Zutphen 2004!

Ik kom binnenkort ook wel weer een keer langsrijden, rondje Zutphen is altijd wel leuk 's avonds na het eten. ;)
 
Je kan nog gewoon op de brug staan.

Als je net voor die betonnen randjes een stukkie over het gras gaat kan je er gewoon komen.
 
Reed jij daar een week of 2/3 geleden ook niet rond met een rugzak om op een zwarte SV????
 
Iemand die vanavond nog zin heeft rond 7 uur / half 8?

Het weer ziet er tot nu toe nog goed uit, dus..
 
Ik moet ook werken... :( en het is zo'n beetje de enige mooie dag deze week denk ik
full
 
He casgas

vanavond lijkt me wel oke, als het weer goed is tenminste


ik kom wel ff langs, moet alleen erg voorzichtig zijn want krijg zaterdag een kijker voor de Gix dus kom vooral ff ouwehoeren.

Goeie zaak! De regen begint in het westen "ergens" in de avond hoorde ik, zal dus wel tegen middernacht worden voordat het hier in het oosten is :)

Maar ehh.. heb je al een nieuwe fiets of ehh? We gaan toch geen oude schoenen weggooien voordat we nieuwe hebben? :)
 
Goeie zaak! De regen begint in het westen "ergens" in de avond hoorde ik, zal dus wel tegen middernacht worden voordat het hier in het oosten is :)

Maar ehh.. heb je al een nieuwe fiets of ehh? We gaan toch geen oude schoenen weggooien voordat we nieuwe hebben? :)


Euhm helaas doen we dat in dit geval wel :(

zit ff niet super ruim, net een huis gekocht. (wel aan circuit Zutphen : })

komen nog wat kosten aan, denk dat er echter wel snel weer een nieuwe bike komt.


Zoals ik al zei, ik kom alleen ff ouwehoeren
 
Is idd wel waardeloos van die klere stoeprandjes, reken erop als je 2 dagen achtereen daar wat gaat knallen dat de yuppen van leesten gaan bellen, kiek uut :)
 
OOh dan. dacht dat ze dan ook ff gingen skeuren en bochtjes maken.

Edit: hoi fuse :)
 
Bezoek gehad van ome agent :(


Een maat van mij reed langs op een zwarte blade en zag een motoragent op de rotonde staan.

( hoi Fokky :] )
 
Terug
Bovenaan Onderaan