zuiger vervangen yamaha YZ250F

chrisscross

MF veteraan
28 okt 2003
21.394
6
Noord-Holland
hallo, omdat het vervangen van mijn zuiger de vorige keer 500 euri heeft gekost wil ik het nu zelf proberen. het enige nadeel is dat ik wel een werkplaatshandboek heb, maar dit is in het engels. van al die technische termen snap ik geen bal.

is er misschien iemand die een handleiding heeft in het nederlands? hier op MF is niks te vinden.

of heeft iemand tips waar ik op moet letten? als het toch niet wil lukken moet ik hem toch maar weer wegbrengen. misschien naar een iets goedkoper adresje dan motorhuis de doelen..
 
Hallo,
Probeer Van Drooge Racing (www.vandroogeracing.nl) eens. (die heeft wel veel goedkopere onderdelen als de doelen. Verder een vriend van me had eens bij de doelen zijn crossmotor langsgebracht. Ik vond het zelf het aller slechte sleutel werk wat ik had gezien. Ze hadde alle draden van de onsteking met tape aan elkaar verbonden waardoor er steeds korsluiting onstond. Ook hadden ze de zuiger slecht vervangen (zaten horizontale krassen op).

Verder kan je bouwtekening van een motor vinden op: Yamaha Motorcycle OEM Parts, Ronnie's Mail Order

Ik hoop je hierbij genoeg te hebben geinformeerd. Ik heb anders wel interesse in je yamaha zoals hij nu is. Hoeveel moet hij kosten?
Mvg Joël
 
Terug
Bovenaan Onderaan