Zutfun

Ja sorry hoor, zal volgende keer weer netjes stoppen met mijn huilende- 4cilinder-met-Marshall-uitlaat-met-eenvoudig-verwijderbare-demper-zodat-de-stukken-glaswol-om-je-oren-vliegen-als-je-gas-geeft-die-van-mij-klinkt-toch-harder-dan-die-van-prikkie-uitlaat erop :P :P

En anders toeter ik wel even. Pas dus op voor overjarige witte Micra's met lange mensen achter het stuur.

En Roger: goed gedaan jochie!!

BTW vanavond nog naar Hengelo? Als het goed is kom ik om 1/2 8 / 8 uur over HET viaduct, mogen jullie proberen me bij te houden 8-) 8-) 8-) 8-)


Wie, wat naar Hengelo? Heb ik iets gemist? En welke Hengelo....... Ov. of Gld.?
Wordt het vanavond wel mooi weer dan? Het regent hier de hele dag al (in Deventer) ;(

Gisteravond nog wel ff een stukkie gereden met Frank, verder nobody gezien op het viaduct.


CAT
 
Ja sorry hoor, zal volgende keer weer netjes stoppen met mijn huilende- 4cilinder-met-Marshall-uitlaat-met-eenvoudig-verwijderbare-demper-zodat-de-stukken-glaswol-om-je-oren-vliegen-als-je-gas-geeft-die-van-mij-klinkt-toch-harder-dan-die-van-prikkie-uitlaat erop :P :P

En anders toeter ik wel even. Pas dus op voor overjarige witte Micra's met lange mensen achter het stuur.

En Roger: goed gedaan jochie!!

BTW vanavond nog naar Hengelo? Als het goed is kom ik om 1/2 8 / 8 uur over HET viaduct, mogen jullie proberen me bij te houden 8-) 8-) 8-) 8-)

Hengelo OV of Hengelo GLD?
 
Vanavond klassieke wegraces op het stratencircuit in Hengelo G!!! Lekker in de buurt, dus meegaan!!
Het mooie weer komt eraan, en anders neem je maar een paraplu mee. :)
 
Vanavond klassieke wegraces op het stratencircuit in Hengelo G!!! Lekker in de buurt, dus meegaan!!
Het mooie weer komt eraan, en anders neem je maar een paraplu mee. :)

Zal ff kijken of ik tijd heb.

Waar is dat stratencircuit precies :?
 
Jammer dat Sjoske vlak voordat we vertrokken wegging. En opeens was Dafoolio tijdens het rijden 'weg'... waarom was je d'r ineens weg van?

Leuk om te rijden, maar eigenlijk had ik ook wel ergens tussendoor of na het rijden wel ergens gezellig willen zitten. Vesting Bronsbergen ligt op nog geen kilometer afstand. Misschien een goed idee?


CAT

Kan jullie toch nog niet bijhouden op die snelle machines ;)
 
OV hebben ze toch haast niet in die gehuchten ;)

jawel hoor, je kunt in de hut van de medicijnman een kaartje halen. Daarna ga je met je kapmes in de hand richting de karhalte (wel flink doorhakken anders kom je te laat) alwaar je dan op de ossenkar richting Almelo stapt. Vandaar neem je de bolderkar naar Deventer waar je dan weer met de prauw de Ijssel oversteekt. Daarna stap je over op de Bolderkar richting Apeldoorn en in deze geweldige Metropool van Gelderland kun je dan op de trein stappen.

;)
 
Nee, Apeldoorn is lekker bereikbaar... :P

Als je niet van een gehucht weg moet komen wel ja ;)

Niet voor niks een motordichtheid van heb ik jou daar jullie kan op :P

Kunnen jullie tenminste ook nog eens onder de mensen zijn zonder al teveel moeilijk gedoe })
 
En? Nog liefhebbers voor Hengelo vanavond? 19.45 op het viaduct????
 
Het is idd nog droog weet iemand hoe de voorspellingen zijn???? En wie gaan er allemaal mee???
 
ik heb wel naar 2 stoere heeren de hand op gestooken
maar toen ik 5 min later over het viaduct kwam waren ze al weg :(

Dat was ik met mijn buurman. Er stond ook nog een stoere dame bij, mijn schoonzus. Wist ik veel dat je 5 minuten later al weer langs zou komen, volgende keer wacht ik wel effe :P :P
 
Klinkt leuk dat ZutFun,

Misschien is het al eens eerder uitgelegd, maar euuh, maar hoe loopt dat ZutFun rondje. Ik kom zelf uit Hengelo (Ov) en kom wel eens daar in de buurt.

In hengelo is er ook een leuk rondje te vinden, dit noem ik zelf de h-ring. Oprit/afritten A1 en A35 met leuke lange doordraaiers van meer dan 180 graden, ideaal om relaxed de knie aan de grond te leggen.

http://213.51.140.35/motor/Images/h-ring.gif

Ik heb er ooit eens een filmpje gemaakt toen ik nog een Kawa ZZR-600 had. *D

http://213.51.140.35/motor/Hring/corner_1_fv.wmv
http://213.51.140.35/motor/Hring/corner_1_rv.wmv

Deze filmpjes kun je het best eerst ff downloaden, mijn upstream is behoorlijk geknepen.
 
Ja dat zijn de steppies, die zitten vrij laag op de ZZR-600 (dat boutje slijt vrij hard met dat soort lange bochten). Gelukkig heb ik nu wat meer grondspeling. In de bocht A1->A35 zitten wat hobbels daar raakte zo'n beetje alles de grond kuip, uitlaat, middenbok, steppies en tot slot de rechter spiegel tegen de witte reflector paaltjes :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan