Zutphen 2005!

Status
Niet open voor verdere reacties.
twee dagen niet achter de computer gezeten en meteen een hele vracht er bij.
jammer heb ik morgen geen tijd om naar zutphen te gaan. Ik moet met mijn ouders mee maar ga lekker wel :]
 
Klote joh maar gelukkig valt de schade mee.
Ja, had net zo goed heel anders kunnen aflopen. Zo zie je maar weer, honderden keren gaat het goed en dan verliest een auto wat en ineens ligt er wat op de weg.

Na een bakkie te hebben gedaan bij de pomp, kwam ik er pakweg een half uurtje later weer langs. Geen spoortje meer te zien.
 
Ja, had net zo goed heel anders kunnen aflopen. Zo zie je maar weer, honderden keren gaat het goed en dan verliest een auto wat en ineens ligt er wat op de weg.

Na een bakkie te hebben gedaan bij de pomp, kwam ik er pakweg een half uurtje later weer langs. Geen spoortje meer te zien.



Je hebt helemaal gelijk, zo kun je gerust een paar rondjes onbezorgd rijden en in 1 keer ligt er rotzooi.
Welke bocht was het eigenlijk?

Succes met het herstellen van de schade.
 
Ja, had net zo goed heel anders kunnen aflopen. Zo zie je maar weer, honderden keren gaat het goed en dan verliest een auto wat en ineens ligt er wat op de weg.

Na een bakkie te hebben gedaan bij de pomp, kwam ik er pakweg een half uurtje later weer langs. Geen spoortje meer te zien.
Jep, ik reed er een stukje achter. Ik was maar wat blij dat ik TOV zelf zag opstaan! het is natuurlijk vervelend genoeg dat je motor (wat) schade heeft, maar het belangrijkste is dat je zelf niets hebt! Ik denk dat je de boel mooi hebt weten te redden door daar rechtdoor te rijden. :Y
 
Jep, ik reed er een stukje achter. Ik was maar wat blij dat ik TOV zelf zag opstaan! het is natuurlijk vervelend genoeg dat je motor (wat) schade heeft, maar het belangrijkste is dat je zelf niets hebt! Ik denk dat je de boel mooi hebt weten te redden door daar rechtdoor te rijden. :Y
Schade is verwaarloosbaar. Ik heb al even op Internet gezocht. Spiegeltje kost (nieuw) € 24,95. Paar krasjes zijn heel oppervlakkig en kan ik denk ik wel wegpoetsen. En anders noemen we het gewoon gebruikssporen :9
 
Jij doet het wel heel voorzichtig om bij de club van vallende te horen.

:+

[me]Zou voor mij ook slim zijn geweest,
heb al heel wat mooie dagen moeten missen[/me] '(
 
Jij doet het wel heel voorzichtig om bij de club van vallende te horen.

:+

[me]Zou voor mij ook slim zijn geweest,
heb al heel wat mooie dagen moeten missen[/me]
'(
Kwestie van een mooie zachte, van hoog gras voorziene landingsplaats uitzoeken :}

Ik kom in het vervolg wel gewoon in Apeldoorn rijden. Soort zoekt soort :X
 
Het is allemaal prachtig. Bochtjes pakken enzo. Vooral als het nog een beetje hard gaat. (ieder voor zich naturlijk) We hebben helaas ok met andere weggebruikers te maken.

((Moterrijden is net als het echte leven, Je leert het met vallen en opstaan))

Groeten,
 
Zag er leuk uit vandaag! Kom ik langs in m'n barrel (maar met m'n motoraanhanger *O* ... met een koelkast erop -O- ), ik denk ik zal eens even vriendelijk toeteren en zwaaien, staat me daar een kudde schapen terug te staren.... |(

:+
 
Pfff.. er post een nieuw vrouwtje en meteen weer stuk of 100 posts erbij.. Als jullie in dit tempo door gaan kan ik misschien dit jaar nog wel Zutphen 2005 Deel II maken, misschien gaan we dat nu wel eens redden :)

Of zal het eraan liggen dat het herfst (dus pokke weer) wordt en dat iedereen maar weer achter de pc kruipt? :)
 
Zag er leuk uit vandaag! Kom ik langs in m'n barrel (maar met m'n motoraanhanger *O* ... met een koelkast erop -O- ), ik denk ik zal eens even vriendelijk toeteren en zwaaien, staat me daar een kudde schapen terug te staren.... |(

:+



Nee hoor, we hadden gewoon in de gaten dat jij het was. :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan