Zutphen 2005!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is hier zeker rustig. Zou CAT nog steeds op vakantie zijn?

Zojuist was het nog zonnig weer, maar er komen nu wel steeds meer wolken. Als het droog blijft dan ga ik vanmiddag ook nog wel even rijden.

Nee CAT is al wel weer terug. Wel lekker gereden, maar ook veel regen gehad. Maar ze zal zelf ook wel een keer reageren denk ik zo.
 
Het is hier zeker rustig. Zou CAT nog steeds op vakantie zijn?

Zojuist was het nog zonnig weer, maar er komen nu wel steeds meer wolken. Als het droog blijft dan ga ik vanmiddag ook nog wel even rijden.

CAT is terug maar moest de afgelopen week al weer hard werken ;( .

Maar als er een stukkie gereden gaat worden dan kunnen we morgenochtend begin middag wel :Y .

Ga ik gelijk maar eens een paar opname's maken van nederlandse wegen met de bulletcam.

Frank
 
We hebben vanmiddag nog wel gereden ja. Daar heb je nu natuurlijk niks meer aan, maar vanmiddag kon ik niet op het forum komen. Het was wel weer lekker rijden, alleen zijn de boeren weer bezig dus weer uitkijken geblazen.
Morgen rijden in Boekel en omgeving. Kijk of het daar nog lekker rijden is.
 
Het weer knapt weer een beetje op maar heb ff geen tijd volgens Jeanet. :?

Frank
En hoe lang gaat dat nog duren? :9
Wegen zijn nog nat :( FF aankijken of het lekker op droogt. Zoefzuki is met een aantal SV's op stap in brabant. Heb nu het rijk alleen. Misschien vanmiddag nog stukkie sturen.
 
Ik was er al vroeg bij vandaag (9:00) :] toertocht van het werk
Het was alleen schijt weer veel regen '(
Nog effe aangewipt bij het harleymuseum in raalte (mooi om te zien al die oude motoren ook al zijn het harley's :P )
om 16:00 nog effe wezen gummen op de speelplaats (was er wel erg rustig)

En dat was weer een dag van 9 tot 5 (lijkt wel een werkdag)

Ben ik blij dat ik morgen op vakantie ga
*O* *O*
 
[me]bp_jeannot is terug van zijn weekendje Saarburg (omgeving Trier.). Was helaas zonder :] maar wel heerlijk. Ook met een koekblik kan je daar aardig sturen! *O*
[/me]

[me]bp_jeannot is weer klaar voor wat stuurwerk op de speelplaats![/me]
 
Fuse zat dit weekend op Assen hier het verhaal van Martens Racing *O*


Op zaterdag 24 september waren er 2 kwalificaties. De eerste met een duur van 25 minuten en aan het einde van de middag een sessie van 1 uur. De eerste kwalificatie verliep erg goed en André stond 10e met een tijd van 1.28.8. De 2e training werd door ons opgedeeld in 2 stukken waarin André in het eerste deel met oude banden zou gaan rijden. Dit omdat het geen nut heeft om in een kwalificatie van een uur direct op nieuwe banden van start te gaan en jezelf helemaal leeg te rijden in het begin. Halverwege de kwalificatie werden er nieuwe banden gemonteerd en kon André beginnen met het verbeteren van de tijd die in de eerste kwalificatie werd gezet. Maar na een ronde of 5 moest André naar binnen ivm problemen met zijn helm. Dit kon niet snel worden opgelost, dus werd er met zijn reserve helm verder gereden. André heeft alles geprobeerd, maar kon de tijd van de eerste kwalificatie niet verbeteren, de tijd van 1.28.8 bleef staan. André had dus een 15e startplek voor de wedstrijd.

De wedstrijddag begon met een warming-up in de regen. Er moesten regenbanden worden gemonteerd en de vering moest worden aangepast, maar dat is geen probleem voor Elibert. In de natte warming-up voelde de motor erg goed aan alleen besloeg het vizier en dat rijdt niet erg lekker.

Bij de start van de eerste race was het weer droog en zelfs zonnig. André had een goede start en kwam na de eerste ronde als 12e door en kon hier en daar nog een gevecht aangaan waardoor er nog een plaatsje werd gewonnen. Na de valpartij van Bert Grevink en Rafael Sinke in de GT bocht schoof André weer wat plaatsten op en finishde als 8e. Dit leverde 8 punten op voor het kampioenschap.

Bij de 2e race was de start goed maar kwam André wat in het gedrang in de nationale bocht. De rondetijden van André werden steeds sneller en er werd een tijd gereden van 1.28.1, wat dus wederom sneller is als in de kwalificatie. André reed zelfs één seconde sneller per ronde dan een groep voor hem. De wedstrijd was te kort om er echt bij te komen. André finishde op een 13e plaats wat goed is voor 3 punten.
 
1      CasGas                  1241
2      Tr@x in trouble!      1104
3      Naze's Sloopteam      1081
4      *Fuse*                  1028

Jongens, jullie gaan mij toch niet in de steek laten he? Op het moment is het zo eenzaam aan de top.. :) *O*
 
1 CasGas 1241
2 Tr@x in trouble! 1104
3 Naze's Sloopteam 1081
4 *Fuse* 1028

Jongens, jullie gaan mij toch niet in de steek laten he? Op het moment is het zo eenzaam aan de top.. :) *O*

Het wordt tijd dat ik eens even iemand uit de competitie ga flikkeren....... :Y :W
 
Ik las in de krant dat er gisterenmorgen aan de brummense kant van de nieuwe ijsselbrug een motorrijder is gevallen over een lading slib....

Iemand van hier?
 
Weet niet of het iemand van hier was... Weet wel dat ik daar ook bijna ging, want kom niets vermoedend die rotonde op sturen geef wat gas bij en ja hoor een lading slib!!! echt een dik pak die vrachtwagen reed ongeveer 1km voor me want hij stond pas na Leuvenheim op een parkeer haven. Dus de hele weg vanaf de rotonde tot na Leuvenheim zat onder de drek! Echt lekker hoor zo om 07:05! Denk je alles gehad te hebben die dag rijd je terug staan ze te laseren! De eikels had ze gelukkig optijd in de gaten! Gas netjes terug en afwachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan