CasGas
MF veteraan
Zo, bij deze open ik dan toch maar een echt topic voor ons circuitje in Zutphen aangezien het de laatste tijd veels te rustig is. De enige die ik er wel is tegen kom is *Fuse* en NS400R-ROTHMANS. Voor de rest rijdt er nog wel is een man op een gloednieuwe blauwe R1, maar geen idee hoe die eigenlijk heet.
De oude garde van vorige jaar mis ik eigenlijk een beetje..
Post hier dus je vragen, opmerkingen etc. etc. wat met ons circuitje te maken heeft om het toch weer een beetje levendig te maken. Dus zullen we hier ook maar het grote afspraak topic van maken?
Ik zal ook in de start post dingen neerzetten die van belang kunnen zijn en natuurlijk wanneer er weer gereden wordt. Zo hoef je niet elke keer het topic door te scrollen om te kijken wanneer er nou eigenlijk gereden gaat worden.
Datums om te rijden..:
- 22 juni - Hoelaat: Rond half 8 ofzo?
- 27 juni - Hoelaat: 3 uur maar afspreken ofzo?
Belangrijke info:
Meteen maar even een plaatje gejat van Rare Kwast uit een vorig topic
Beetje aangepast maar dan weet iedereen meteen waar het is denk ik zo..
De oude garde van vorige jaar mis ik eigenlijk een beetje..
Post hier dus je vragen, opmerkingen etc. etc. wat met ons circuitje te maken heeft om het toch weer een beetje levendig te maken. Dus zullen we hier ook maar het grote afspraak topic van maken?

Ik zal ook in de start post dingen neerzetten die van belang kunnen zijn en natuurlijk wanneer er weer gereden wordt. Zo hoef je niet elke keer het topic door te scrollen om te kijken wanneer er nou eigenlijk gereden gaat worden.
Datums om te rijden..:
- 27 juni - Hoelaat: 3 uur maar afspreken ofzo?
Belangrijke info:
Het is trouwens al eerder gezegd, maar de rechte stukken voor en na de rotonde liefst zo laag mogelijk in toeren. Omwoners hebben geen last van je gescraap door de bochtjes, maar ik kan me ook wel voorstellen als een niet-motorrijder zich gaat ergeren aan dat gejank als ie z'n karbootje net op heeft en z'n speklap op de BBQ legt.
Meteen maar even een plaatje gejat van Rare Kwast uit een vorig topic

Laatst bewerkt: