Zutfun

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
37
Komt err nog iemand naar zutfun op "ons" speelplaatsje op zondag middag.Uiteraard pas na de GP en de WSB.Laat het effe weten.Hier komt niet zo veel plitie als in ressen.Kijken of er animo is.DOEN!
*D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *d *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D
 
Hoelaat is de GP en SBK afgelopen :?
Misschien dat ik kom.
Is toch maar 60 km hier van dan.
Moet nog ff kijken wat ik in het weekend allemaal te doen heb.
 
vdaag met de spuiter gebeld krijg volgende week me kappen pas ;( ;( ;(
maar als er genoeg koomen ga ik wel in de berm staan met me film camera
 
Ik ga zeker proberen er te zijn. Misschien eerst even een tochtje rijden en dan even lekker ouwehoeren op het viaduct :P
Hopen dat het fatsoenlijk weer blijft komend weekend
 
Hoorde net op het nieuws dat het nog wel een tijdje goed blijft! JAAAAAAAAAAAAAAAA! :)

2500!
 
Laatst bewerkt:
Dat is hem dan:

misc.php


Waar de rode streep op de weg ophoud daar staan we altijd op de het viaduct. En als je er per ongeluk voorbij rijd, dan kan je gewoon lekker doorrijden en keren op de rotonde die er na komt. En dan aan de andere kant omhoog en je bent er ook :)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/2081/4ea3b398011f9b8999ebbbb0b467687c (route naar rondweg.jpg)​
 
als je vanaf arnhem komt
rijd je gewoon richting zutphen.
kom je over ijselbrug heen.
1 km achter de brug licht een viaduct daar is de speelplaats.

is erg leukdaar
weinig polietie en een rechtstuk van 1 km waar de liefhebbers kunnen weehlien
 
En a.s. zaterdag?

Dat kan wat mij betreft ook wel. Alleen 's middags

Nog even het plaatje aangepast. Dan kan je zien vanaf waar je het kaartje op rijdt als je uit de verschillende omliggende plaatsen komt :)

misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/2082/b2610639487e6e3e35dd307b815d5305 (route naar rondweg met plaatsen.jpg)​
 
Zondag klinkt goed, heb volgens mij niets beters te doen, ik kom vanaf Vorden.
Kom ik dan van waar op het kaartje "warken" staat? Dus linksaf op rotonde, daarna nog een rotonde rechtdoor en dan eraf?
Dat is wat ik afgelopen zaterdag heb gedaan. Toen ben ik over een viaduct gekomen en reedt toen richting Toldijk. Is dat HET viaduct?

[edit]
ah, ik zie dat het kaartje is aangepast, maar klopt mijn verhaal nog qua rotondes?
[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
's Middags is ok

Komt er een ZX-9R (moi), ZX-7R en een R6, indien genoeg animo natuurlijk.
 
Is dat HET viaduct?

Dr is over die rondweg maar 1 viaduct. Dus ik denk inderdaad dat je HET viaduct hebt gevonden.

als je op het viaduct staat dan kan je aan de ene kant richting baak/steenderen/doetinchem en de andere kant op Zutphen in (of richting Deventer)
 
Gerard aangezien jij dit topic hebt geopend, aan jou de eer om een tijdstip voor te stellen. Houdt er rekening mee dat ik een stukkie moet rijden (half uurtje ofzo) voor ik in Zutphen ben.

Ik weet niet hoe laat de GP en WSB zijn afgelopen maar als je daar een half uur bij op telt ben ik van de partij... (95% waarschijnlijkheid)
 
Ik zal er waarschijnlijk ook zijn, lijkt me wel leuk....als jullie een Gele Diversion de verkeerde kant op zien rijden....zorg dan ff dat ik op het viaduct kom!!
 
Als alles mee zit dan wordt het zondag 12 a 14 graden.Als je vroeg opstaat kun je de GP en WSB allebei zien vanaf 0700 uur 's morgens tot 1245 's middags.Daarna is het speelkwartier.Ik stel voor dat we rond 1330 uur verzamelen op de speelplaats uitgaande dat het in ieder geval droog blijft.Het zou wel gaan waaien.hopen dat het in het weekend nog meevalt.Duimen dus. :P
 
Misschien ben ik er wel, ben alleen bang dat ik iedereen in de weg rij (toch naar 1 rijstrook?).

Misschien zaterdag eerst wat ervaring opdoen :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan