Zumo 550 te koop met dubbele accessoires € 425,- of Zumo 660

Status
Niet open voor verdere reacties.

PaulvRemmen

MF'er
3 feb 2009
86
0
Utrecht
Beste mede motorrijders,

Ik ben in het bezit van een Garmin Zumo 550 met:

o Europa kaarten 2009 op het toestel zelf (dus sneller laden dan van SD kaart)

o Alle accessoires zo goed als dubbel ivm nieuwe na reparatie

- 2 motor houders,
- 2 hoesjes,
- 2 laders,
- 2 USB kabels,
- 2 Autoladers (1 voor de motorhouder 1 voor de auto houder).
- 1 Ram bevestiging ding (vorige gestolen samen met mijn motor wel beide
verschillende schroeven en moeren),
- 1 Autohouder (die met speaker),
- 1 Kabel voor accu spanning op motorhouder
- Mapsource CD.
- 1gb SD kaart

Dit alles in originele doos met alle boekjes ed.

Graag zou ik deze willen ruilen voor de Zumo 660 ivm de vele snelweg kilometers die ik rij op de motor. Of hij is te koop voor € 425,-

Voor het ruilen:
Het enige dat ik perse wil bij de Zumo 660 zijn Europa kaarten en een autohouder met lader

Met vriendelijke groet

Paul

PS heb het ook op marktplaats staan en daar krijg ik verzoekjes om zaken die ik, al dan niet dubbel, heb los te verkopen. Hier heb ik eigenlijk geen zin in omdat dat afbraak doet aan het geheel dat ik aanbied. Als het verkocht is moet degene die de hele zaak koopt maar kijken of ie er wat onderdelen van wil verkopen.

PS2 de oplettende lezer heeft opgemerkt dat er maar 1 motorsteun, het RAM ding, en de kabel voor accu spanning op motorhouder niet op de foto staan. Dit klopt want de steun en RAM zitten op mijn motor en de kabel voor accu spanning op motorhouder ligt bij mijn ouders in de schuur.
full
 
Beste mensen,

op een of andere reden krijg geen mailtjes dat er gereageerd is op dit topic (nogmaals ingesteld nu)...

Maar goed op het moment is hij al toegezegt aan Lange Willem, mocht hij er om wat voor reden dan ook van af zien laat ik het zo spoedig mogelijk weten.

met vr gr

Paul
PS ook gek dat je geen berichten krijgt van PM-metjes... dat zijn meestal toch de belangrijkste... maar goed dat is meer iets voor een moderator. :)
 
Beste mensen,

op een of andere reden krijg geen mailtjes dat er gereageerd is op dit topic (nogmaals ingesteld nu)...

Maar goed op het moment is hij al toegezegt aan Lange Willem, mocht hij er om wat voor reden dan ook van af zien laat ik het zo spoedig mogelijk weten.

met vr gr

Paul
PS ook gek dat je geen berichten krijgt van PM-metjes... dat zijn meestal toch de belangrijkste... maar goed dat is meer iets voor een moderator. :)
Prima. We wachten het af :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan