Zutphen 2004!

CasGas

MF veteraan
30 mrt 2003
2.856
70
Achterhoek
Zo, bij deze open ik dan toch maar een echt topic voor ons circuitje in Zutphen aangezien het de laatste tijd veels te rustig is. De enige die ik er wel is tegen kom is *Fuse* en NS400R-ROTHMANS. Voor de rest rijdt er nog wel is een man op een gloednieuwe blauwe R1, maar geen idee hoe die eigenlijk heet.

De oude garde van vorige jaar mis ik eigenlijk een beetje..

Post hier dus je vragen, opmerkingen etc. etc. wat met ons circuitje te maken heeft om het toch weer een beetje levendig te maken. Dus zullen we hier ook maar het grote afspraak topic van maken? :)

Ik zal ook in de start post dingen neerzetten die van belang kunnen zijn en natuurlijk wanneer er weer gereden wordt. Zo hoef je niet elke keer het topic door te scrollen om te kijken wanneer er nou eigenlijk gereden gaat worden.

Datums om te rijden..:

- 22 juni - Hoelaat: Rond half 8 ofzo?
- 27 juni - Hoelaat: 3 uur maar afspreken ofzo?


Belangrijke info:

Het is trouwens al eerder gezegd, maar de rechte stukken voor en na de rotonde liefst zo laag mogelijk in toeren. Omwoners hebben geen last van je gescraap door de bochtjes, maar ik kan me ook wel voorstellen als een niet-motorrijder zich gaat ergeren aan dat gejank als ie z'n karbootje net op heeft en z'n speklap op de BBQ legt.

Meteen maar even een plaatje gejat van Rare Kwast uit een vorig topic :) Beetje aangepast maar dan weet iedereen meteen waar het is denk ik zo..

zutphen.jpg
 
Laatst bewerkt:
o oooh :P Ik kom ook wel weer een keertje langs ;)

Het is trouwens al eerder gezegd, maar de rechte stukken voor en na de rotonde liefst zo laag mogelijk in toeren. Omwoners hebben geen last van je gescraap door de bochtjes, maar ik kan me ook wel voorstellen als een niet-motorrijder zich gaat ergeren aan dat gejank als ie z'n karbootje net op heeft en z'n speklap op de BBQ legt.... En nee, ik kom niet uit Zutphen, verreweg van dat zelfs :P
[En ook ter voorkoming van evt nog meer en extra politiecontrole O-) ]
 
Goed idee om weer wat leven in circuit Zutfun te brengen. Vond het de laatste tijd ook erg rustig. Niemand durft door die onderbrokken stoepranden heen te rijden, dacht ik :+
Ik zal zeker dit topic in de gaten houden.

Trouwens CasGas. Ik zag je een paar weken geleden ook voor het eerst op het circuitje. Mooie bike hoor. Ik kwam toen net vanaf Brummen dus je hebt mij niet gezien denk ik.
 
Goed idee om weer wat leven in circuit Zutfun te brengen. Vond het de laatste tijd ook erg rustig. Niemand durft door die onderbrokken stoepranden heen te rijden, dacht ik :+
Ik zal zeker dit topic in de gaten houden.

Ik wel hoor, ik parkeer mijn fiets altijd netjes achter de stoeprand :)

Trouwens CasGas. Ik zag je een paar weken geleden ook voor het eerst op het circuitje. Mooie bike hoor. Ik kwam toen net vanaf Brummen dus je hebt mij niet gezien denk ik.

Waarschijnlijk niet nee, maar toch bedankt voor het compliment :)
 
Ik kom ook wel weer een keer kijken... alleen niet te lang op dat viaduct hangen denk ik.. vinden ze niet zo fijn he })

En inderdaad niet te hard op het rechte stuk.


Edit: op het viaduct staan mag dus WEL ..... het ging de politie vorig jaar vooral om het gescheur langs de wijk Leesten.
 
Laatst bewerkt:
Ik kom ook wel weer een keer kijken... alleen niet te lang op dat viaduct hangen denk ik.. vinden ze niet zo fijn he })

En inderdaad niet te hard op het rechte stuk.


Staat bij mijn beste weten nergens een bord, geen doorgetrokken streep o.i.d

die stoepranden zijn er neergelegd om te voorkomen dat er auto's/ vrachtwagen worden neergezet voor verkoop/

Volgens mij kun je rustig op het viaduct gaan staan
 
full


Vorig jaar kwamen ze een paar keer langs en ze begonnen al kentekens op te schrijven.... dat is volgens mij ook één van de redenen dat het de laatste tijd zo rustig is. :r
 
Laatst bewerkt:
Wat voor bikes hadden jullie vorig jaar dan? CasGas had jij een oranje CBR600?

Prikkie op de Mille en Zoefzuki op de SV weet ik nog.. Sabelhout op de GPX, Maarten op de CBR..
 
CasGas :} natuurlijk laat ik van me horen als het weer beter is.


Ik denk aankomende zondag :] het weer word beter.


Edit idd geen gescheur op de rechte stukken alleen in de bochten :]
 
Laatst bewerkt:
Kun je een keer een korte route beschrijv(inkje) geven richting dat circuitje :?

[me]Phr3ak kan dan een keertje komen kijken, en eventueel wat foto's maken ofzo :)
[/me]


Kom zelf uit Apeldoorn, dus Apeldoorn <> Zutphen is een pease of keek :)
 
Kun je een keer een korte route beschrijv(inkje) geven richting dat circuitje :?

[me]Phr3ak kan dan een keertje komen kijken, en eventueel wat foto's maken ofzo :)
[/me]


Kom zelf uit Apeldoorn, dus Apeldoorn <> Zutphen is een pease of keek :)

Je gaat van apeldoorn naar voorst en dan naar Zutphen (de hoven). Bij het stoplicht ga je naar rechts richting Brummen. Rijden tot aan de rotonde en dan rechts weer richting Zutphen. Afslag zutphen nemen het viaduct op. Bij de rotonde links het viaduct op en dan zie je hopelijk al mensen staan. De op en afrit bij dat viaduct zijn :9~

Dus misschien tot ziens, maar dan niet aankomend weekend want dan zit ik lekker in Spanje
 
Apeldoorn --> Voorst --> Zutphen Hoven --> Verkeerlichten rechts --> rotonde rechts --> nieuwe IJsselbrug --> afrit Zutphen viaduct

full
 
Het lijkt erop dat het weer vanavond meevalt.. TV Gelderland heeft het over 'af en toe een bui'. Wie o wie?
 
Laatst bewerkt:
Wat voor bikes hadden jullie vorig jaar dan? CasGas had jij een oranje CBR600?

Ik had wel een oranje/zwarte CBR, maar dan nog originele kleuren, niet zoals schampie :)

Die was er trouwens laatst ook weer ff maar die was nogal druk met werk volgens mij.. of ze vriendin liet em gewoon niet teveel rijden }) })
 
Dan had ik toch Schampie in m'n hoofd.. 8-)

Als het zondag mooi weer is ga ik denk ik nog wel effe :] maar niet zo laat en ook niet zo lang... mijn vriendin heeft dan nachtdienst gehad (dus dan kan het wel effe :+ ) en 's middags gaan we nog weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan