Zutphen 2005!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met airbags kan je de rammelende kopjes opvangen, dat stond althans in het instructieboekje van mijn koekblik. :+

Ok, Moest nog even wakker worden denk ik....
Lijkt mij opzich wel een leuke stunt in al die brievenbussen oordoppen te stoppen.
Als ludieke actie.
Of ze het kunnen waarderen... Vast wel denk ik })
 
Ik kom ook van buiten zutphen. (Ik ben in Warnsveld geboren, wat in principe nu Zutphen is dacht ik)

Ik woon al een hele tijd in Deventer. Ik hou me echter wel netjes aan de regels daar op het circuit. (ik heb geen zin in een stop en go penalty van de politie, worden mijn rondetijden nog drastischer)

En ik heb mijn motorbroek weer terug (nu met knee pads) het oefenen kan beginnen!!
 
Jij wel, maar een heleboel personen met een opgevoerde broemfiets niet... Kunnen wij niks aan doen. Vandaar de doppen actie.
 
Ik ga zo ook ff rijden denk ik (eerst ff eten). Meer mensen vanavond?

Oh ja zo ziet ie er uit nu:
a>
 
http://www.motorfoto.nl/gallery/albums/31aug2005/IMG_8832_Small.jpg ((Afbeelding))
http://www.motorfoto.nl/gallery/albums/31aug2005/IMG_9468_Small.jpg ((Afbeelding))


Lex a la Wil den Hartog ! :)


:P :P :P :P



:? bijgenaamd de witte reus.........ik ben geen reus en heb geen wit pak aan, klasse Albert. :W

Maar bedankt voor het plaatsen. :}
 
Was wel weer even leuk gisterenavond. Maar wat wordt het al vroeg donker '(

Ik ben vanavond nog wel van plan om even langs te komen. Bakkie aan de pomp en een paar rondjes. Zaterdag middag ga ik ook nog wel even rijden.
 
Eens kijken wie er vanavond komen opdagen. Ik ga nu alvast inrijden. Sorry BP_jeannot. Die waarschijnlijk nog op kantoor moet zitten...
 
Was inderdaad even leuk gisteren, eindelijk weer even gereden.

Helaas wordthet voor mij niets dit weekeind. Vanavond verplicht karten (wat vervelend nou) en zaterdag en zondag klussen bij m'n zwager en z'n vriendin. Dus volgende week pas weer (als het weer dan nog een beetje meezit natuurlijk).
 
ik ben al geweest _O- :W
Ik heb niemand gezien, moest ff naar motoport, omdat mijn knipperlicht het niet meer goed doet. maar niet geslaagt. Moet eigenlijk terug naar Almere omdat het misschien een garantiegeval kan zijn. Maar dat is een pokke eind rijden, hopelijk kan ik het gauw combineren ofzo.
Maar nog ff een blokkie om gereden en het was weer lekker...
 
@ tov en 'de enige echte': ik had jullie donderdag toch laten zien dat mijn nieuwe carbon demper begon door te scheuren?

Heb vrijdag even gebeld naar Kalsbeek, kon meteen langskomen en binnen een half uurtje zat er weer een nieuwe op :Y :} . Nu maar een titanium, want dit was de tweede carbon pijp die het niet heeft overleeft op mijn SV -O-

Uiteraard is de Db-killer er al uit })
 
ik ben al geweest _O- :W
Ik heb niemand gezien, moest ff naar motoport, omdat mijn knipperlicht het niet meer goed doet. maar niet geslaagt. Moet eigenlijk terug naar Almere omdat het misschien een garantiegeval kan zijn. Maar dat is een pokke eind rijden, hopelijk kan ik het gauw combineren ofzo.
Maar nog ff een blokkie om gereden en het was weer lekker...
Ik ben ook nog maar even wezen rijden. Alleen is niet zo gezellig, maar wel lekker gestuurd.

@ tov en 'de enige echte': ik had jullie donderdag toch laten zien dat mijn nieuwe carbon demper begon door te scheuren?

Heb vrijdag even gebeld naar Kalsbeek, kon meteen langskomen en binnen een half uurtje zat er weer een nieuwe op :Y :} . Nu maar een titanium, want dit was de tweede carbon pijp die het niet heeft overleeft op mijn SV -O-

Uiteraard is de Db-killer er al uit })
Dat is wel goede service :} Titanium zal ook best goed smoelen op je SV.

[me]bp_jeannot zit zondag lekker op Assen :9 :] [/me]
Veel plezier. Ga je de kunst afkijken? :9
 
Vanmiddag ben ik een beetje in de omgeving wezen rijden. Ik heb zo het idee dat de laatste tijd er steeds meer 60 km/h wegen bijkomen. Zo'n beetje alle leuke wegen in het buitengebied liggen nu in een 60 km/h zone. Wat is dat nou weer voor een flauwekul. Ik ging vroeger op mijn brommer nog harder op die zelfde wegen.

[me]Tov vindt dat de betutteling in dit land extreme vormen begint aan te nemen[/me]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan