Zuigers RSV

RSVisch

MF veteraan
18 aug 2004
4.250
9
een kartonnen doos
Ik heb een Aprilia RSV 2002 .
Nu staat in de handleiding dat je de zuigers moet vervangen om de 5000 km. :?
Er staat wel bij dat dit met race gebruik is , maar wat is dat dan met intensief gebruik??? Want ik gebruik hem vrij intensief *D
Heeft iemand hier al ervaring mee???
 
Zodra het olieverbruik boven de 1 liter per 1000 kilometer komt zou ik hem eens los trekken, maar zolang je er geen Superbikeraces mee gaat rijden zal je dat de eerste 50.000 kilometer niet gebeuren neem ik aan?
 
Ik heb een Aprilia RSV 2002 .
Nu staat in de handleiding dat je de zuigers moet vervangen om de 5000 km. :?
Er staat wel bij dat dit met race gebruik is , maar wat is dat dan met intensief gebruik??? Want ik gebruik hem vrij intensief *D
Heeft iemand hier al ervaring mee???
whaha, zuigers bij 5000KM vervangen?? heb je een buitenlandse handleiding ofzo? :? verkeerde vertaling?
Je hoef je echt geen zorgen te maken over je zuigers hoor.....die houden het meestal langer vol dan de eigenaar.
 
Klopt, maar niet helemaal :)
Er staat inderdaad helemaal onderaan in het controle-lijstje dat "alleen bij intensief gebruik op de baan en bij deelname aan wedstrijden de zuigers om de 5000 km gecontroleerd en indien nodig vervangen moeten worden"

Maar het bovenstaande is een ruim begrip. Neem maar van mij aan dat je je nergens zorgen om hoeft te maken.
 
Het staat er idd in.

Maar dit is alleen bij racegebruik(superstock,enz) en niet een bv een dagje zolder.
en dan blijft het merendeel bij controleren.

Je moet echt geen schrik hebben je hebt een blokje dat vrijwel niet stuk gaat.

:] :]
 
Het staat er idd in.

Maar dit is alleen bij racegebruik(superstock,enz) en niet een bv een dagje zolder.
en dan blijft het merendeel bij controleren.

Je moet echt geen schrik hebben je hebt een blokje dat vrijwel niet stuk gaat.

:] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan