Zuiger nog gebruiken?

Laurus

MF veteraan
1 sep 2006
1.066
0
Ik heb zojuist een tweede xr binnen gehad waarvan de bigend is uitgelopen. Hierdoor hebben de cilinder en zuiger ook wat schade gehad, ze zijn licht warm gelopen. Cilinder is echter duizend kilometer terug nog gehoond en de zuiger is vervangen. Maar goed na het akkefietje vind ik de zuiger er nog behoorlijk uit zien, hij heeft wat lichte krasjes, maar zuigerveren zijn nog goed. Bovendien vind ik het zonde om de zuiger weg te gooien... Maar miss heb ik geen keus? De cilinder vind ik wel een gedane zaak... Ik zal wat foto's laten zien, het is alleen lastig om van alu een foto te maken...





 
Als je nu in elk geval op de zuiger focust met de camera en niet op de klok erachter... :X

Ja, sorry maar ik ben gewoon een fokking halve digibeet...

Iig goed nieuws *O* Ben net naar een crosszaak geweest en zelfs de cilinder was met een zeer lichte hoonbeurt nog te redden, zuiger ook nog te gebruiken *O*
 
Het zal wel flexen zijn dan. Volgens mij heeft hij er gewoon een honderste uitgeslepen zodat hij nog wel binnen de toleranties valt maar wel weer netjes was?
 
Ben ik nou gek?Als je een kras erin hebt had je die beter erin laten kunnen zitten dan laten slijpen,want dit kost net zo goed compressie/vermogen.Ik denk dat je nu ook een andere zuiger moet,vrij wel zeker!
 
Terug
Bovenaan Onderaan