Zutphen 2005!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er nog mensen die zaterdag naar SBK Assen gaan? Bij een beetje fatsoenlijk weer ga ik wrs wel. Kan ik eens kijken wat nou de verschillen zijn met ons circuit. :+
 
Net op de speelplaats ook een RSV Mile gezien.

Plastic Power toevallig?

Hij reed wel erg strakke bochten hoor. Dat redde ik net niet ;)

Ben wel aardig aan het oefenen (heb de knop van de rechter slijtbout zo ongeveer weggesleten)

Dat was ik, beetje laat, maar heb het topic een tijd niet gevolgd.
Ja ging mooi die avond, lekker rustig
:9
 
Jullie mogen het mij ook wel leren. Ik heb morgen mijn motorbroek terug (dan met knee-pads erop)

Rechterbochten, zoals op het circuit, kan ik al wel aardig pakken (moet alleen nog leren knee-downen) maar links wat minder.
 
Linker bochten schijnen altijd lastiger te zijn. Ik heb een aantal weken door de Alpen "getourd" en rechts zijn de bandjes ook verder afgesleten dan links. :]

[me]bp_jeannot zit op een kantoor waar de airco het begeven heeft. :( [/me]
 
Vanmorgen in De Stentor:Iemand van hier bij betrokken?

[me]Tr@x die de kop boven het artikel zoals gewoonlijk bij de Stentor ( :X ) nergens op vindt slaan....[/me]
De Zutphense Koerier doet daar nog een schepje bovenop. Daar staat hetzelfde artikel onder de kop "TT van Zutphen". Dat is pas pure stemmingmakerij :( :(

[me]Tov vindt het uitermate irritant dat er een paar mongolen (voor zover ik weet niet van hier) zich niet kunnen/willen aanpassen en het zo verpesten voor ons
[/me]


Ik ga er vanuit dat een ieder van hier zich houdt aan de waarschuwing in de openings post van dit topic.
 
Het mooie van dit alles is... Dat we er toch niks aan kunnen doen. Niet iedere motorrijder leest dit forum. Daar komt bij dat het waarschijnlijk gaat om een paar personen in uit één wijk. Waar ik overgens zelf ook woon. (mij hoor je niet)
Als ze wel meteen gaan controleren als er een motorrijder het gas een keer opentrekt is dat best wel triest. Eigenlijk mogen ze nog van geluk spreken dat het een verregende zomer is geworden.
Vond ik de snelheden die in de krant stonden toch nog heel beschaafd.
 
Het mooie van dit alles is... Dat we er toch niks aan kunnen doen. Niet iedere motorrijder leest dit forum. Daar komt bij dat het waarschijnlijk gaat om een paar personen in uit één wijk. Waar ik overgens zelf ook woon. (mij hoor je niet)
Als ze wel meteen gaan controleren als er een motorrijder het gas een keer opentrekt is dat best wel triest. Eigenlijk mogen ze nog van geluk spreken dat het een verregende zomer is geworden.
Vond ik de snelheden die in de krant stonden toch nog heel beschaafd.

Ja jij moet niks zeggen. Als jij het gas ook maar ff optrekt is de hele buurt op zijn achterste benen _O- _O-
 
Ik woon ook nu naast het "circuit" en heb het idee na dat ik er de laatste tijd veel gebruik van maak is dat er erg veel van "buiten" Zutphen komen die er als idiooten rijden


Als ik iemand tegen kom van hier zie je dat direct aan de aangepaste snelheid :}
 
Ik woon ook nu naast het "circuit" en heb het idee na dat ik er de laatste tijd veel gebruik van maak is dat er erg veel van "buiten" Zutphen komen die er als idiooten rijden


Als ik iemand tegen kom van hier zie je dat direct aan de aangepaste snelheid :}
Misschien moeten wij ook eens met een wildcard naar een ander circuit? :+
 
IMG_8832_Small.jpg

IMG_9468_Small.jpg



Lex a la Wil den Hartog ! :)


:P :P :P :P
 
Ja jij moet niks zeggen. Als jij het gas ook maar ff optrekt is de hele buurt op zijn achterste benen _O- _O-


Door jou opmerking heb ik de oplossing gevonden!!! *O* *O* We gaan oordoppen uitdelen huis-aan-huis!!! *O* *O* Moeten we alleen nog iets verzinnen voor de kopjes die van de tuintafels aftrillen...
 
Denk dat we een brief moeten opstellen:

Aan de bewoners langs het prachtige TT circuit van Zutphen,

Graag willen "wij" uit solidariteit u wat aanbieden tegen de grote "overlast" die u dagelijks ondervind van de vele motoren die langs "racen".
Wat hebben wij voor u gevonden….

Het E.H.B.M. pakket
Deze bestaat uit:

-CE gekeurde oordoppen

-Duc-tape

-Airbags (waar ze voor dienen is mij nog niet geheel duidelijk)

-Een telefoon waarmee u rechtsreeks met de politie kunt bellen. (die vervolgens steeds de verkeerde aanhouden!!!)

-En tot slot een prachtige website www.funda.nl…….

Hoogachtend,
 
Denk dat we een brief moeten opstellen:

Aan de bewoners langs het prachtige TT circuit van Zutphen,

Graag willen "wij" uit solidariteit u wat aanbieden tegen de grote "overlast" die u dagelijks ondervind van de vele motoren die langs "racen".
Wat hebben wij voor u gevonden….

Het E.H.B.M. pakket
Deze bestaat uit:

-CE gekeurde oordoppen

-Duc-tape

-Airbags (waar ze voor dienen is mij nog niet geheel duidelijk)

-Een telefoon waarmee u rechtsreeks met de politie kunt bellen. (die vervolgens steeds de verkeerde aanhouden!!!)

-En tot slot een prachtige website www.funda.nl…….

Hoogachtend,
Met airbags kan je de rammelende kopjes opvangen, dat stond althans in het instructieboekje van mijn koekblik. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan