zuignap-tanktas voor CBR600RR

Imhotep

MF veteraan
7 mei 2003
5.997
0
Erica
Heb laatst een artikel gelezen in de MOTO73 over een tanktas met zuignappen.
Die is er dus speciaal voor motoren met een kunsstof tank zoals de CBR600RR.
Het was van het merk GIVI

Weet iemand of deze al te krijgen is hier in nederland of duitsland ergens??
Of als er meer van dit soort tanktassen zijn maar dan van een ander merk ofzo?

Ik wil namelijk niet zo'n leren hoes om mijn tank hebben om de tanktas vast te kunnen zetten.
 
Laatst bewerkt:
ja die had ik al gebeld, maar die leverd dus voor GIVI en die kwamen deze week zeiden ze.

maar zijn er ook andere merken die tanktassen met zuignappen hebben?
die kan ik namelijk niet vinden.
 
http://www.oxprod.com/

Staat een tanktas welke m.b.v. riempjes is vast maken... Speciaal voor kunststof tanks.

plastictank.jpg
 
http://www.oxprod.com/

Staat een tanktas welke m.b.v. riempjes is vast maken... Speciaal voor kunststof tanks.

(Afbeelding)

zal oppassen met riempjes (kan krassen gaan maken!) zou zelf eentje nemen met magneten en een zeem eronder! Uitstekend! Maar dat gaat moeilijk met een kunstof tank....(dus een beetje onzinnig hahah) Zal het zelf bij een motordealer proberen en die kunnen je vertellen en misschien meerdere opties laten zien....Succes
 
zal oppassen met riempjes (kan krassen gaan maken!) zou zelf eentje nemen met magneten en een zeem eronder! Uitstekend! Maar dat gaat moeilijk met een kunstof tank....(dus een beetje onzinnig hahah) Zal het zelf bij een motordealer proberen en die kunnen je vertellen en misschien meerdere opties laten zien....Succes
ja dat is het hem juist.
bij hun weten is er dus geen ander merk die het heeft.
maar zij kunnen zich natuurlijk ook vergissen, vandaar dat ik het hier post in de hoop dat er mensen zijn die wel weten of er andere merken of dealers zijn die ze wel hebben.

er zijn hier immer veel mensen op een 600/1000RR en aprillia heeft geloof ik ook een motor met een kunststof tank.

;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan