Zumo 660

Heb voor de gein zulk soort zaken gemaild.
Als ik 'm bestel wil ik het apparaat per direct op de post thuis bezorgd hebben want ik wil Zat. 2 mei weg met de motor!
.....geen van allen kan me dit beloven want ze staan dan in pre-order. :W

M.a.w.......wachten totdat ze écht vrijgegeven worden..... O-)

"neen dank u" ....."u hoort niet meer van mij!".....


_O- blij dat ik die 550 van m'n collega heb!
 
Laatst bewerkt:
Op welke punten zit het grote verschil nu tussen die 2? Aangezien de 660 goedkoper is, zou je denken dat hij een paar functies mist... Maar hij heeft er zelfs meer dan de 550... :?
Het productieproces van de 660 is goedkoper ;)
 
Ik zit de laatste tijd ook rond te kijken voor een GPS. Kan er niet echt aan uit wat het zal worden, een 550 of 660. Maar ook de Nuvi 550 speelt in mijn gedachten. Tenslotte kan die ook alles maar heeft hij geen bluetooth. En dan stel ik me de vraag of ik dat ooit zal gebruiken...
Dan de twijfel tussen 550 en 660... Pfffff, niet gemakkelijk. Op welke punten zit het grote verschil nu tussen die 2? Aangezien de 660 goedkoper is, zou je denken dat hij een paar functies mist... Maar hij heeft er zelfs meer dan de 550... :?

Hier bij ons in België zou de 660 alvast vanaf volgende week leverbaar zijn bij Shared IP Gaat daar 599EUR kosten.
Ik zou voor de 660 gaan..... de 550 is van de stenentijdperk... jaja zo snel gaat het in de electronica wereld....

Je hebt hiermee de moderne toestel in huis
 
Volgende week worden de 660 uitgeleverd. :} Heb voor volgende week al afspraak staan voor montage. Zal hier op het forum meteen wat reviews plaatsen. 8-)
 
Als er nog mensen zijn die hun zumo 550 de deur uit willen doen omdat ze een 660 gaan kopen dan ben ik wel geinterreseerd als het een leuk prijsje is ;)
 
Ook ik ben al een tijdje aan het surfen opzoek naar wat meer info over de zumo.

Ik kwam een relaese datum van 11 mei tegen. Garmin Nederland adviseerde me om een pre-order te plaatsen, wil ik er snel bij zijn. Ik wacht mooi nog effe, kijkend wat de webshop prijzen doen.
Ik kwam al een site tegen uit de UK waar ik hem met verzendenvoor €485 in huis moet hebben. (zullen natuurlijk nog wat invoerkosten opkomen)

Nu Lees ik hier dat de Zumo "geinstalleerd" gaat worden? Wat moet er dan geinstalleerd worden? Let daarbij wel op dat ik niks doe met microfoontjes, bleutooth ect. Ik vind kaartlezen vanaf de navigatie in 2d nog het meest makkelijke. (tja misschien komt het door mijn scouting achtergrond). Daarnaast heb ik ook niet de motor om dit soort gedoe erop te monteren.
Wat mij betrefd gewoon klem of zuignap, aansluiten op de accu en rijden. (ik heb wel een cigarettenaansluiting op de VTR-sp2 gemaakt, voor mijn vorige navigatie van stroom te voorzien.

anyone?
 
Laatst bewerkt:
Ze zijn binnen bij Waypoint, de mijne gaat vandaag op de post *O* Waarschijnlijk morgen in huis :9

Ik heb vanmiddag contact gehad, en ze vertelden dat er maar weinig binnen waren gekomen. Gelukkig had ik het 2 maand geleden al besteld en betaald.
 
Ze zijn binnen bij Waypoint, de mijne gaat vandaag op de post *O* Waarschijnlijk morgen in huis :9

Ik heb vanmiddag contact gehad, en ze vertelden dat er maar weinig binnen waren gekomen. Gelukkig had ik het 2 maand geleden al besteld en betaald.

wat heb je er nou voor betaald als ik vragen mag :$
 
ik zit namelijk ook sterk te twijfelen om een zumo aan te schaffen, het zal dan geen zumo 660 worden...
maar sowieso zijn die zumo's schufterig duur...
 
Nu Lees ik hier dat de Zumo "geinstalleerd" gaat worden? Wat moet er dan geinstalleerd worden? Let daarbij wel op dat ik niks doe met microfoontjes, bleutooth ect. Ik vind kaartlezen vanaf de navigatie in 2d nog het meest makkelijke. (tja misschien komt het door mijn scouting achtergrond). Daarnaast heb ik ook niet de motor om dit soort gedoe erop te monteren.
Wat mij betrefd gewoon klem of zuignap, aansluiten op de accu en rijden. (ik heb wel een cigarettenaansluiting op de VTR-sp2 gemaakt, voor mijn vorige navigatie van stroom te voorzien.

any one?
 
ik zit namelijk ook sterk te twijfelen om een zumo aan te schaffen, het zal dan geen zumo 660 worden...
maar sowieso zijn die zumo's schufterig duur...
Gewoon een keer door de zure appel bijten........ je wilt niet anders....
 
Nou vanochtend is mijn zumo 660 geplaatst :P Al met al is het toch een dure grap als je ook de bluetooth headset nog aanschaft :r Maar hij is geweldig en zeer bedieningsvriendelijk. De software, daar bijt ik me nu doorheen. Is niet zo complex maar vergt wel enige oefening. Ga morgen (zondag) eerste zelf samengestelde route maar eens proberen. Hou jullie op de hoogte :W
 
Ben benieuwd naar je ervaringen :Y

Lees op forum.gps.nl dat de 660 bij het importeren je route zou vernaggelen :? Wat je in je Zumo hebt staan is dus niet exact gelijk aan wat je met Mapsource in elkaar hebt geknutseld.

Gelukkig heb ik op dit moment toch even niet de centen voor een 660. Hebben ze bij Garmin nog even de tijd dit probleem op te lossen :+
 
Ben benieuwd naar je ervaringen :Y

Lees op forum.gps.nl dat de 660 bij het importeren je route zou vernaggelen :? Wat je in je Zumo hebt staan is dus niet exact gelijk aan wat je met Mapsource in elkaar hebt geknutseld.

Gelukkig heb ik op dit moment toch even niet de centen voor een 660. Hebben ze bij Garmin nog even de tijd dit probleem op te lossen :+

Ik wacht ook nog effe :^

Dit jaar ga ik nog 1,5 week de franse alpen in, iets waarvoor ik hem niet nodig heb. Volgend jaar zal ik hem wel nodig hebben.

Zijn er overigens additionele mappen beschikbaar van o.a. west Rusland voor de Zumo 660?
 
Ben benieuwd naar je ervaringen :Y

Lees op forum.gps.nl dat de 660 bij het importeren je route zou vernaggelen :? Wat je in je Zumo hebt staan is dus niet exact gelijk aan wat je met Mapsource in elkaar hebt geknutseld.

Gelukkig heb ik op dit moment toch even niet de centen voor een 660. Hebben ze bij Garmin nog even de tijd dit probleem op te lossen :+
Idd, wacht een jaartje totdat bugs eruit zijn want je wordt als je op het forum meeleest er niet vrolijk van...
 
Terug
Bovenaan Onderaan