Zutphen 2005!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb begrepen dat er tegenwoordig ook supporters aan het circ... speelplaats wonen, misschien dat die de buurt tot rust kunnen brengen? :+

Sommige supporters zijn al zo ver dat ze kentekens opschrijven, hoe vaker je langs komt, hoe meer punten je scored en des te beter je in de ranglijst komt te staan *D *O*
 
[me]bp_jeannot is net pas thuis en doet zijn best de warme hap snel naar binnen te schuiven zodat hij nog ff kan touren.[/me]
 
Ons lukt het elke keer niet om zo snel te eten en dan nog voor het donker ff lekker te rijden. Daarom proberen we het niet eens meer _O-
 
Ons lukt het elke keer niet om zo snel te eten en dan nog voor het donker ff lekker te rijden. Daarom proberen we het niet eens meer _O-
Hmm... Dat ken ik... '(
Als het weer meezit willen TOV en ik as zaterdagmiddag een leuke tour maken. (Toch TOV?) Dus als er nog meer liefhebbers zijn? :]
 
Hmm... Dat ken ik... '(
Als het weer meezit willen TOV en ik as zaterdagmiddag een leuke tour maken. (Toch TOV?) Dus als er nog meer liefhebbers zijn? :]

Ik heb nog steeds geen tijd helaas, zaterdag gaat mooi de beton vloer in de garage, en dan meteen 3 ankers erin meegieten voor de motor(s)(en). *O* *O*

Weekje later van dat betonverf eroverheen, dus mocht ik knoeien met de olie kan ik het er zo afvegen en niemand die er wat van ziet. Kan niemand zien wat voor een knooiert ik ben *D
 
Ik heb nog steeds geen tijd helaas, zaterdag gaat mooi de beton vloer in de garage, en dan meteen 3 ankers erin meegieten voor de motor(s)(en). *O* *O*

Weekje later van dat betonverf eroverheen, dus mocht ik knoeien met de olie kan ik het er zo afvegen en niemand die er wat van ziet. Kan niemand zien wat voor een knooiert ik ben *D
Leuk hè, verhuizen? 8-)
We zullen zwaaien als we langsrijden en jou druk aan het werk zien. :W
 
Als ik hier naar buiten kijk schijnt het zonnetje. 8-)
Wie rijden er vanavond? Ik vrees dat ik alweer laat ben, zal tussen 19.30 en 20.00 zijn, als het vanavond in Zutphen tenminste nog steeds een zonnetje is. *O*
 
Als ik hier naar buiten kijk schijnt het zonnetje. 8-)
Wie rijden er vanavond? Ik vrees dat ik alweer laat ben, zal tussen 19.30 en 20.00 zijn, als het vanavond in Zutphen tenminste nog steeds een zonnetje is. *O*
In Doetinchem is geen zon meer te zien. Zal dus in Zutphen ook wel niet meer zijn ;( Als je pas tegen 20 uur komt en het is bewolkt, dan is het al donker.
 
In Doetinchem is geen zon meer te zien. Zal dus in Zutphen ook wel niet meer zijn ;( Als je pas tegen 20 uur komt en het is bewolkt, dan is het al donker.
Ben net thuis en 't is nu al donker! |(
Dat wordt nix meer vanavond. :N

Dan zaterdag middag maar proberen.
 
Toemaar, navigatiesysteem in het blik? (of op de motor)

Ik wil ook wel zo'n unit voor op de motor. Erg handig.
Ik gebruik het op/in beiden. Gewoon de houder van de TomTom carcit op je kuipruit plakken met de zuignap en de receiver in de tanktas. Ideaal voor lange ritten! (En natuurlijk een oplaadsysteempje op de accu.)
 
Ik gebruik het op/in beiden. Gewoon de houder van de TomTom carcit op je kuipruit plakken met de zuignap en de receiver in de tanktas. Ideaal voor lange ritten! (En natuurlijk een oplaadsysteempje op de accu.)
Ik stop m'n iPAQ ook in de tanktas en luister met een oortje naar de wegwijs miep.
 
Ik stop m'n iPAQ ook in de tanktas en luister met een oortje naar de wegwijs miep.
Kan ook, maar dan is het scherm soms slecht zichtbaar door lichtinval.

Iemand zin in een tocht van ong. 130 km over de Veluwe (In tourtempo)? Paar stukjes grotere wegen of snelweg, meest binnenwegen. Vanmiddag 15 uur op de speelplaats vertrekken. Ik check voor die tijd nog wel ff het actuele weer, maar het ziet er nu wel redelijk uit.
Wie rijdt er mee?
/edit: Tanken doe ik vandaag in A'doorn zuid, onderaan de A1 bij de Mac, dat ligt op de route.
 
Laatst bewerkt:
Kan ook, maar dan is het scherm soms slecht zichtbaar door lichtinval.

Iemand zin in een tocht van ong. 130 km over de Veluwe (In tourtempo)? Paar stukjes grotere wegen of snelweg, meest binnenwegen. Vanmiddag 15 uur op de speelplaats vertrekken. Ik check voor die tijd nog wel ff het actuele weer, maar het ziet er nu wel redelijk uit.
Wie rijdt er mee?
/edit: Tanken doe ik vandaag in A'doorn zuid, onderaan de A1 bij de Mac, dat ligt op de route.
Ik ben iets later, uiterlijk kwart over 3. Ik moet wel gelijk tanken, want ik rij al op reserve.
 
Was een lekker tochtje met super weer! Jammer dat we maar met z'n 2en waren. '(
Het zal waarschijnlijk een van de laatste dagen zijn dat we nog een echte wat langere tocht hebben kunnen maken, want het is tegenwoordig vroeg donker!
 
Was een lekker tochtje met super weer! Jammer dat we maar met z'n 2en waren. '(
Het zal waarschijnlijk een van de laatste dagen zijn dat we nog een echte wat langere tocht hebben kunnen maken, want het is tegenwoordig vroeg donker!
En we hebben na afloop op het viaduct sg996 nog gesproken.

[me]Tov ging een beetje abrupt weg van de speelplaats, op de rotonde kwam net een SRV-wagen die het lange rechte stuk op ging. Toen maar doorgereden naar huis.[/me]
 
Het is nog steeds spannend in ons kampioenschap:

1      Tr@x in trouble!      1029
2      CasGas                  1023
3      Naze's Sloopteam      1015
4      *Fuse*                  863
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan