Zutphen 2004!

Ik wist eigelijk niet dat er zoveel mf' ers in zutphen woonden. hehe best wel stom kom je een motorrijder in zutphen tegen zwaai je nonchelant, blijkt een mf' er te wezen :)
Wat zeiden die gasten van de politie eigelijk?
 
Hey, misschien zijn speedy_j en ik uut noord'n nog wel ff van de partij, aangezien mijn vriendin zaterdagaaf verjaart in Brummen gaan we direct na de TT die kant op. Hou de tijden wel ff in de gaten. :]
 
Was inderdaad wel leuk ouwehoeren vanavond. Ach.. de plisie.. wat boeit het..

Hij deed eerst even een rondje en daarna nog een keer maar ging hij ook keren bij de rotonde en ging weer richting het viaduct. Toen pakte hij opeens de parkeer plaats en ging dus niet naar boven. Daar heeft die een tijdje gestaan en toen vonden wij het welletjes en zijn maar gegaan.

Toen we er voorbij reden leek hij nog geen aanstalte te maken om weg te gaan maar het was wel erg vreemd, 1 politie motor op een parkeervak.

We hebben natuurlijk nog wel even gezwaaid naar onze vriendelijke motorbroeder :)
 
Heeft één van de mensen van vanavond toevallig een open uitlaat? Vraag me af wat oom agent zegt van mijn uitlaat... B|

Dan geeft ie misschien geen bekeuring voor het staan op het duct, maar om mijn uitlaat.
 
Oja, over zondag, 3 uur wordt voor mij een beetje laat... uurtje of 1 zou me beter uitkomen. Ik hoor het wel..
 
Was inderdaad wel leuk ouwehoeren vanavond. Ach.. de plisie.. wat boeit het..

Hij deed eerst even een rondje en daarna nog een keer maar ging hij ook keren bij de rotonde en ging weer richting het viaduct. Toen pakte hij opeens de parkeer plaats en ging dus niet naar boven. Daar heeft die een tijdje gestaan en toen vonden wij het welletjes en zijn maar gegaan.

Toen we er voorbij reden leek hij nog geen aanstalte te maken om weg te gaan maar het was wel erg vreemd, 1 politie motor op een parkeervak.

We hebben natuurlijk nog wel even gezwaaid naar onze vriendelijke motorbroeder :)


:^

en hij zwaaide terug ook :}

Die man doet ook gewoon ze werk |(
 
Heeft één van de mensen van vanavond toevallig een open uitlaat? Vraag me af wat oom agent zegt van mijn uitlaat... B|

Dan geeft ie misschien geen bekeuring voor het staan op het duct, maar om mijn uitlaat.


Yeps, volledig Yoshimura systeem, en die jankt lekker


en die van Casgas kun je ook lekker horen

doen ze niet veel op uit, je moet gewoon de lange stukken rustig rijden en niet te hoog in toeren.
 
Het weer voor a.s. zondag ziet er niet slecht uit....
full
beter dan vandaag in elk geval :(
 
Heeft één van de mensen van vanavond toevallig een open uitlaat? Vraag me af wat oom agent zegt van mijn uitlaat... B|

Dan geeft ie misschien geen bekeuring voor het staan op het duct, maar om mijn uitlaat.

Ach, ze doen daar niet veel tegen mits je maar op het rechte stuk je rechter pols in bedwang kan houden. Dan is er niks aan de hand..

Ik heb de politie al zooooooo vaak voorbij zien komen, daar wordt ik echt niet warm of koud van.. Zeker de motorpolitie is meestal wel aardig ook, die begrijpen ook wel dat wij leuk rondjes aan het rijden zijn..

Soms zijn het net mensen :X :X :X :)
 
Ik kom zondag ook vanuit mijn werk
met dit geval
www.motor-forum.nl/forum/topic.php/63861/singlepost/1693140

Ed


full




Ach, ze doen daar niet veel tegen mits je maar op het rechte stuk je rechter pols in bedwang kan houden. Dan is er niks aan de hand..

Ik heb de politie al zooooooo vaak voorbij zien komen, daar wordt ik echt niet warm of koud van.. Zeker de motorpolitie is meestal wel aardig ook, die begrijpen ook wel dat wij leuk rondjes aan het rijden zijn..

Soms zijn het net mensen :X :X :X :)


Dan zal het allemaal nog wel meevallen... *D [slijmmodus]Ze zijn ook zo slecht nog niet[/slijmmodus] O-)
 
Komt er trouwens nog iemand op Zondag die mooie plaatjes kan schieten? Heb van mezelf nog niet echt een actie pic ofzo. Hoop dat iemand er iemand komt die wel een beetje profie die dingen kan schieten :)
 
hee Fuse waar zijn die piccies geschoten?

Edit: Gaat lekker zo met knie'en ofnie :)
 
Als jullie het goed vinden kom ik ook ff buurten bij jullie in Zutphen !!!! :) ,ik woon in Brummen,dus zover is het niet voor mij.
 
Komt er trouwens nog iemand op Zondag die mooie plaatjes kan schieten? Heb van mezelf nog niet echt een actie pic ofzo. Hoop dat iemand er iemand komt die wel een beetje profie die dingen kan schieten :)

Neem ik me camera wel mee
Maar kan pas om 1500 uur moet werken tot 14:30 :(

Ed
 
Gaat idd lekker.


en het is hier http://settler.sjeemz.nl/tmp/linksebocht.jpg ((Afbeelding))

He.. beetje mijn plaatje jatten! :+ :+


Als jullie het goed vinden kom ik ook ff buurten bij jullie in Zutphen !!!! :) ,ik woon in Brummen,dus zover is het niet voor mij.

Tuurlijk, iedereen is welkom in Zutphen! :+
En dat terwijl ik er zelf geen eens vandaan kom :)


Neem ik me camera wel mee
Maar kan pas om 1500 uur moet werken tot 14:30 :(

Ed

Super!
 
Wat een lekker weertje ineens...!
full
Ben nu mijn motor aan't wassen en als het over een half uurtje nog zo is ga ik maar eens een stukje :]
 
Staat mij op het moment nog teveel wind! Van het weekend maar is wat baantjes trekken :)

Goed nieuws voor de Zutphen crew btw!

Vandaag heb ik eindelijk mijn kapotte video camera binnen gekregen. Aangezien mijn huidige videocamera alleen dv-out heeft en geen dv-in heeft heb ik een andere camera voor weinig op de kop getikt met een kapotte lens. Deze week nog ergens een bullet cam op de kop tikken en de filmpjes kunnen gemaakt worden! :)

Iemand die weet of ze bullet cam's ook ergens in zutphen verkopen btw?
 
Gloeiende...... :(
full


Ze waren met de weg bezig! De oprit richting Vorden en het stuk onder het viaduct. Volgens mij hebben ze een stukje nieuw asfalt gelegd.

Hopelijk is het zondag af. Ben benieuwd wat ze met de weg hebben gedaan.

Ben daarna even naar klaverblad apeldoorn gereden, maar daar waaide ik bijna van de weg af '( Durfde ook niet hard rond te gaan, want ik ging van links naar rechts over de weg heen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan