Zutphen 2004!

Die van mij zit perfect ik mag idd ook nog wat afvallen maar dat kan nog goed in dit pak aardig wat stretch op in de zij :}
 
Sorry CasGas



In de aan bieding bij Termaat :} laatse kleurstelling laatste in mijn maat *D


(Afbeelding)

Jij bent echt erg, eerst al (bijna) mijn pak na-apen en dan nu ook nog GVD me helm!

En dan moet IK weer een nieuw pak + helm kopen zodat mensen niet denken dat ik jou ben, maar aan de andere kant, aan die slobbere rijstijl van jou kunnen ze ons wel onderscheiden :) :+
 
Jij bent echt erg, eerst al (bijna) mijn pak na-apen en dan nu ook nog GVD me helm!

En dan moet IK weer een nieuw pak + helm kopen zodat mensen niet denken dat ik jou ben, maar aan de andere kant, aan die slobbere rijstijl van jou kunnen ze ons wel onderscheiden :) :+


Je vergeet nog wat IK rij motor jij BROMMER ;) :+
 
Kijk eens even wie ik quote en dus tegen wie ik het heb :X :+


Tegen CasGas .................. :X ;) :+
 
1 ik heb geen COMBI maar een echt Alpinestarpak ;)
2 De helm staat mij VEEEEEEEEEELLLLLL beter ;)














3 Je hebt gewoon een goede smaak (en het was deze of een Doohan replica of de standaard rood/blauw wit zwarte en het is een Quantum F.
de andere waren een nieuw typ met minder ventilatie geen kinstukje dus minder) ;)
 
Nu trouwens weer even op het serieuze vlak..

Zijn er nog mensen die wat verbouwingen gedaan hebben aan de bike? Of van plan zijn? Ik wil foto's zien :)

Ik zit er over te denken om op me onderkuip wat stickers te plakken, witte text en de rest doorzichtig.. Suggesties?

2.jpg


Het kleine onderste kuipje dus!
 
Gele hesje ligt al klaar dus pas op, haal je van de weg, ha ha

Word irritant nog zolang wachten tot je weer fatsoenlijk kan gaan rijden.
Mazzel
 
Terug
Bovenaan Onderaan