mensen belachelijk lopen maken ?

Je nickname was wellicht beter Ongestelde Lola geweest -O-
 
Tja, je vragen kreeg je toch al geen andwoord op, maar dat komt dan weer omdat je erg onzorgvuldig bent met de informatie die je geeft .

Je houdt informatie achter die toch best belangrijk is.

Dit lukt je dus in meerdere topics en er staan ook nog best wat topics zonder eindresultaat van jou open. Misschien een mooi moment om deze even na te lopen en degene die meegedacht hebben te vertellen wat je uiteindelijk gedaan hebt zodat ook andere motorrijders iets uit jou topics kunnen leren.
 
En toen waren we weer terug bij af in Tech.

Wat zouden we ook al weer gaan doen om fatsoenlijke techtopics te krijgen? Goede startposts, on topic vragen en antwoorden?

Soms vraagt iemand erom..., of kun je werkelijk...,Jij hebt gelijk :$ Ik ben weg..
Ten eerste ben ik geen techneut, en ten tweede ben ik hier niet geschikt voor -O-
Ik behoud mij tot meelezen in dit subforum.
 
Dit lukt je dus in meerdere topics en er staan ook nog best wat topics zonder eindresultaat van jou open. Misschien een mooi moment om deze even na te lopen en degene die meegedacht hebben te vertellen wat je uiteindelijk gedaan hebt zodat ook andere motorrijders iets uit jou topics kunnen leren.

12 x gelezen en ik geloof dat ik m nu begrijp :Y :+





En toen waren we weer terug bij af in Tech.

Wat zouden we ook al weer gaan doen om fatsoenlijke techtopics te krijgen? Goede startposts, on topic vragen en antwoorden?

:^

Slot dus.

Dank voor de reminder ! ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan