Zumo 660

Ridley

Die hard MF'er
28 okt 2008
657
0
Diepenheim
Iemand al ervaring met de Zumo 660. Deze zou qua prijs onder de Zumo 550 moeten komen te zitten. Iemand al ervaringen ermee? Prijzen van de Zumo 500 en 550 zakken in ieder geval al wel!
 
jullie hebben inderdaad gelijk, ik had gehoord dat ze er 1 gekocht hadden maar nu
blijkt dat levering april / mei is, en dat werd er niet bij verteld.
 
Ben ook even naar motoport bij mij in de buurt geweest om informatie in te winnen over de zumo 660.
Daar vertelde ze nadrukkelijk dat de 660 geen vervanger wordt van de 550 maar als ik mijn gevoel na gaat vind ik dat een vreemde zaak, ik denk zelf dat het wel een vervanger wordt omdat je toch geen 2 systemen naast elkaar laat lopen en qua prijs niet veel van elkaar verschilt...vreemd toch
 
Nog geen 600 euro dus. Lieve help, ik dacht dat jullie zo handig waren met de computer. Is dat nou luiheid of kan je het echt niet vinden?

:o
denk dat die vraag meer voor "little henkie" was, met die vrienden die de 660 al besteld hebben ;)

denk ook dat de prijzen per shop nog kunnen verschillen, helemaal als ze daadwerkelijk leverbaar worden .....
 
Laatst bewerkt:
Ben ook even naar motoport bij mij in de buurt geweest om informatie in te winnen over de zumo 660.
Daar vertelde ze nadrukkelijk dat de 660 geen vervanger wordt van de 550 maar als ik mijn gevoel na gaat vind ik dat een vreemde zaak, ik denk zelf dat het wel een vervanger wordt omdat je toch geen 2 systemen naast elkaar laat lopen en qua prijs niet veel van elkaar verschilt...vreemd toch

Haha, dat zal wel omdat ze zelf nog veels teveel van die duurdere 550's op voorraad hebben.

Ik ben heel benieuwd naar de 660. Zit nu echt te kijken naar een navi op de motor. In eerste instantie alleen de 550 voor ogen gehad, maar nu misschien maar even wachten.
 
De Zumo 500 is er vanaf 350 euro en de 550 vanaf ca. 485. Denk dat ze nog wel zakken met de komst van de 660!
 
Ik had Zumo 550, echter heb ik nog geen maand plezier mee gehad. In zomer had ik een motorongeval, Zumo weg/kapot/gestolen weet ik veel. -O-

Wil weer een 550 halen, maar na het lezen van gps.forum over de 660 heb ik besloten om op de nieuwste zumo te wachten. Rijbaanassistent die in 660 te vinden is heb ik op mijn 550 gemist.
full
 
April is bijna afgelopen ...wachten duurt altijd lang.

Geduld is een schone zaak zeggen ze maar toch... :Z

Zagetta
 
Vanochtend met Waypoint gebeld. Releasedatum van de Zumo 660 is nog niet bekend. Gaat nog zeker twee weken duren. Mooi balen ;( want ik had gehoopt er een op mijn Morini te hebben als ik 16 mei een weekje in de Vogezen ga touren :] . Wachten dus maar weer :Z
 
Ik zit de laatste tijd ook rond te kijken voor een GPS. Kan er niet echt aan uit wat het zal worden, een 550 of 660. Maar ook de Nuvi 550 speelt in mijn gedachten. Tenslotte kan die ook alles maar heeft hij geen bluetooth. En dan stel ik me de vraag of ik dat ooit zal gebruiken...
Dan de twijfel tussen 550 en 660... Pfffff, niet gemakkelijk. Op welke punten zit het grote verschil nu tussen die 2? Aangezien de 660 goedkoper is, zou je denken dat hij een paar functies mist... Maar hij heeft er zelfs meer dan de 550... :?

Hier bij ons in België zou de 660 alvast vanaf volgende week leverbaar zijn bij Shared IP Gaat daar 599EUR kosten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan