Zullen ze vandaag weer gaan pekelen?!?!

Jeroenv

MF'er
11 nov 2001
58
0
Amsterdam
Het gaat waarschijnlijk de komende dagen licht vriezen. Nu vroeg ik me af of ze nu gelijk weer gaan pekelen? Dat zou namelijk erg jammer zijn, zeker nu de pekel lekker weggeregend is.
 
alleen als het echt nodig is
ok.gif
 
Op Dinsdag 12 februari 2002 15:10 schreef R1no het volgende:Hmmmz, volgens mij begon jij er mee.
'k heb je posts tot nu toe bekeken en het enige wat je te posten hebt is een beetje commentaar op anderen.
Maar blijkbaar kan je niet tegen een koekje van eigen deeg :P
 
Op Woensdag 13 februari 2002 11:36 schreef poohbeer het volgende:Nu zit al't idioot gezeik in 1 topic.. vind ik wel handig zo eigenlijk.

Neuh, denk niet dat ze gaan pekelen..
 
Nee ik denk het niet
voorals de zon lekker blijft schijnen

Ik weet niet waar jij woont, maar hier schijnt de zon 's nachts niet hoor ;) En voor dat de grond weer een beetje is opgewarmd is het richting het middaguur. Dus dan moet er 's nachts wel gestrooid worden als het glad gaat worden. Hoop alleen nie dat er gestrooid hoeft te worden... wil vanavond nog wel ff gassen...
 
Ik weet niet waar jij woont, maar hier schijnt de zon 's nachts niet hoor ;) En voor dat de grond weer een beetje is opgewarmd is het richting het middaguur. Dus dan moet er 's nachts wel gestrooid worden als het glad gaat worden. Hoop alleen nie dat er gestrooid hoeft te worden... wil vanavond nog wel ff gassen...

Zo'n XR kan toch wel tegen een beetje pekel? ;)

Kan zijn dat je binnenkort niet de enigste XR rijder bent *D (en dan ben ik straks de enige als jij dat ding van jou weer verkoopt natuurlijk)
 
Zo'n XR kan toch wel tegen een beetje pekel? ;)

Kan zijn dat je binnenkort niet de enigste XR rijder bent *D (en dan ben ik straks de enige als jij dat ding van jou weer verkoopt natuurlijk)

XR kan prima tegen pekel, maar ik wil het blokje nog wel een beetje mooi houden, niet dat het blok nog supermooi is, maar bloemkolen hoef ik niet :)
Ga je ook een 250 kopen? Mijne doe ik waarschijnlijk eind van de zomer weg of misschien eerder als er een goede prijs voor geboden wordt.
En dan even zoeken naar een leuke wegmotor... kan nie wachten :)
 
pekelen zijn ze helemaal gek geworden de wegen zijn net weer mooi schoon...

psies. Ach nu strooien ze nog niet, het is nu nog niet onder 0. Pas eind van de week wordt het 's nachts koud. Maar laten we hopen dat ze het zout lekker laten liggen waar het nu opgeslagen is...
 
Wegen zijn eindelijk weer eens droog, kunnen de bandjes weer opgeruld worden. Ga nou niet dreigen met pekelen, houdt weer dagen de nattigheid vast.

Kans is wel aanwezig gezien de temeraturen de komende dagen, als het nou maar goed droog blijft...
 
JA!! ZE GAAN WEL PEKELEN!!!


Je kent ze toch, de gemiddelde ambtenaar....
Die pekel wordt weer over het hele land
uitgestooid onder het mom van. 'voorkomen is beter
dan genezen'

Ik vrees het ergste... :(
 
JA!! ZE GAAN WEL PEKELEN!!!


Je kent ze toch, de gemiddelde ambtenaar....
Die pekel wordt weer over het hele land
uitgestooid onder het mom van. 'voorkomen is beter
dan genezen'

Ik vrees het ergste... :(

Als ze het vanavond maar niet doen. Vannacht gaat het niet vriezen dusseh....
 
Ik hoorde net op de radio dat ze inderdaad gaan pekelen :( ;( :( ;(

Ik heb nix gezien geloof ik. In elk geval geen strooiwagens, misschien was ik nog vroeg, was om 22.30u thuis ofzo... ben wel 2x bijna van m'n motor afgereden door automobilisten die hun buitenspiegel niet gebruikten en niet over hun schouder keken (ach, gebeurd dat niet elke dag?), maar voor de rest was het heerlijk weer om een stukkie te rijden.
 
JA!! ZE GAAN WEL PEKELEN!!!


Je kent ze toch, de gemiddelde ambtenaar....
Die pekel wordt weer over het hele land
uitgestooid onder het mom van. 'voorkomen is beter
dan genezen'

Ik vrees het ergste... :(

Nou, die eikels gaan echt wel pekelen, en let maar op, ze vinden het jammer dat ze de afgelopen weken niet hebben kunnen pekelen, dus pleuren ze maar meteen twee keer zoveel neer.
Verleden jaar vergeten???????

Trouwens, de meeste gemeente's betalen externe bedrijven voor strooien, en die krijgen betaalt per kilo zout wat ze strooien.
Weet je dus zeker dat het gaat gebeuren.

En nu niet meteen mij gaan ophangen aan de hoogste boom, kan er ook niets aan doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan